Switcht
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Deze ziet er erg interessant uit, duidelijke website en zeer redelijke prijzen. Als iemand ervaringen en foto's heeft dan verneem ik die graag. Voeg ik ze toe aan de openingspost om anderen te helpen!
Volgende info ontvang ik graag:
-> foto van voor en na
-> hoeveel weggehaald? Nog iets overgebleven, kan dit besproken worden?
-> litteken of niet?
-> vergoed door verzekering, zo nee wat was de reden?
-> hoe was het verblijf daar, vriendelijk, goed luisteren naar de klant enz?
-> alle overige info
Ook van andere klinieken welkom, ook voor Nederland want deze is voor België.
Mss een kleine bump, maar ben je nog op zoek T? Ik ben namelijk een aantal jaar geleden geopereerd door een chirurg in Antwerpen
http://www.doktervanrenterghem.be/over_de_dokter.html
De reden was toch een ernstige vorm van gynaecomastia. Doordat ik ook gedurende lange tijd stevige borstoefeningen heb gedaan, viel het nog harder op( weefsel werd nog meer naar voor geduwd).
Ben binnengegaan op consultatie, en exact 1 week later al geopereerd! Zowel de klieren als het overtollige vetweefsel laten wegnemen.
De operatie is perfect gelopen en het resultaat is ook verbluffend! De incisie onder de tepels is echt amper te zien, en ik heb 2 kleine kruisvormige littekens langs beide kanten aan de zijkant, ter hoogte van de bovenste rib ( Valt niet op als je er niet op let).
Het herstel ging ook snel. Heb 2 weken een soort harnas moeten dragen om het vel niet te laten hangen, en dan nog een 4tal maanden "gevoelige" bloeduitstortingen op de borstkas, variërend van geel tot blauwpaars,( is normaal). Heb het ook in de winter laten doen dus viel ook voor mijn omgeving niet op.
Het enige nadeel: de prijs. Omdat ik zo'n lieve ouders heb die ook zagen dat ik er psychologisch van afzag, hebben ze de operatie betaald( was ook 17 jaar en student toen). Prijs was iets van een 1500-2000 als ik me niet vergis. Enkel de operatie van de klieren werd terugbetaald! De liposuctie werd die tijd gezien als "cosmetisch" en dus niet terugbetaalbaar!( Degoutant eigenlijk).
Nadien 1 maal op nazicht, en dat was het!
Moest je nog informatie willen, dan laat je het maar weten.