AndroidHealthClinic

belgisch kampioen benchpress laat van zich horen :rolleyes:

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
http://nl.netlog.com/championbp__/photo/photoid=29792509#photos

een echte rellerd blijkbaar
het is me al vaker opgevallen dat de bodybuildercommunity op netlog wel HEEEEEEL zelfzeker is van zichzelf.. meestal hebben ze wel een fijn lichaam maar het onderlinge haantjesgedrag begint tegenwoordig een echte hype te worden
zelfs onder de 16 jarige 50 kg blokjesecto's tot blijkbaar belgisch kampioen benchpress (als hij dat al is)

lol, stelletje nerds daar =/

Die jongen heeft wel een lekkere k*tkop. Zal wel niet van de snuggerste zijn.

Met onze 18 verschillende bonden en daarbij nog eens alle gewichts- en leeftijdscathegorieën, is de kans groot dat hij wel ergens belgisch kampioen is. Of dat veel waard is, is iets anders

• Topic Starter Topic Starter
Met onze 18 verschillende bonden en daarbij nog eens alle gewichts- en leeftijdscathegorieën, is de kans groot dat hij wel ergens belgisch kampioen is. Of dat veel waard is, is iets anders

nice!!
ga ik even posten zodat ik slim overkom :D

championbp__ zei:
XDjoleenX zei:
champi- onbp__ zei:
XDjoleenX zei:
kikt is nar aw eige lelijken vettige smoel

ik ben tenminste Belgisch kampioen gewichtheffen. wa heb je ooit bereitk je h**r
haha, ik heb tenminste mensen die mij mooi vinden, gij zou wss ng nooit een h**r kunne krijge gij!
gad beter belgisch kampioen ik-trek-op-een-aap geweest da was wa meer toepasselijk bij u

ik-trek-op-een-aap heeft al heelde oostende gedoet dus ik zou nie weten wat je ermee bedoelt , ha zijn er mensen ie je mooi vinden ???? laat me nie lachen sletje
haha da denk ik nie, ale seg, gij zijt zo lelijk als de nacht jonge. ma wie geeft er nu om een belgisch kampioen gewichtheffen? das toch absurd gewoon. kweetnie ma ik denk da gij mentale problemen hebt ze. gij zijt gewoon jaloers op mensen die mooier zijn als gij, pracktisch iedereen dus

eeej belezza waarom ben je zo gemeen ,je weet nie oeveel druk op je afkomt als je belgisch kampioen bent . ik wil geen ruzie me jou , geef eens jou msn of tel nummer dan kunnen we eens rustig babbelke slaan

xxx

nee bedankt! kval nog liever dood

hahaha dat zeggen ze allemaal totdat ze mijn jizz in hun mond krijgen , zal ook me jou gebeuren geloof me meid

xxx

:roflol:

Zou het een member zijn hier?

pff je kan geen reacties plaatsen
hij moet ze eerst goedkeuren alvorens je ze kan zien
zodat hij ze eventueel kan weigeren ...

:roflol:

Over wat gaat dat gesprek eigenlijk ?

Gaan we daar ook rellen Smurfje ? Ik heb een netlog account maar ik doe er niets mee :D

Wtf??? Begrijpendlezen avi 9?

En al die andere haatberichten dan?

toen stond hij nog op online
nu staat hij op afwezig en heeft hij dat ingesteld zodat zeker niemand hem tussendoor kan afbreken zonder dat hij zich kan verdedigen :p
je kan hem wel quoten bij andere mensen waar hij een bericht heeft achtergelaten met dat die gay was of een h**r ofzo.. :D

toen stond hij nog op online
nu staat hij op afwezig en heeft hij dat ingesteld zodat zeker niemand hem tussendoor kan afbreken zonder dat hij zich kan verdedigen :p
je kan hem wel quoten bij andere mensen waar hij een bericht heeft achtergelaten met dat die gay was of een h**r ofzo.. :D

Echt een stumperd eerste klas is het gewoon, met ze praatjes, dat is volgens mij ook zo'n gast die nog nooit een meisje heeft gedoet, met ze lelijke rotkop.

Terug
Naar boven