XXL Nutrition

Belgische Gym's

binnenkort bij de discotheek, plassen in potje om te zien of je al dan niet dronken bent of drugs hebt genomen.

lijkt me terecht, als je het in de sportschool al moet doen.

is in belgie wiet illegaal? kunnen ze meteen iedereen die rookt ook controleren, etc, etc...

lijkt me terecht, als je het in de sportschool al moet doen.

is in belgie wiet illegaal? kunnen ze meteen iedereen die rookt ook controleren, etc, etc...

Yep is illegaal hier "in het landje van belofte"

waar de regering eindelijk gekomen is,maar nog op geen klote trekt

en NOOIT op niks zal trekken,als je geld moet van iets kun je wachten

maar betaal es een rekening niet,dan staan ze aan je deur :mad:

We groeien tevergeefs systematisch naar het systeem toe van België.
Binnenkort een camera op elke hoek en vlieg je den bak in als je niest zonder zakdoek bij wijze van spreken... Nog even en ik vertrek hier.

Spijtig om dit te lezen betreft die controles, net zoals hierboven werd gezegd, het is tenslotte ons eigen lichaam.

Prijs je gelukkig dat je niet in Zweden woont, daar pikken ze iedereen gewoon van straat
die er een beetje gespierd uitziet.

Maar Zweden zijn rare mensen, die ik ontmoet heb vinden het doorgaans normaal dat de staat zich bemoeit met met prive zaken zoals staatsdrankzaken, prostitutie wet die bij verdenking je ontdoet van al je burgerrechten want dan mag alles uitgeplozen worden. Zweden vinden drank en prostitutie een probleem en dus is ongelimiteerde bemoeienis van de staat heel logisch.

Wij Nederlanders en Belgen kijken heel anders naar de staat en het individu. Wij vinden het wel een probleem dat de overheid zich met alles bemoeit en onze eigen keuzen afneemt. Wat er mis is is naar mijn idee solidariteit. Wij die weinig drinken niet aan drugs doen vinden het wel prima als privacy geschonden wordt door zomaar iedereen te fouilleren en een drug onderzoek te laten doen zelfs zonder directe verdenking....Wij vinden het allemaal wel prima zolang het een andere subgroep is. En de overheid verdeelt en heerst en bodybuilding is zo grote subgroep niet en maatschappelijk is de reputatie van een brede gast ook zo proper niet en er is een soort mythe dat anabolen monsters maakt.....tja dan zijn andere subgroepen niet zo solidair dus.

Vraag ik me af hoe solidair ben je zelf? Kan je je kwaad maken als andere subgroepen zo behandeld worden waar jezelf geen belang bij hebt?

Het moet om de strijd van DE vrijheid gaan en niet slechts ONZE vrijheid voor AAS gebruik. Andere de vrijheid gunnen ook al hebben we daar geen enkel belang bij en zelfs soms wat overlast van....die overlast is ook een prijsje voor vrijheid (denk aan drug,drankoverlast van andere....)

Je ziet het weer scherp Ymir.

Stel dat je als nederlander daar eens op bezoek gaat bij iemand en eens mee traint. Wat gebeurd er dan als je positief pist?
Moet je dan ter plekke die boete betalen zeker ?

Als Nederlander ben je veilig :D
Ik sport regelmatig in Belgie doordat ik er met werk soms een paar weken zit.
We kregen ook een controle en ik werd ook uit gepikt om te plassen.
Maar nadat ik met mijn paspoort zwaaide mocht ik weer verder met sporten.

Als Nederlander ben je veilig :D
Ik sport regelmatig in Belgie doordat ik er met werk soms een paar weken zit.
We kregen ook een controle en ik werd ook uit gepikt om te plassen.
Maar nadat ik met mijn paspoort zwaaide mocht ik weer verder met sporten.

You lucky bastard :)

wordt er dan echt zoveel gecontrolleerd de laatste tijd? trieste wereld zeg...

Echt ziek dit!!!

Waarom zou ik mijn urine afstaan aan iemand, omdat ik ergens sport.
Welke instantie denkt hier recht toe te hebben.

In discotheken houden ze razzia's op bezit, maar daar doen ze echt geen bloedtests. om te kijken of je onder invloed bent!

Gaat hun niks aan.

Laat ze het maar via de rechter afdwingen.

Denk dat ze weinig kans maken.

weigeren staat gelijk met positef testen

Ja ze zijn onlangs ook nog langsgeweest in Bilzen (Health City).

Geen volk te bespeuren, terwijl 50% van de gym kuurt.

@JorisL
Volgens mij is info als 50% kuurt in die gym koren op de molen voor de controleurs, ter legitimatie ervan en om op die plek nog een keer terug te komen. Waarom maak je dit zo openbaar?

Hahaha, ik moet precies nog eens naar Bilzen :roflol:

Veel health city's die aangepakt worden zo te zien.

Wss geven werknemers daarvan meteen een sein aan de politie wanneer ze er een paar mensen verdenken van gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
Veel health city's die aangepakt worden zo te zien.

Wss geven werknemers daarvan meteen een sein aan de politie wanneer ze er een paar mensen verdenken van gebruik.

Ja idd ik hoorde ook dat het vooral de health city's etc zijn..
Misschien een management beslissing om die clubs "dopevrij" te maken aangezien zij op een ander publiek richten..(meer cardio/gezondheid gericht).

In een bb gym is het motto big people attracts big people :)
In die health city's jagen grote jongens de skinny cardio'er weg met die grote biceps:D

Ook even belangrijk voor de jongens die Off zijn maar aan het droogtrainen zijn.

Als ik me niet vergis zijn er bepaalde AAS die zich vastzetten in je vet. Bijgevolg komen deze stoffen terug vrij wanneer je droogtraint.

Zo zou het theoretisch kunnen dat je bijvoorbeeld jaren geleden gekuurd hebt, wel bent blijven verdertrainen (clean) en nu beslist om (clean) droog te trainen (omdat je wat vetter geworden bent). Je verbrandt vet, stoffen komen vrij, controle volgt en je test positief, ondanks dat je al jaren geen AAS meer gebruikt hebt.

Ook even belangrijk voor de jongens die Off zijn maar aan het droogtrainen zijn.

Als ik me niet vergis zijn er bepaalde AAS die zich vastzetten in je vet. Bijgevolg komen deze stoffen terug vrij wanneer je droogtraint.

Zo zou het theoretisch kunnen dat je bijvoorbeeld jaren geleden gekuurd hebt, wel bent blijven verdertrainen (clean) en nu beslist om (clean) droog te trainen (omdat je wat vetter geworden bent). Je verbrandt vet, stoffen komen vrij, controle volgt en je test positief, ondanks dat je al jaren geen AAS meer gebruikt hebt.

Is er geen minimumgrens dan? Lijkt me dat als je jaren geleden gekuurd hebt en het nu zeer gestaag terug vrij komt dat de waarden verwaarloosbaar zijn (hoeveelheid afvalstoffen). Kan natuurlijk dat ze zoals in het contador verhaal de regel toepassen "iets, hoe klein en verwaarloosbaar het ook mag zijn, is positief", wat in het standpunt van professionele topsport nog wel te begrijpen is maar voor de gemiddelde simpele Belg? :roflol:

in Antwerpen bij mijn weten 1 health city zaak gecontroleerd op het zuid wegens hun imago dat er BV's trainen en blabla, willen ze het zelf doping free houden en geen smet laten opkomen, wie wilt daar dan ook traine ??? en verder de bekende zaken die al in oog werden gehouden wegens dealen van anabolica zijn er 2 gecontroleerd maar controle was meer gericht naar de eigenaars dan naar leden (gebruikers)

Terug
Naar boven