AndroidHealthClinic

WK Kwalificatie België - Brazilië, here we come!!

de mening van zo'n l**ghoofd interesseert me niet. zeker niet als ze het geld wat ze hier verdienen ook nog eens op een buitenlandse rekening gaan zetten en dan hier komen verkondigen dat ze pro-België zijn. entertainers horen hun politieke overtuiging voor zich te houden imo (op sommige musici en stand-up comedians na), alleen al om hun fans niet tegen de borst te stuiten.

Kompany een l**ghoofd noemen zegt veel over jou. Ik zou zo'n rustig, charismatisch leiderstype direct inhuren voor een topfunctie.

Dat Kompany pro-België is als leider van de Belgische nationale ploeg vind ik maar normaal. Als je dan nog een interview geeft terwijl je hele bek krom staat, en niet meer weet wat er juist gebeurd is ben je een topkerel.

Als we Wilmots moeten geloven is z'n neus gebroken. Wat een beest, zo de wedstrijd uitspelen.

Als we Wilmots moeten geloven is z'n neus gebroken. Wat een beest, zo de wedstrijd uitspelen.

Die pijn valt nog mee hoor. Heb ooit mijn hand gebroken tijdens een wedstrijd als doelman en heb ook die wedstrijd uitgespeeld. Het is pas na de wedstrijd dat het echt doordringt. Zal wss aan de adrenaline liggen vermoed ik.
Dit cadeautje van de Schotten zou de spelers toch een serieuze boost moeten geven.

Neus breken doet niet zo veel pijn. Maar normaal zal er dan enorm veel bloed uitkomen.

Ik zie de Belgen ver komen op het WK. Maar met een beetje pech komen ze in een poule des doods. Ze zullen in pot 3 gaan komen denk ik als het geen 4 is. Dus kom je toch al bij 2 sterke landen. Deze zullen niet blij zijn met Belgie erbij. Misschien wel een poule met Brazilie, Nederland en Belgie.

Neus breken doet niet zo veel pijn. Maar normaal zal er dan enorm veel bloed uitkomen.

Ik zie de Belgen ver komen op het WK. Maar met een beetje pech komen ze in een poule des doods. Ze zullen in pot 3 gaan komen denk ik als het geen 4 is. Dus kom je toch al bij 2 sterke landen. Deze zullen niet blij zijn met Belgie erbij. Misschien wel een poule met Brazilie, Nederland en Belgie.

Dan kegelen we die Hollanders er wel uit :-)

neus gebroken, barst in de oogkast en hersenschudding.. match uitspelen en erna nog de tijd nemen om met de fans te praten en op de foto te gaan. sterke kerel

Belgie is sowieso outsider voor het aankomende WK, Nederland heb ik helaas weinig vertrouwen in. Denk dat Argentinië favoriet is.

België op het WK 2014? Dat zou het toernooi marginaliseren.

Niet tegen jou bedoeld bascross, maar ik vind het altijd raar als mensen het aantal inwoners van een land ter sprake brengen. Nederland kan betere statistieken voorleggen dan veel 'grote' landen. Het enige dat ontbreekt is die WK titel.

Zie niet in waarom dat tijd zou moeten worden. Nederland heeft meer inwoners en meer actieve voetballers.

Dan nog wordt het eens tijd. Het is namelijk nog nooit voorgekomen dat Belgie beter speelt dan Nederland en Nederland desondanks toch wint. Andersom wel. Vandaar.
Wat dit met het inwonderaantal te maken heeft snap ik niet. Als Nederland 10 maal achtereen van Duitsland verliest wordt het ook weer eens tijd er van te winnen.
Ik wil het gewoon eens meemaken, slecht spelen tegen Belgie en winnen. Wil weten hoe dat voelt.

1. (1) Spanje 1.614
2. (2) Duitsland 1.416
3. (3) Argentinië 1.287
4. (4) Kroatië * 1.222
5. (9) Nederland 1.158
6. (5) Portugal 1.137
7. (8) Colombia 1.123
8. (8) Italië 1.097
9. (7) Engeland 1.095
10. (10) Ecuador 1.066
11. (11) Rusland 1.059
12. (15) België 1.035

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kompany een l**ghoofd noemen zegt veel over jou. Ik zou zo'n rustig, charismatisch leiderstype direct inhuren voor een topfunctie.

Dat Kompany pro-België is als leider van de Belgische nationale ploeg vind ik maar normaal. Als je dan nog een interview geeft terwijl je hele bek krom staat, en niet meer weet wat er juist gebeurd is ben je een topkerel.

topfunctie ? niet overdrijven... tegen een bal schoppen is zijn beroep

dat hij pro-België is, komt omdat hij onwetend of dom is en hij er onrechtstreeks deze job aan te danken heeft

op sportief vlak heeft hij wel ontegensprekelijke klasse

topfunctie ? niet overdrijven... tegen een bal schoppen is zijn beroep

dat hij pro-België is, komt omdat hij onwetend of dom is en hij er onrechtstreeks deze job aan te danken heeft

op sportief vlak heeft hij wel ontegensprekelijke klasse

Vanuit iemand anders zijn/haar perspectief is anti-België zijn het resultaat van onwetend of dom zijn :) Wist alleszins niet dat pro of anti België zijn één van de maatstaven was waarmee gemeten wordt hoe slim we zijn.

Kompany is gewoon een topper en zijn onaflatende motivatie en zijn consequent en strijdvaardig karakter zouden er ook voor kunnen zorgen dat hij in andere beroepen ook ver was geraakt.

Jammer voor jou dat hij een andere mening heeft.

1. (1) Spanje 1.614
2. (2) Duitsland 1.416
3. (3) Argentinië 1.287
4. (4) Kroatië * 1.222
5. (9) Nederland 1.158
6. (5) Portugal 1.137
7. (8) Colombia 1.123
8. (8) Italië 1.097
9. (7) Engeland 1.095
10. (10) Ecuador 1.066
11. (11) Rusland 1.059
12. (15) België 1.035

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze ranglijst is niet serieus te nemen. Ergens staat Mali ook boven Brazilie, dat de top 20 nog niet eens haald. Kan iemand zich de topprestaties van Kroatie nog herinneren dat ze op de 4e plaats staan?

Waarom staan Colombia en Ecuador boven Uruguay? Laatste is 4e op de laatste wk, en in 2011 winnaar van de Copa Libertadores. Dit puntensysteem is waardeloos.

Terug
Naar boven