AndroidHealthClinic

België vs Wales

Suicide Sid

Freaky Bodybuilder
Waardering
252
(Edit: titel moest Wales vs België zijn ;) )

Gillet vs Gareth Bale :roflol:... Pepper your angus!

Verder wel nette opstelling :)

"Doelman Courtois was eerder deze week al zeker van zijn basisplek. Kompany en Vermaelen vormen het hart van de defensie, Vertonghen staat links en Gillet moet op rechts Gareth Bale afstoppen. De driehoek op het middenveld bestaat uit Witsel, Dembélé en Fellaini en voorin krijgen Hazard en Mirallas het gezelschap van Mertens. Die laatste wordt beloond voor zijn schitterende invalbeurt tegen Nederland."(sporza)

Laatst bewerkt:
Duimen, kunnen we nog eens een tornooi spelen.

In.

Al moet het vandaag gewoon een droge 5-0 worden.

België op handicapje gedaan. Make me rich, make me rich!

Het is Wales - België

Een tamelijk groot verschil me dunkt. Redelijk klein veld dacht ik, allemaal bijters uit de Premier League. Wordt zeker geen makkie. Hopelijk winnen we gewoon eens die eerste match.

• Topic Starter Topic Starter
10 vs 11 :)

0-1 ^^

Hopeloze Belgen.

Op deze manier krijgen we serieus op onze wekker tegen Kroatië. (Of toch tegen het Kroatië van op het EK, want 1-0 tegen Macedonië is ook niet echt overtuigend, al heb ik de match natuurlijk wel niet gezien.)

Zwijg dan?
De score is niet overweldigend maar het had evengoed 0-5 kunnen zijn mits meer verzorgde afwerking. Wales is geen pruts ploegje zoals iedereen denkt.

Hopeloze Belgen.

Op deze manier krijgen we serieus op onze wekker tegen Kroatië. (Of toch tegen het Kroatië van op het EK, want 1-0 tegen Macedonië is ook niet echt overtuigend, al heb ik de match natuurlijk wel niet gezien.)

Het zag er niet uit, en wat me vooral bezorgd maakt is dat die defensieve slordigheden van weleer er nog steeds inzitten. Deze match hadden we het geluk dat de bal niet in ons doel vloog na zo een slordigheid. Het was wel minder erg en vaak dan vroeger, mssn komt dat door het feit dat Von Blunder niet meespeelde.

Langs de andere kant, bijna alle spelers van Wales spelen in de PL terwijl ze ook enkele mannen hebben rondlopen die transferbedragen van +15miljoen zouden afdwingen. Maw een ploeg vol werkpaarden met een paar talenten, ideaal dus. Bovendien werd de match IN Wales gespeeld, en kan me herinneren - nog niet zo heel lang geleden - dat we tegen Janneke en Mieke steevast de boot in gingen op verplaatsing, terwijl we deze keer gewoon -ook tegen 11 man de eerste 25minuten- de betere ploeg waren. Ik zie het dinsdag in Brussel wel goedkomen tegen Kroatië. En als Macedonië in Zagreb de boot ingaat met 1-0, moeten wij daar later toch zeker voor minstens een gelijkspel kunnen gaan op verplaatsing tegen Kroatië?

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 08:36 ----------

Zwijg dan?
De score is niet overweldigend maar het had evengoed 0-5 kunnen zijn mits meer verzorgde afwerking. Wales is geen pruts ploegje zoals iedereen denkt.

0-5 was ook wel overdreven geweest :o

ben ergens in de 2de helft in slaap gevallen, wil meestal veel zeggen over een match.

goed was het zeker niet, maar beginnen met 3 punten is toch al lang geleden dus kunnen we niet klagen

Hazard had er minstens 2 moeten inkrijgen :)

Hazard had er minstens 2 moeten inkrijgen :)

Wanneer dat ? Mr Hazard was weer zijn oude zelve bij de Rode Duivels: zo goed als onzichtbaar.

Mertens daarentegen was wel nadrukkelijk aanwezig maar hij had blijkbaar de instructie gekregen om steeds naar binnen te kappen en voor te zetten met rechts. ??? Had echt wel meer zijn mannetje mogen voorbijlopen om zo eens voor te zetten. Ik bedoel zoals G. Bale dat wel deed bij Wales (gelukkig hebben we die in de tweede helft goed uit de match gehouden door foutjes te maken indien nodig).

Ik denk trouwens dat Kroatië en Servië hier serieus hun best gaan moeten doen om geen punten te laten liggen. Wales is zeker niet slecht en met 11 vs 11 met minder geblessseerden langs hun kant had ik het ook nog wel eens willen zien.

De 3 punten en op verplaatsing moet dat niet meer zijn.

Zeker, maar met 11vs11 hadden ze ook zo verdedigend gespeeld.
Hazard heeft 2 keer van dichtbij naast geschoten.

Zwijg dan?

Ik zeg gewoon de waarheid en als je die niet wil horen mag je je onderbroek opeten.

Je bent de enige hier die blind is voor het feit dat de Belgen geen overtuigende match hebben neergezet. Zegt meer over jou dan over mij.

Voor de rest ga ik wel akkoord met Suicide Sid, al moet je Wales ook niet overschatten. Buiten Bale en Ramsey vond ik gisteren geen enkele Welshman goed spelen. Dan vind ik persoonlijk dat er meer in moet zitten dan een overwinning met een goal uit vrije trap en uit een hoekschop.

Meer had er sowieso niet ingezeten tegen een team dat 90min lang de bus voor doel parkeert.
We speelden zeker niet zoals het hoort, maar gegeven het team waartegen we speelden, vind ik dat we niet ontevreden mogen zijn. Tegen een voetballend team gaan deze duivels veel beter tot hun recht komen.

Gaan jullie winnen van Kroatië?

Tuurlijk, zonder twijfel :)

Terug
Naar boven