Lees al een tijdje mee en heb me even aangemeld.
Op mijn 14e jaar een keer een "nippletwist" gehad van een grappige klasgenoot. Sindsdien een kleine verdikking in mijn linker tepel. Nooit noemenswaardig geweest en je zag het ook niet door een T-shirt heen.
juni 2013 ging mijn tepel uit het niets groeien. Geen reden hiervoor ook nooit AAS gebruikt.
Stap naar de huisarts, ziekenhuis (ja kan wel opereren maar wordt lelijk), plastisch chirurg in MCA (alkmaar).
Eind maart 2014 (bijna een JAAR!! na dato, door bureaucratisch gedoe van de zorgverzekering) geopereerd bij dr. Oostrum (plastisch chirurg).Operatie was onder plaatselijke verdoving en was met drie kwartier gedaan. Zeer vriendelijke man. Zo te zien een stuk klier weggehaald van ongeveer 2 bij 3 cm.
Resultaat: Tijdens de operatie zag ik dat een redelijk stuk was weggehaald. Het is nu bijna 2,5 maanden geleden en ik ben matig tevreden met het resultaat. De klier is weliswaar gedeeltelijk weg( pijnklacht wel weg) maar de tepel lijkt nog steeds gezwollen en is gewoon puffy. Na een douche of even knijpen inderdaad staat hij strak en ziet er goed uit, helaas gaat dit ook gewoon weer weg.
Ben nu aan het kijken of ik een second opinion en evt nog een operatie laat doen bij een ander PC of dat ik weer ga bellen en de mogelijkheden ga bespreken met MCA.
Ik lijk wel ongeduldig maar ik heb niet het idee dat het nog weg gaat trekken eerlijk gezegd.