Fitness Seller

Belgische Gym's

Controles vallen nog aardig mee. Ze controleren zoals eerder gezegd op zaken waarvan ze denken dat ze gerief verkopen onder de toog.

Of als de zaakvoerder daar zelf instemt ( zoals Health city's e.d.)

Het is niet dat ze massaal elke week een gym gaan bezoeken...

Natuurlijk al ze per toeval bij jou gym komen ben je ge****ed. Zelf werk ik in een gym... dus als ik iets hoor van controle's bij één van onze club zal ik het melden.

En ik maar denken dat ze een rasecht plan hadden opgesteld om doelgericht elke gym volledig uit te pluizen :roflol:

hehe zou er maar buiten blijven als nederlander.

Ik trein zelf in Brussel en tot op heden is er nooit een controle gebeurd in mijn gym

De enige reden dat de regering deze controles uitvoert en niet de organisaties die de wedstrijden en evenementen doen. is dat er een markt is in aas waar ze geen handje in de mensen hun zuk kunnen steken ( geen belasting aangezien dit illegaal is) en zoals wij weten dult vadertje staat dat nie dus moeten zijn jongens in blauw gauw dit gaan oplossen. de boetes zijn dan ook belachlijk hoog dat als er een btw zou zijn op deze producten en dus ook legaal verkrijgbaar dat je waarschijnelijk de btw van 50 andere erbij betaald. weet uit goeie bronnen dat je er niet komt met een paar honderd euro's en het wedstrijd verbod meer dan een jaartje is ... het wedstrijd verbod snap ik. maar maak het gewoon legaal en verdien er eerlijk jullie cent aan ipv controles uit te voeren en mensen de put in sjouwen met torenhoge boeten . All they wanted was to improve their body! not have a shitpile on fines.

Zegt meneer: 'The Deddicated'

Really? :roflol:

fixed,u mad?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:33 ----------

De enige reden dat de regering deze controles uitvoert en niet de organisaties die de wedstrijden en evenementen doen. is dat er een markt is in aas waar ze geen handje in de mensen hun zuk kunnen steken ( geen belasting aangezien dit illegaal is) en zoals wij weten dult vadertje staat dat nie dus moeten zijn jongens in blauw gauw dit gaan oplossen. de boetes zijn dan ook belachlijk hoog dat als er een btw zou zijn op deze producten en dus ook legaal verkrijgbaar dat je waarschijnelijk de btw van 50 andere erbij betaald. weet uit goeie bronnen dat je er niet komt met een paar honderd euro's en het wedstrijd verbod meer dan een jaartje is ... het wedstrijd verbod snap ik. maar maak het gewoon legaal en verdien er eerlijk jullie cent aan ipv controles uit te voeren en mensen de put in sjouwen met torenhoge boeten . All they wanted was to improve their body! not have a shitpile on fines.

op hoeveel zou zo'n boete komen dan, enig idee?

Ik heb opgevangen dat de boete tussen de 900 en de 1500 euro ligt.

fixed,u mad?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:33 ----------

op hoeveel zou zo'n boete komen dan, enig idee?

hangt af van persoon tot persoon of je vroegere veroordelingen hebt gehad in dit genre maar je mag rekenen van 250 tot 25.000.

25.000 zul je natuurlijk niet krijgen als het je eerste keer of je niet betrapt wordt met een hoeveel aan aas natuurlijk ...
Ik kan me niet uitspreken over hoeveel dit voor iemand persoonlijk zou komen want dit hangt ook af van rechter tot rechter. plus het feit dat je altijd een deel op voorwaardelijk kunt krijgen . en eventuele vroegere veroordelingen . zoveel factoren spelen een rol ...

Terug
Naar boven