MuscleMeat

beheerst buffelen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Heb je een smalle grip bij squatten?

-

Laatst bewerkt:
Ik kreeg ook ontzettende last van mijn bicepsaanhechtingen bij een te smalle grip. Heb hem nu post zijn breedst vast, nergens meer last van. Je kan dan niet meer zo trekken aan de stang.

niet dat ik me bewust van ben, maar hij zal eerder smal zijn dan breed. maar ik had ook al wat last dus dit kwam er nog is bovenop.
maar in de toekomst kan ik hem beter breder pakken? ik doe me duim sinds ik weer squat bovenlangs dat is ook beter toch?

Is volgens mij puur voor mensen die niet flexibel genoeg zijn in de schouder/elleboog regio dat met je duim. Verder wat DG zegt. Ik heb er overigens helemaal geen last van als ik high bar squat, veel fijner voor de ellebogen.

-

Laatst bewerkt:
Is volgens mij puur voor mensen die niet flexibel genoeg zijn in de schouder/elleboog regio dat met je duim. Verder wat DG zegt. Ik heb er overigens helemaal geen last van als ik high bar squat, veel fijner voor de ellebogen.
Is voor een betere positie van je pols. De bar omvatten zorgt ervoor dat je de bar sneller gaat dragen op je pols.

-

Laatst bewerkt:
:roflol: goeie fotowinkels!

-

Laatst bewerkt:
Not bad for a pirate

****ing sterk gast!

-

Laatst bewerkt:
abbo op je topic vrientd

beheerst buffelen en dan zulke deadlift PR trekken, nice

-

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven