XXL Nutrition

Bekende Superdude Opgepakt!

jou reactie is eigenlijk kansloos want je voegt niks toe. Maarja de politie is hier softie en de straffen ook. Tot slot ik blijf erbij: die meiden zijn dom. Ik hoef niet in een sloot te springen om te weten dat ik nat word pat21 dus wel, sneu hoor.

Jij hebt echt het IQ van een pluk konthaar geloof ik.

Alsof iedereen hier tot nu toe alleen maar juiste keuzes gemaakt heeft in het leven, iedereen maakt wel eens een fout, en bij de 1 extremer als bij de ander, maar om nou te zeggen dat die meisjes dom etc. zijn vind ik echt een beetje te kortzichtig, niet iedereen heeft zo'n geweldig leven als jullie.

jou reactie is eigenlijk kansloos want je voegt niks toe. Maarja de politie is hier softie en de straffen ook. Tot slot ik blijf erbij: die meiden zijn dom. Ik hoef niet in een sloot te springen om te weten dat ik nat word pat21 dus wel, sneu hoor.

Je weet blijkbaar nog niet zoveel. Veel van die meisjes komen uit probleemgezinnen. Ze hebben nooit aandacht gekregen of zijn juist mishandeld of ze zijn psychisch niet in orde en ga zo maar door. Die meisjes zijn daar gevoeliger voor. Als jij elke dag te horen krijgt dat je niets waard bent dan ga je dat op een gegeven moment geloven. Als er dan iemand is die je veel aandacht geeft en zegt hoe bijzonder je bent dan ben je daar vatbaar voor en dat gaat steeds verder..

Dus ben jij eigenlijk de enige hier die sneu is.

je weet blijkbaar nog niet zoveel. Veel van die meisjes komen uit probleemgezinnen. Ze hebben nooit aandacht gekregen of zijn juist mishandeld of ze zijn psychisch niet in orde en ga zo maar door. Die meisjes zijn daar gevoeliger voor. Als jij elke dag te horen krijgt dat je niets waard bent dan ga je dat op een gegeven moment geloven. Als er dan iemand is die je veel aandacht geeft en zegt hoe bijzonder je bent dan ben je daar vatbaar voor en dat gaat steeds verder..

+1

Alsof iedereen hier tot nu toe alleen maar juiste keuzes gemaakt heeft in het leven, iedereen maakt wel eens een fout, en bij de 1 extremer als bij de ander, maar om nou te zeggen dat die meisjes dom etc. zijn vind ik echt een beetje te kortzichtig, niet iedereen heeft zo'n geweldig leven als jullie.

die meisjes zijn gewoon dom. kijk hoe die gasten eruit zien :roflol: komop zelfs een dier ziet dat het niet te vertrouwen is, het volk dat daarop valt is net zo triest en laag.

als het nou gaat om nette kerels gaat, dan kan ik me er wat meer bij voorstellen als een onzekere meid blind word voor dat soort dingen.

maar die loverboys zijn meestal allochtonen en de gemiddelde nederlander met gezond verstand weet dat die niet te vertrouwen zijn, zeker niet als ze veel geld hebben

die meisjes zijn gewoon dom. kijk hoe die gasten eruit zien :roflol: komop zelfs een dier ziet dat het niet te vertrouwen is, het volk dat daarop valt is net zo triest en laag.

als het nou gaat om nette kerels gaat, dan kan ik me er wat meer bij voorstellen als een onzekere meid blind word voor dat soort dingen.

maar die loverboys zijn meestal allochtonen en de gemiddelde nederlander met gezond verstand weet dat die niet te vertrouwen zijn, zeker niet als ze veel geld hebben

Doorgaans zijn het ditsoort meiden die er makkelijk intrappen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2595782/__Wie_weet_waar_deze_meisjes_zijn___.html

geweldig :D

Thank god, eindelijk zijn die smugs opgerold:) Als ze met zo'n kop overstraat lopen lijkt me dat al reden genoeg om ze achter tralies te zetten maar oke,nu hebben ze nog een legale reden erbij:)

+1 Voor cutler

Die gezinnen waren gewoon normaal hoor, ik lees echt veel domme reacties van een lager niveau dan een konthaar. Die maar wat graag de excuus cultuur gebruiker om dom gedrag van zo een meisje te verklaren. Bepaalde keuzes maak jezelf. Sommige dingen zijn gevaarlijk, kies je ervoor om het tedoen moet je achteraf niet gaan klagen als het misgaat. Sommige mensen geven de ouders de schuld nee dan ben je slim.

die meisjes zijn gewoon dom. kijk hoe die gasten eruit zien komop zelfs een dier ziet dat het niet te vertrouwen is, het volk dat daarop valt is net zo triest en laag.

Niet iedereen is met een normaal iq geboren.

Terug
Naar boven