AndroidHealthClinic

belgisch kampioen benchpress laat van zich horen :rolleyes:

No legs, no back, alleen titties door het pressen

Ja maar dan nog 60 kilo is wel een beetje weinig, je hebt slanke dames van rond de 1.80 die 60 kilo wegen, volgens mij heeft ie inderdaad gewoon alleen een beetje borstspieren EN is hij gewoon 1.70.

Maiskorrel__ (5 minuten geleden)

Jammer dat je de krachtsport zo'n slechte naam geeft.

:haha:

rofl!

hij zit hele tijd te zeiken dat hij kampioen gewichtheffen is
Bench press is toch powerliften en geen gewichtheffen ??

duidelijk te zien dat hij enkel borst en geen rug traint
schouders hangen al kak veel naar voren

Mss moeten we even link naar deze thread sturen?:D

wie stuurt de link ? :D

Championbp_

Of hij moet toestemming geven dat het bericht wordt weergegeven, kan je zo instellen dacht ik :dunno:

Met onze 18 verschillende bonden en daarbij nog eens alle gewichts- en leeftijdscathegorieën, is de kans groot dat je wel ergens belgisch kampioen bent. Of dat veel waard is, is iets anders. Hoeveel benchpress je trouwens? of staat die bp voor "beperkte praatjes"?

>>met mijn 60 kg druk ik 135 kg dus je lelijk mannetje ga jou goedkope praatjes in je school verkopen , sukkelaar .

:roflol:

Heb hem ook uitgelachen om z'n gewicht etc.. heeft het wel niet toegelaten... vrees ik

hij komt wel snugger over ...

echt wel..een echte ware champ is ie..

hij is weer online:

Met onze 18 verschillende bonden en daarbij nog eens alle gewichts- en leeftijdscathegorieën, is de kans groot dat je wel ergens belgisch kampioen bent. Of dat veel waard is, is iets anders. Hoeveel benchpress je trouwens? of staat die bp voor "beperkte praatjes"?

met mijn 60 kg druk ik 135 kg dus je lelijk mannetje ga jou goedkope praatjes in je school verkopen , sukkelaar .

:roflol:
wel netjes natuurlijk

is wel gewoon gelogen.
Kijk eens naar het filmpje. Bizarre gewichten. Nu, dat gewicht dat ze tonen is 5kg, dan gaan die andere toch niet elk 20 zijn ofzo? Hij beweert dat het 160 is alsk hem goed versta :o Zijn gewoon gewichten van elk 10kg denkk, van dat oud brolmateriaal dat er zwaarder uitziet.

En dan zie je hem nog met zn voeten schuiven en het gewicht valt bijna naar een kant, dan geloof je toch niet dat hij 135 kg drukt xD

En hoeveel benched die vod?

Terug
Naar boven