- Waardering
- 8.750
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt overduidelijk een cognitieve stoornis hahaha of moet ik dit ook allemaal vertalen en uitleggen alsof je 4 jaar oud bent?
Ligt eraan of je begrepen wilt worden. Wat maakt het jou uit hoe slim een ander is ?
@th0maz bedoelt wss ook twee weken maar zoals het er nu staat is het idd 3 weken na laatste inject beginnen met nakuur
Eeh rustig aan hè pepernoot.Jij hebt overduidelijk een cognitieve stoornis hahaha of moet ik dit ook allemaal vertalen en uitleggen alsof je 4 jaar oud bent?
ow wat zijn jullie dom zeg!!!!!!
15 is de eerste week na laatste injectie 16 de tweede en 17 de derde wow begrijpen jullie het nu?
Als iemand zegt ik doe een nakuur van week 12t/m16 hoeveel weken zijn dit dan?
vraag voor jullie!
Die krijg ik wel als ik nog meer van jouw infantiele posts lees inderdaad. Me hersencellen sterven af met elke post die ik van jou moet lezen.Jij hebt overduidelijk een cognitieve stoornis hahaha of moet ik dit ook allemaal vertalen en uitleggen alsof je 4 jaar oud bent?
Staat er helemaal niet. Tenzij je de injectie 1x per week op maandag zet inderdaad. Maar iedereen die zich een beetje heeft ingelezen, begrijpt dat je betere bloedwaarden hebt als je 500mg test-e verdeeld over 2 doses.@th0maz bedoelt wss ook twee weken maar zoals het er nu staat is het idd 3 weken na laatste inject beginnen met nakuur
Dan zet je de test toch nog niet op het einde van de week?Wat valt hier nou niet aan te snappen? 2 weken na je laatste injectie begin je met je nakuur. In week 14 zet je je laatste injectie(mits je de injecties split in 2 doseringen), ja? DUS je laatste injectie zet je dus aan het EINDE van die week. VERVOLGENS kom je in week 15 TERECHT. Dit is de eerste week zonder injecties. DAN kom je in week 16, NOG een week zonder injectie. Dus je hebt 2 weken dat je geen injecties zet.
DAN begin je in 17 met je nakuur. BEGRIJP JE HET NOU?
Die krijg ik wel als ik nog meer van jouw infantiele posts lees inderdaad. Me hersencellen sterven af met elke post die ik van jou moet lezen.
Staat er helemaal niet. Tenzij je de injectie 1x per week op maandag zet inderdaad. Maar iedereen die zich een beetje heeft ingelezen, begrijpt dat je betere bloedwaarden hebt als je 500mg test-e verdeeld over 2 doses.
Afhankelijk hoe jij het verdeeld.Dan zet je de test toch nog niet op het einde van de week?
Maakt toch niet uit welke dag je zet? Als je op zondag je laatste inject zet begint je nakuur toch ook gewoon op zondag twee weken laterStaat er helemaal niet. Tenzij je de injectie 1x per week op maandag zet inderdaad. Maar iedereen die zich een beetje heeft ingelezen, begrijpt dat je betere bloedwaarden hebt als je 500mg test-e verdeeld over 2 doses.
Tuurlijk wel. Als jij het aan het begin van die week zet, dan moet je de dagen die na die injectie komen allemaal meetellen.Maakt toch niet uit welke dag je zet? Als je op zondag je laatste inject zet begint je nakuur toch ook gewoon op zondag twee weken later
Kunnen wel verder discussiëren maar dat zou mierenneuken zijn. We bedoelen hetzelfde iigTuurlijk wel. Als jij het aan het begin van die week zet, dan moet je de dagen die na die injectie komen allemaal meetellen.
Na je laatste injectie. Dus als jij op maandag de laatste injectie zet, dan moet je vanaf de eerst volgende dag na je injectie gaan beginnen met tellen.
In ieder geval: het gaat erom dat je 2 weken na je laatste inject begint met de nakuur. Ik ging ervan uit dat de meeste dan de injectie aan het einde van de week gingen zetten.

hahaha wat een idioot ben jij zeg niemand zet de injectie aan het eind van de week.Tuurlijk wel. Als jij het aan het begin van die week zet, dan moet je de dagen die na die injectie komen allemaal meetellen.
Na je laatste injectie. Dus als jij op maandag de laatste injectie zet, dan moet je vanaf de eerst volgende dag na je injectie gaan beginnen met tellen.
In ieder geval: het gaat erom dat je 2 weken na je laatste inject begint met de nakuur. Ik ging ervan uit dat de meeste dan de injectie aan het einde van de week gingen zetten.
Die krijg ik wel als ik nog meer van jouw infantiele posts lees inderdaad. Me hersencellen sterven af met elke post die ik van jou moet lezen.