Fitness Seller

Belgisch kampioenschap gewichtheffen 2010

saar

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m62
Massa
55kg
Zaterdag 5 juni vind het Belgisch kampioenschap gewichtheffen plaats in Lebbeke.

Zaal Ons huis
Leo Duboisstraat 25
9280 Lebbeke

Start om 14uur, gratis inkom

Tom vt en ik doen mee van het forum

Ik kom waarschijnlijk eens een kijkje nemen. Veel succes!

Veel succes!

Awel ik kom ook af.
Moet toch wat hars en consoorten gaan halen.

Ik kijk er al naar uit :D

Ik heb trouwens gehoord dat igunick speciaal een examen gaat skippen om voor jou te komen supporteren, Sarah.

• Topic Starter Topic Starter
showke gegeven ;-)

69kg trekken en 88kg stoten

Tom heeft zijn zijn categorie gewonnen zijn prestatie was ni geweldig maar hij heeft goe gecoacht ;-)

showke gegeven ;-)

69kg trekken en 88kg stoten

Tom heeft zijn zijn categorie gewonnen zijn prestatie was ni geweldig maar hij heeft goe gecoacht ;-)

idd, redelijk slechte wedstrijd, maarja kan gebeuren op naar de volgende volgende week in Frankrijk.

Sarah heeft het zeer goed gedaan (ik coachte haar op de wedstrijd ;) ) en ze heeft haar minimum voor het Europees kampioenschap behaald.

Goed gedaan ;)

Awel ik kom ook af.
Moet toch wat hars en consoorten gaan halen.
Was er jammer genoeg niet, want een trainingspartner had een last minute deelname aan een strongman wedstrijd in Nederland en die wou ik daarin ondersteunen.

Was er wat volk?

Niet zo geweldig veel volk.

Heb gemerkt dat ik qua absolute gewichten net sterk genoeg ben om te winnen van de vrouwen (maar dan moet ik nog mijn best doen) en bij de mannen was ik sowieso laatste als ik had meegedaan. Nog veel werk aan de winkel dus :D

Maar was leuk om te zien. :)

Niet zo geweldig veel volk.

Heb gemerkt dat ik qua absolute gewichten net sterk genoeg ben om te winnen van de vrouwen (maar dan moet ik nog mijn best doen) en bij de mannen was ik sowieso laatste als ik had meegedaan. Nog veel werk aan de winkel dus :D

Maar was leuk om te zien. :)

Op het Belgisch kampioenschap moet je wel een minimum halen om mee te doen, dus er zijn in België nog gewichtheffers die minder goed zijn.

Azo, wist ik niet :)

Excuses dat ik me niet ben komen voorstellen btw. Voor de wedstrijd had ik geen flauw idee wie jij was, tijdens wou ik uiteraard niet storen, en ben helaas niet tot het einde kunnen blijven :) Heb enkel je snatch gezien.

Terug
Naar boven