janrastaman
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Dit kun je toch gewoon aangeven, dat deukje is namelijk niet van toepassing als je traint of iig een redelijk ontwikkelde borst hebt.Goedenavond,
Ik weet dat er al een topic bestaat waar veel over gyno operaties wordt gepraat alleen de informatie die ik graag wil weten wordt hier niet besproken. Nu zijn er zat plastische chirurgen in NL die gyno kunnen opereren. Helaas wordt hier alleen overmatig klierweefsel weggehaald en niet al het klierweefsel zoals ze dit in amerika wel doen. Ze laten hierbij een klein flapje vet achter en hechten dit als het ware tussen de tepels en borstspier, zodat er geen deukje in de tepel ontstaat. Er is hierbij echt 0-1% procent kans dat het klierweefsel terug groeit. Weet iemand een kliniek in NL of belgie die deze procedure op de benoemde manier uitvoerd?
Helaas geen geld voor en ook erg bang voor lelijke littekens
Dag mensen,
Al enige tijd loop ik met de gedachte om mijn gyno weg te laten halen. Hetgeen wat mij hier altijd van weerhield is de enorme som geld.
Nu kwam ik de naam Luc Bosmans van de steenbergen kliniek regelmatig tegen en heb die eens een mail gestuurd, €850 all in. To good to be true? Waarom is hij zo goedkoop? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze chirurg?
Graag hoor ik jullie bevindingen
Heb je het topic al doorgelezen? Wellicht niet, anders had je al heel wat ervaringen gelezen.Hij heeft het werkelijk laten uitvoeren. @Diego1999 ook- Bij Luc Bosmans, zeer tevreden over het resultaat. Volledige klier verwijderd, geen deuk.
- €2250 uit mn hoofd (kan voor 800 met plaatselijke verdoving, maar alleen als het klein is)
- Nee, verzekering vergoed niet, dan moet je echt vrouwentieten hebben tegenwoordig.
Aangezien je te lui bent de zoekfunctie te gebruiken en op Bosmans te zoeken:Dag mensen,
Al enige tijd loop ik met de gedachte om mijn gyno weg te laten halen. Hetgeen wat mij hier altijd van weerhield is de enorme som geld.
Nu kwam ik de naam Luc Bosmans van de steenbergen kliniek regelmatig tegen en heb die eens een mail gestuurd, €850 all in. To good to be true? Waarom is hij zo goedkoop? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze chirurg?
Graag hoor ik jullie bevindingen
Ach, wat een positiviteit weer hier. Even voor de duidelijkheid, had ik gedaan. Ik dacht wellicht kan er iemand nog een ervaring delen zonder dat dit al op het forum stond.Aangezien je te lui bent de zoekfunctie te gebruiken en op Bosmans te zoeken:
https://forum.bodybuilding.nl/topic...g-in-nederland-voor-gyno.438627/post-11126693