XXL Nutrition

Begonnen met kuur 1x p/w 500mg, switchen naar 375mg om de 5 dagen

• Topic Starter Topic Starter
Rechter glute is wel te doen, als je rechtshandig bent tenminste.. Links is al wat lastiger.
Probeer idd ook te zorgen dat je geen spierspanning hebt als je de naald erin prikt, anders kan je er wel een tijdje last van hebben.

Ja daarom, de houding is gewoon wat onhandig.
En zeker als je weet dat je ook gewoon in quad kan zetten als je zit, en dit heel makkelijk gaat.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Met je grote teen wiebelen.. dan zul je merken dat je quads geheel ontspannen zijn.

Dan ga ik de volgende keer is de hele tijd met m'n grote teen wiebelen.. Bedankt voor de tip :D

Heb je ook zo tips om de glutes volledig te ontspannen?
Als je een houding aanneemt waarin je glutes ontlast worden door je kuiten en je quads kan je hetzelfde doen, door het focussen op het bewegen van je tenen zal je never nooit gespannen glutes hebben als je je daar ook niet op focust. Je kan het uitproberen door zo'n houding aan te nemen, en terwijl je met je tenen wiebelt je ook focussen op het aanspannen van je bilspieren, dan zul je merken dat ze goed ontspannen zijn tot het moment dat je je erop focust.
Het is alleen lastiger wanneer je ook jezelf nog eens moet prikken. Dan zijn bovenbenen toch echt makkelijker. Niet alleen dan, altijd eigenlijk. Makkelijk zittend en zelf te pakken.

Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het beste als ik languit op de zetel (of bed) ga liggen. Dan zijn mn billetjes lekker ontspannen en gaat dat soepel om te zetten. Na het injecteren masseer ik best grondig en blijf ik in beweging.
De eerste keer deed het meteen pijn na de injectie(branderig gevoel) en een 2 a 3 dagen erna een stijf en pijnlijk gevoel in de bilspier. Nu voel ik niets meer na het injecteren en ook geen last de dagen erna.
Indien mogelijk de injectie laten zetten door iemand, kan je je nog meer ontspannen. Ik krijg hulp van de vriendin :).

• Like
Waarderingen: mat
Ik zette geregeld vlak voor ik benen ging trainen. Tijdens de training weinig last en de dag(en) nadien ook weinig last.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zette geregeld vlak voor ik benen ging trainen. Tijdens de training weinig last en de dag(en) nadien ook weinig last.

Ik heb gister voor het eerst een uurtje voor de training gezet, moet wel zeggen dat ik er tot nu toe nog weinig last van heb.

Wel pijn in de benen, maar dat is puur en alleen spierpijn.

Terug
Naar boven