XXL Nutrition

Begonnen met kuur 1x p/w 500mg, switchen naar 375mg om de 5 dagen

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik ben 2 weken terug begonnen met een test-e kuur, 1x p/w 500mg,

Wilde een 5 daags split aan houden met in het weekend rust.
Nu heb ik toch maar besloten om te switchen naar een 3 daags split 1 dag off schema.

Het is de bedoeling dat ik iedere keer op leg day injecteer (injecteer in been) omdat ik de dag na het injecteren vrij veel last hebt van mijn been, en hierdoor niet goed kan squatten.

Ik heb vanmiddag nog 2ml gezet, en net mijn beentraining gehad. Kan ik gewoon over een week beginnen met 375mg iedere 5 dagen?

Ja dit kan wel.
Maar waarom zou je het willen, nu al last van sides?

• Topic Starter Topic Starter
Ja dit kan wel.
Maar waarom zou je het willen, nu al last van sides?

Nee vrijwel geen last van sides, komt volgens mij bij een dosering van 500mg test per week ook vrij weinig voor toch??

Maar vind het belangrijk dat ik gewoon mijn benen goed kan trainen, daarom wil ik de rest van de kuur het injecteren op beendag doen, zodat ik niet mijn benen maar voor 75% kan aanpakken omdat ik last heb van virgin muscles :p

Ik ben echt niet dom maar snap de logica totaal niet.
Wanneer je e5d injecteert zal je dag elke week verspringen, dit wil je helemaal niet zoals ik begrijp uit je verklaring.
Lets say, je injecteert maandag nu en wilt e5d doen vanwege je benen die je niet dagen ná de injectie kan trainen.
Dan is bij mij het probleem opgelost door benen op maandag te trainen, of denk ik te simpel?

Ik ben echt niet dom maar snap de logica totaal niet.
Wanneer je e5d injecteert zal je dag elke week verspringen, dit wil je helemaal niet zoals ik begrijp uit je verklaring.
Lets say, je injecteert maandag nu en wilt e5d doen vanwege je benen die je niet dagen ná de injectie kan trainen.
Dan is bij mij het probleem opgelost door benen op maandag te trainen, of denk ik te simpel?

Oke, ik volg je even niet meer man. :rolleyes:

Wanneer je e5d injecteert zal je dag elke week verspringen, dit wil je helemaal niet zoals ik begrijp uit je verklaring. .. dit heb ik niet gezegd?

Ik wil op beendag injecteren zodat ik mijn benen goed aan kan pakken, dit lukt anders niet ivm virgin muscle.
Ik train om de 5 dagen benen, dus wil om de 5 dagen injecteren. Ik moet dus van 1x p/w 500mg switchen naar 375mg om de 5 dagen.

Hoelang denk je dat een muscle een virgin blijft? Juist, na 1 keer zetten niet meer. Na de 2e of 3e inject voel je er wss geen ruk meer van. Kzou gewoon zo door blijven zetten persoonlijk.

Oke, ik volg je even niet meer man. :rolleyes:

Wanneer je e5d injecteert zal je dag elke week verspringen, dit wil je helemaal niet zoals ik begrijp uit je verklaring. .. dit heb ik niet gezegd?

Ik wil op beendag injecteren zodat ik mijn benen goed aan kan pakken, dit lukt anders niet ivm virgin muscle.
Ik train om de 5 dagen benen, dus wil om de 5 dagen injecteren. Ik moet dus van 1x p/w 500mg switchen naar 375mg om de 5 dagen.

Nu begrijp ik het, je traint om de 5 dagen benen, that makes sense.
Ik dacht wanneer je elke maandag benen traint, komt de e5d 1 keer goed uit, de volgende inject niet meer..
Maar ik zou het niet doen :o
Gewoon EW injecteren, tenzij je erge acne oid krijgt niet over nadenken.
Virgin muscle doet 1 a 2 injecties wat meer pijn, tenzij je allergisch bent voor de olie heb je over een paar weken nergens last meer van.

Ff doorbijten denk ik, ik prik in mn quads. Wat MikieB zegt de eerste keer is het een beetje stijf, tweede heel misschien ook nog maar daarna merk je niks meer hoor.

Hoelang denk je dat een muscle een virgin blijft? Juist, na 1 keer zetten niet meer. Na de 2e of 3e inject voel je er wss geen ruk meer van. Kzou gewoon zo door blijven zetten persoonlijk.

Ik ga geen risico lopen dat het uiteindelijk toch zo is :p
Heb al verschillende verhalen gelezen van gasten die keer op keer dagenlang last van hun been blijven houden.

Ff doorbijten denk ik, ik prik in mn quads. Wat MikieB zegt de eerste keer is het een beetje stijf, tweede heel misschien ook nog maar daarna merk je niks meer hoor.

Ik heb een tijd terug 375mg 8 weken gedaan, niet gemotiveerd genoeg en daardoor niet alles uit de kuur kunnen halen wat er uit te halen viel. (8 kg aangekomen, 6 maanden later was er nog 2 á 3 kilo over)

Prikte 2x per week, en heb de gehele kuur last van mijn quads gehad de dagen na het injecteren.
Heb het nu even 2 weken aangekeken, en het is inderdaad wel een stuk minder, maar nog verre van "geen last"

Daarom ga ik het nu anders doen, want ik wil niet dat ik net als bij de vorige kuur ontzettend gedemotiveerd raak omdat ik mijn benen niet kan trainen.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Uhm dat zou ik niet weten, maar als hij er ook vrij veel last van heeft dan zou dat best wel eens kunnen ja ;p

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Nu begrijp ik het, je traint om de 5 dagen benen, that makes sense.
Ik dacht wanneer je elke maandag benen traint, komt de e5d 1 keer goed uit, de volgende inject niet meer..
Maar ik zou het niet doen :o
Gewoon EW injecteren, tenzij je erge acne oid krijgt niet over nadenken.
Virgin muscle doet 1 a 2 injecties wat meer pijn, tenzij je allergisch bent voor de olie heb je over een paar weken nergens last meer van.

Bestaat er ook zoiets als p*ssy muscles ?, want dan zou ik ook best daar last van kunnen hebben,:o de laatste 18 x injecteren heb ik de dagen erna er last van gehad.

Is wel minder geworden, maar niet dusdanig minder dat ik de dagen erna normaal kan squatten haha.

Switchen naar glutes? :trollface:

Geen idee dan man. Dieper zetten? 40mm er helemaal in, gear verwarmen, douchen van te voren?

Of in je glutes zetten inderdaad + hoe dik is je naald?

Tenen bewegen terwijl je prikt, voel maar eens hoe slap je bovenbeenspieren zijn bij het bewegen van je tenen... volledig ontspannen... Even je gear op lichaamstemp brengen...
Last van spieren na prikken kan maar door een paar dingen veroorzaakt worden, en dat is spierspanning tijdens injectie, te snelle injectie, te dikke naald, (allergische) reactie.

De eerste keer was dat de bedoeling, maar heb er toen toch voor gekozen om hem in m'n beentje te zetten omdat ik het maar een onhandige houding vond in m'n glute.

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Geen idee dan man. Dieper zetten? 40mm er helemaal in, gear verwarmen, douchen van te voren?

Gear verwarmen deed ik eerst niet, maar de afgelopen paar keer heb ik dit wel gedaan. En ik douche standaard van te voren. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Of in je glutes zetten inderdaad + hoe dik is je naald?

Naald is 0,7 x 30mm.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

en dat is spierspanning tijdens injectie.

Dan komt het misschien door de spierspanning.

Ik let er altijd op dat ik mijn spieren niet aanspan, maar toch gebeurd het af en toe wel een klein beetje.

In je legs is 06x25 echt groot zat. Ik heb 't ook nog wel met 08x40 gedaan maar de 06x25 is gewoon een stuk comfortabeler.

Rechter glute is wel te doen, als je rechtshandig bent tenminste.. Links is al wat lastiger.
Probeer idd ook te zorgen dat je geen spierspanning hebt als je de naald erin prikt, anders kan je er wel een tijdje last van hebben.

Terug
Naar boven