Fitness Seller

Aankondiging Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

Niet iedereen is weggelegd voor 12 weken full bb monnik mode te gaan. ;)

ieder jaar is het toch wel op hetzelfde tijdstip? Je zou er evt rekening mee kunnen houden door van te voren al wat te cutten
 
ieder jaar is het toch wel op hetzelfde tijdstip? Je zou er evt rekening mee kunnen houden door van te voren al wat te cutten
Of gewoon in je bouw periode vet niet te hoog laten oplopen ;)

Maar ja die discipline hebben niet alle mensen.

En iedereen heeft natuurlijk andere idealen.
 
Of gewoon in je bouw periode vet niet te hoog laten oplopen ;)

Maar ja die discipline hebben niet alle mensen.

En iedereen heeft natuurlijk andere idealen.
ieder jaar is het toch wel op hetzelfde tijdstip? Je zou er evt rekening mee kunnen houden door van te voren al wat te cutten
Ik heb nu al honger :(
 
Of nu pas meedoen en full retard gaan cutten vanaf volgende week.
 
Twijfels om mee te doen zit een beetje met het openen van een nieuw logje en ik ben bang dat ik toch niet lean genoeg ga worden in zo'n korte tijd
 
10% minimaal denk ik zo
 
Ik dacht niet mee te mogen doen vanwege te weinig posts maar zie net dat ik net aan het minimum voldoe.
Dan nog de vakantie... ik ga op 18 juli weg, ok dat is dus ook geen excuus meer...
Zit nu op al 6-7% vet% dat moet ik dan nog wel lang vasthouden... misschien mini-bulk gevolgd door mini-cut...
Twijfel...krijg nu al de zenuwen bij het idee...
Misschien kunnen ze me 28 mei overhalen bij de BB meet op Emporium.
 
Gewoon meedoen joh! En dan op 28 Mei op de meet spijt krijgen dat je meedoet :trollface:
 
ieder jaar is het toch wel op hetzelfde tijdstip? Je zou er evt rekening mee kunnen houden door van te voren al wat te cutten

Vorig jaar eind september, nu eind juli.
Ben ik mee begonnen ... :d
 
gaaf dat er meer mensen mee doen, :lifter:
 
Dus ik mag dan niet meedoen omdat ik in 2013 een wedstrijd heb gedaan?
 
"hebben aan maximaal één (1) amateurwedstrijd deelgenomen."
 
Dus ik mag dan niet meedoen omdat ik in 2013 een wedstrijd heb gedaan?

je mag wel gewoon mee doen ik heb vorig jaar ook aan een wedstrijd mee gedaan 1 mag meer niet gewoon mee doen dus :thumb:
 
ik heb ook aan 6 wedstrijden deelgenomen :o
 
Misschien volgend jaar, dan heb ik hopelijk wel meer massa
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven