XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

Gewoon mee doen, al ben je alleen maar aan het cutten voor de zomer is het al mooi en motiverend om hier een log bij te houden en misschien hou je er nog een leuke bonus aan over, gewoon inschrijven dus
 
Wil voor de sbd cup onder de 120 kg gaan staan dus op zich wel een leuke en extra motivatie om te gaan cutten deze wedstrijd?

gewoon mee doen dan,

Vriend van mij gaat er ook aan mee doen maar dan onder 83kg klasse haha klein verschil
 
Mannen en vrouwen samen nee, maar vrouwen die al omgebouwd zijn tot man zijn natuurlijk wel welkom ;)

Maar ff serieus: mensen die zich geïntimideerd voelen door het niveau van de nu ingeschreven leden, denken dat het zinloos is, de moed ontbreken enz. Laat je hierdoor niet leiden he, het gaat over wat jij als prestatie kan neerzetten en daar krijg je vooral punten voor, is tenminste de ervaring die we hebben bij deze wedstrijd. Of doe mee voor de sport, voor jezelf (om bij te leren, jezelf te motiveren enz.) Deelnemen is belangrijker dan winnen en je weet nooit waar je eindigt als je niet probeert.:) Dit is ook geen wedstrijd voor monsters, elk niveau is welkom :thumbup:

Inhakend op dit waarom mag je dan niet mee doen als je al wedstrijden heb gedraaid? :P
 
Inhakend op dit waarom mag je dan niet mee doen als je al wedstrijden heb gedraaid? :P
Deze online wedstrijd is eigenlijk vooral gericht op beginners of tenminste redelijk onervaren BB op competitie-vlak. Eventueel kan het gezien worden als een eerste kennismaking en ervaring met het hele voorbereiden en competitiegevoel dat je bij een wedstrijd IRL meemaakt. Verder is het ook niet de bedoeling dat dit een wedstrijd wordt van alleen maar top-amateurs natuurlijk :)
 
Twijfel om ook mee te doen, motivatie begint af te nemen, junkfood begint toe te nemen:o. Zou m'n motivatie toch wel erg goed doen, misschien een stevige 8 weekse cut naar <10%.

Alleen ben ik zo belachelijk slecht in poseren dat ik op foto's altijd veel kleiner oog:(
 
Twijfel om ook mee te doen, motivatie begint af te nemen, junkfood begint toe te nemen:o. Zou m'n motivatie toch wel erg goed doen, misschien een stevige 8 weekse cut naar <10%.

Alleen ben ik zo belachelijk slecht in poseren dat ik op foto's altijd veel kleiner oog:(

Poseren is het makkelijkst, dat kan ik wel. Maar massa daar in tegen is mijn probleem :roflol: En sommige poses gewoon vermijden als je geen 100kg weeg :roflol:
 
tof dat de lijst gestaag groeit!
 
Poseren is het makkelijkst, dat kan ik wel. Maar massa daar in tegen is mijn probleem :roflol:
Ik kan het echt voor geen meter:o, geen flauw idee hoe ik de beste foto's maak i.v.m. belichting, poseren etc etc.
 
Nice, extra inschrijvingen :cool:
 
Twijfel om ook mee te doen, motivatie begint af te nemen, junkfood begint toe te nemen:o. Zou m'n motivatie toch wel erg goed doen, misschien een stevige 8 weekse cut naar <10%.

Alleen ben ik zo belachelijk slecht in poseren dat ik op foto's altijd veel kleiner oog:(
Poseren is easy, gewoon een hele hoop doen. Jezelf filmen etc
 
Big-T, kan volgend jaar dit wat vroeger aangekondigd worden? of wat langere periode om foto's in te zenden?
1 mei is openingspost en 31 juli moet foto binnen = 3 maanden tijd.
 
Big-T, kan volgend jaar dit wat vroeger aangekondigd worden? of wat langere periode om foto's in te zenden?
1 mei is openingspost en 31 juli moet foto binnen = 3 maanden tijd.

Nog langer? Ik vind het al veel te lang :roflol: Denk dat 10-12 weken preppen toch voldoende zou moeten zijn.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven