XXL Nutrition

Nieuws Bekrompen Joden

Joden...Rabble Rabble Rabble Rabble...

Commercie heeft geen ruggengraat, wil do everything for the $$$, bah!

De neuzen :roflol:

Zoveel markt is er niet in Israel,klein land, boeie.

Bestaan er dan Joden die niet bekrompen zijn ?

Sommigen mensen leren het ook nooit.

Joden hebben hun straf toch al gehad?

Deze topic is niet kosjer.

Kom op Cyan, jij vindt toch dat Unilever op deze manier onrespectvol omgaat met de vrouwen en dan is het toch goed dat de Westerse wereld hierop aangesproken wordt?

Ik denk dat je de discussie niet goed hebt begrepen. Kzalt in een paar woorden duidelijk maken:

I :heart: women's nudity.

Ik denk dat je de discussie niet goed hebt begrepen. Kzalt in een paar woorden duidelijk maken:

I :heart: women's nudity.

Dat laatste was mij wel duidelijk ja.
Maar vind jij niet dat men in Iran met meer respect voor vrouwen heeft? Dit nieuwsbericht gaat in principe over hetzelfde soort 'respect', maar dan ingevuld door joden ipv moslims.

Snap jij nu wel mijn punt?

Dat laatste was mij wel duidelijk ja.
Maar vind jij niet dat men in Iran met meer respect voor vrouwen heeft? Dit nieuwsbericht gaat in principe over hetzelfde soort 'respect', maar dan ingevuld door joden ipv moslims.

Snap jij nu wel mijn punt?

Niet meer of minder. Zij hebben een ander invulling over respect, that's all.

Zij vinden een vrouw bloot geven onrespectloos tov de vrouw. Wij vinden van niet. Daarom zijn zij niet beter dan ons, noch wij beter dan hen.

Acht, tzijn weer die orthodoxe joden die er een punt van maken. Schorem eersteklas is het. Net zo erg als fundamentalistische Islam.

Niet meer of minder. Zij hebben een ander invulling over respect, that's all.

Zij vinden een vrouw bloot geven onrespectloos tov de vrouw. Wij vinden van niet. Daarom zijn zij niet beter dan ons, noch wij beter dan hen.

Ja, maar wij gaan ook geen excuses vragen van hen, en dat moeten ze omgekeerd ook niet doen. Beetje verdraagzaamheid mag wel.

Het zijn de orthodoxe joden die een excuses eisen.

Terug
Naar boven