Fitness Seller

Beginnerskuurtje

Bezoekers in dit topic

Ik doe van alles tussen de 4 -5 oefeninge max 3 sets telkens met zwaar gewichten mijn max wat ik dus aankan op moment
dik half uurtje per spiergroep
 
Omdat het na 4 weken pas volledig saturated is. Heb in die laatste 4 weken ook nog goede gains gemaakt.

Op 500 test-e voor 10 weken? Damn, gevoelige jongen. Gebruikte je ook ai's of andere middelen?

Maarja, alles is persoonsgebonden natuurlijk. Als 10 weken voor jou beter werkt, dan moet je dat blijven aanhouden.
Toch niet in je eerste kuur? 10 weken lijkt mij zat om kennis te maken met aas, gains maak je toch wel.

Nee alleen test, denk dat het vooral kwam door grote gewichtstoename in korte tijd, als ik nog 4 weken door was gegaan was ik ook echt een fatso geworden.
 
Toch niet in je eerste kuur? 10 weken lijkt mij zat om kennis te maken met aas, gains maak je toch wel.

Nee alleen test, denk dat het vooral kwam door grote gewichtstoename in korte tijd, als ik nog 4 weken door was gegaan was ik ook echt een fatso geworden.

Ik denk te veel estrogen build up waardoor je je ellendig gaat voelen naarmate de kuur vordert. Had hier ook last van op 600mg test. Volgende keer wellicht een AI gebruiken.
 
Toch niet in je eerste kuur? 10 weken lijkt mij zat om kennis te maken met aas, gains maak je toch wel.

Nee alleen test, denk dat het vooral kwam door grote gewichtstoename in korte tijd, als ik nog 4 weken door was gegaan was ik ook echt een fatso geworden.
Persoonlijk vind ik 12 weken wel het minimum. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

De meeste bijwerkingen zijn ook gerelateerd aan te veel of te weinig oestrogeen(zoals Spambod aangeeft). Zo heb ik het zelf ook ervaren.
 
Persoonlijk vind ik 12 weken wel het minimum. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

De meeste bijwerkingen zijn ook gerelateerd aan te veel of te weinig oestrogeen(zoals Spambod aangeeft). Zo heb ik het zelf ook ervaren.

Als je blast en cruised denk ik dat iets kortere kuren van 10 weken in principe ook niet zouden misstaan. Eerder “off” is uiteindelijk ook eerder weer “on” met andere doseringen/middelen en dus een andere stimulus. Verder is het idd vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur.
 
Ik ben 26 jaar oud, ik train echt iedere dag bijna 3 jaar lang, ervoor met ups en downs 2 jaar maar tel ik niet mee dus hou het op 3 jaar serieus gemotiveerd. Ben van pak 60 kilo naar 84kilo in vetmassa gegaan beetje drooggetraind tot 75kilo +- en zit nu op 78kg natuurlijk met vetpercentage van 14 tot max 15%

Meer vreten gozer, dat is voor jou het beste.
 
Als je blast en cruised denk ik dat iets kortere kuren van 10 weken in principe ook niet zouden misstaan. Eerder “off” is uiteindelijk ook eerder weer “on” met andere doseringen/middelen en dus een andere stimulus. Verder is het idd vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Daar heb je een punt. Maar op een of andere manier haal ik toch nog goede gains uit die laatste weken. Vandaar dat ik het dan zonde vind om eerder te stoppen.

Soms duren mijn blasts wel bijna 20 weken. Maar na 16-18 weken heb ik het wel gehad. Ook beetje afhankelijk van de compounds(tren bijvoorbeeld)
 
Daar heb je een punt. Maar op een of andere manier haal ik toch nog goede gains uit die laatste weken. Vandaar dat ik het dan zonde vind om eerder te stoppen.

Soms duren mijn blasts wel bijna 20 weken. Maar na 16-18 weken heb ik het wel gehad. Ook beetje afhankelijk van de compounds(tren bijvoorbeeld)
Zit nu week 16 kan niet wachten om te stoppen
 
Gewoon gaan voor de standaard 500 test-e kuur.

1-14: 500 test-e
15-16: Niks
17-20: 40/40/20/20mg Nolva

waarom drie weken wachten met nakuur na 500mg test?
 
  • Love
Waarderingen: ACE
15-16 zijn 2 weken sjef. 3 weken zouden 15-16-17 zijn

ow wat zijn jullie dom zeg!!!!!!

15 is de eerste week na laatste injectie 16 de tweede en 17 de derde wow begrijpen jullie het nu?

Als iemand zegt ik doe een nakuur van week 12t/m16 hoeveel weken zijn dit dan?
vraag voor jullie!
 
15-16 zijn 2 weken sjef. 3 weken zouden 15-16-17 zijn

whahahaha je begint bij tellen bij 15=1week 16=2weken 17=3 weken!!!!!!

week 1-14kuur injectie eerste dag week 1 dus ook eerste dag week 14, dan begin je normaliter zoals is geadviseerd door Galen, Cools en iedereen die er iets vanaf weet twee weken na laatste injectie maar TS begint drie weken na laatste injectie, dus week 17.

wat een raketgeleerden hier zeg!!
 
Back
Naar boven