XXL Nutrition

Belgische Gym's

Bij ons (enkele maanden geleden):

Controle rond 18.30u, iedereen die iets of wat huge is/lijkt mocht naar de bus.
Praktisch iedereen een boete van 1350€ (buiten één geval...)

Je krijgt een verbod voor sportmanifestaties, wat dus betekent dat je niet mag deelnemen aan wedstrijden (alle wedstrijden wel te verstaan dus bodybuilding, voetbal, ...). Gymverbod is een mythe (bro-sience :-) )

Dan ben ik dus safe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stel dat je als nederlander daar eens op bezoek gaat bij iemand en eens mee traint. Wat gebeurd er dan als je positief pist?
Moet je dan ter plekke die boete betalen zeker ?

ter plekke? zal wel ff duren eer ze die resultaten zullen hebben.
ik denk dat ze je wel met rust laten als ze je pasport zien...

Wat gaat er toch fout in dit land als je drug gebruikers hun spul gaat geven maar iemand die niemand lastig valt zijn gear af te pakken en zijn passie te verbieden

Niet in dit land maar in dit gewest dit is geen federale zaak maar een vlaamse aangelegenheid.In brussel en in wallonie is dit onbestaand.

Iemand al een update of dergelijke hoe het staat met de razzia?

dan gaan we gwn weg na 8 uur trainen he :p vanaf nu :d

Blij dat ik in NL woon

Voor mijn Belgische vrienden:

* Meestal zijn de controles s'avonds (na 4-5uur)
* Als ze binnen vallen moet de gym eigenaar soieso akkoord gaan, hij heeft niets te zeggen
* Je kan GEEEEN fitness verbod krijgen, wel als je competitie doet, dat je X aantal jaar niet meer mag mee doen ;)
* Ze kiezen zelf eruit wie moet pissen voor hun (eerlijkheid hé ?)
* Weiger je te pissen ben je ALTIJD positief en krijg je de maximum straf .. Verwacht de eerste week al maar een huis zoeking. Ze zoeken vooral naar formulieren van betalingen die je gedaan hebt. Naalden. Aas .. Alles wat insinuatie tot zou geven.
* Plas je wel, hopen dat er een fout word gemaakt idd .. of iemand anders zijn urine bij hebben :D
* Ze hebben het recht niet om je locker, auto etc te controleren, maar dat gaan ze toch vragen natuurlijk
* Boetes beginnen van 250 euro tot .. 1350 euro (maximum boeten) Die krijg je als je weigert dus. Omdat je niet wou mee werken.
* Vinden ze iets bij je thuis moet je een verklaring gaan afleggen bij de politie .. Daarna gaat je verklaring door (als je die hebt afgelegd natuurlijk) naar het Parket en onderzoeken zei of ze verder willen gaan of niet.
--> Zijn ze goed gezind, heb je niets op je goed gedrag en zeden .. Zal het wrsch een onmiddellijke inning van paar honderd euro's zijn.

Mijn opinie: Dikste bullshit dat je niet zelf mag gebruiken, eigen lichaam. Zoals ze zeggen, holland mag het, duitsland mag het .. Overal mag het zelfs, behalve hier ..

Zoals Big-T al zei .. Onze privacy word meer en meer geschonden..

Politiek en politie zijn zeer goed bezig moet ik zeggen !

Ja wat me ook enorm stoort is dat een gymeigenaar niets te zeggen zou hebben in zijn EIGEN zaak. Dit is een mooi voorbeeld van een uit de hand gelopen overheid die macht misbruikt om vrijheden te schenden. Dit is gewoon schending op zoveel gebieden, het doet denken aan minder democratische landen, dictaturen zeg maar. En dat we hier helemaal niets over gehoord hebben in de media, geen enkel protest is misschien nog het ergste.

Prijs je gelukkig dat je niet in Zweden woont, daar pikken ze iedereen gewoon van straat
die er een beetje gespierd uitziet.

Karma voor TeeCee.

Zoals ik al had gezegd, maximumstraf bij weigering. Is altijd zo in België.

Pissen, gear wegdoen, meewerken, minimumboete betalen...

ojee ik heb net een eiwit shake genuttigd, hopelijk gaan ze mij niet controleren op doping..:o

En wat het geval met Prohormonen?

En wat het geval met Prohormonen?

Komt op hetzelfde neer..

Mischien MITS uitleg in de verklaring en de lagere hoeveelheden in het bloed .. Kan je ertussenuit komen..

Maar in Belgie is de verkoop van PH's ook illegaal aangezien je in Belgie NUT-nummers nodig hebt om ze te verkopen :D

Viva Belgica !

ik ben ook van mening, dat men niet-competitieve bodybuilders gewoon zou moeten laten doen, in competitieblijft doping gebruik altijd wel een beetje concurrentievervalsing, maar wanneer mensen uit hobby en passie een lcihaam willen opbouwen voor zichzelf, waarvoor er zulke ondersteuning nodig is, dan is dat hun zaak, hoogstgen zou er van mij toezicht mogen zijn op minderjarige gebruikers, en zoiets kan dan afgesproken worden met de gymuitbaters bv.

• Topic Starter Topic Starter
Weten we eigenlijk welke gym's er al gecontroleerd zijn?

Laat ze maar komen, geen probleem voor mij :p

binnenkort bij de discotheek, plassen in potje om te zien of je al dan niet dronken bent of drugs hebt genomen.

Terug
Naar boven