MuscleMeat

WK Kwalificatie België - Brazilië, here we come!!

Wilmots is niet alleen een matige trainer, maar ook een arrogante blaaskaak. Heb je dat interview gezien met Filip Joos voor de match? Een beetje sympathiek overkomen kan geen kwaad

Het menselijke aspect als bondscoach is ook belangrijk, Wilmots doet precies alsof hij het warm water heeft uitgevonden, terwijl hij nog niets bewezen heeft

Om te kotsen zo'n mannetjes

Nooit van Gaal gezien zeker?

schipper naast god :p

BGTaznICMAAb-cO.jpg
:suicide:

beetje jammer dat deze oelewapper de sport gebruikt, voor mij een reden om niet te kijken

om maar te zwijgen van wat die achterlijke Kompany allemaal twittert. schoenmaker, blijf bij je leest

Wat twittert hij dan zoal?

Waarom supporten Belgen altijd met "Belgium"? Wij roepen ook niet heel hard "Netherlands!" Dit houdt mij al enige jaren bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Wat twittert hij dan zoal?

Waarom supporten Belgen altijd met "Belgium"? Wij roepen ook niet heel hard "Netherlands!" Dit houdt mij al enige jaren bezig.

Voor 59 % is het België, voor 40 % is het Belgique en voor 1% is het Belgien

Dus roepen we Belgium :)

Technisch en tactisch kan Wilmots zeker nog verbeteren, maar ik vind hem in dit geval zeker een goede keuze van de bond. In principe kan je met deze ploeg elke match winnen, zolang ze allemaal maar voor elkaar willen werken en vol inzet spelen en met een leider als Wilmots in de kleedkamer, die zegt waarop het staat en weet waarover hij praat, is dat duidelijk het geval.

Technisch en tactisch kan Wilmots zeker nog verbeteren, maar ik vind hem in dit geval zeker een goede keuze van de bond. In principe kan je met deze ploeg elke match winnen, zolang ze allemaal maar voor elkaar willen werken en vol inzet spelen en met een leider als Wilmots in de kleedkamer, die zegt waarop het staat en weet waarover hij praat, is dat duidelijk het geval.

Ik vind dat hij zijn werk best goed doet. Niets dan respect voor zijn carrière als voetballer en hij is nu goed bezig als coach ook :) Toegegeven, geen resultaat neerzetten met dit team zou wel erg zijn.

abbo'tje

België VS Servië morgenavond!!!
En 3 plaatsen gestegen op de ranking :) Op naar plaats 3 waar ze horen :)

haha :D Kompany moet z'n domme smoel (lijkt wel een alien, srs) houden over de N-VA en zich houden aan waar hij best in is : tegen een bal schoppen

Ach, ik ben in vele punten ook pro NV-A, maar wat verwacht je nu? Dat de kapitein van het BELGISCH nationale team vóór de splitsing van België is? :o

Kompany is naar mijn mening een zeer degelijke kapitein. Straalt maturiteit uit, is serieus, en kan in beide landstalen heldere gesprekken voeren. Wat zijn uiterlijk daarmee heeft te maken weet ik niet.

Binnen een paar uurtjes weer op scheidsrechters zeiken, joepie! ^^

Ach, ik ben in vele punten ook pro NV-A, maar wat verwacht je nu? Dat de kapitein van het BELGISCH nationale team vóór de splitsing van België is? :o

Kompany is naar mijn mening een zeer degelijke kapitein. Straalt maturiteit uit, is serieus, en kan in beide landstalen heldere gesprekken voeren. Wat zijn uiterlijk daarmee heeft te maken weet ik niet.

de mening van zo'n l**ghoofd interesseert me niet. zeker niet als ze het geld wat ze hier verdienen ook nog eens op een buitenlandse rekening gaan zetten en dan hier komen verkondigen dat ze pro-België zijn. entertainers horen hun politieke overtuiging voor zich te houden imo (op sommige musici en stand-up comedians na), alleen al om hun fans niet tegen de borst te stuiten.

de mening van zo'n l**ghoofd interesseert me niet. zeker niet als ze het geld wat ze hier verdienen ook nog eens op een buitenlandse rekening gaan zetten en dan hier komen verkondigen dat ze pro-België zijn. entertainers horen hun politieke overtuiging voor zich te houden imo (op sommige musici en stand-up comedians na), alleen al om hun fans niet tegen de borst te stuiten.

Iedereen heeft het recht om te beslissen om zijn/haar mening al dan niet voor zich te houden en of ze mensen op die manier tegen de borst willen stuiten :) Accepteer dat maar. Mensen die zich er inderdaad aan ergeren dat iemand, een ster, een andere mening heeft dan hen, hebben een tollerantieprobleem.

OKay-Face-Facebook-Code.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hopelijk verliezen ze vanavond en loopt Kompany een driedubbele beenbreuk op, België barst :devil:

Terug
Naar boven