Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onzin artikel van de standaard, tgaat over een debiele casus. Niks officieels van de vakbonden en niks over omvang van mensen die willen werken.
Kijken? Ik heb gewoon het artikel gelezen. Tging over 1 casus randdebiel.
Filmpje niet bekijken, geen wifi hier.
Wil niet opruien tot rellen, maar dit zou ik niet pikken hoor, Sayer.
Wat moet ik in dat filmpje zien? Een of andere debiele lamlul?
Who gives a shit over zijn mening. Is die man representatief voor de ganse vakbonden?
Riooljournalistiek, ik blijf erbij

Wil niet opruien tot rellen, maar dit zou ik niet pikken hoor, Sayer.

Die relzoekers ook niet.
Zoals rudy de leeuw (?) zei: 100.000 hebben betoogd en 100(?) relden.
Zegt genoeg

Gat in begroting is in 2 minuten tijd opgelost, ge kunt zelfs miljarden uitdelen aan mensen![]()
Wat is er raar aan om je leden te informeren ivm hun rechten? Heeft toch niets met rellen te maken?Ik hoorde net nog dat er een lijst rond gaat met hoe je moet staken...
Je niet laten intimideren door deurwaarders
Je identiteit niet prijsgeven
etc
Mooi is dat weer. Allemaal aan de Pax pils en rellen maar.
Ondertussen schrappen bedrijven overal jobs. DAF, Philips... wat wil je ook als je niet kan vertrouwen op je geplande productiedagen.
http://www.kustcodex.be/kustcodex-consult/plainWettekstServlet?wettekstId=24747&lang=nlHet gaat hier toch niet om Jambon die een tactiek moet bedenken? Wegversperringen zijn strafbaar. Punt. Daarmee zijn de stakers gewaarschuwd, moeten ze nadien niet komen huilen. Vermoed zelfs dat hij dat bewust niet letterlijk zegt, net om geen olie op het vuur te gooien.
Toont imo vooral aan dat er niet consequent gereageerd wordt op zo'n toestanden en dat sommige stakers het normaal vinden om zichzelf boven de wet stellen, anders hoefde Jambon niet zo diplomatisch te zijn.