MuscleMeat

belgische Regering aan het vallen ?

Leterme = epic fail en dat wist ik al van in het begin . Hoeveel herkansingen heeft die k*tlul nu al gehad zeg . Wtf .

Leterme :(

Was mss niet voor de CD&V, maar had hem wel graag. Nu hopen dat Vlaams Belang aan de macht komt. :)

het probleem zit hem in het feit dat het nu Leterme is die het verknalt heeft, anders kon hij altijd zeggen "walen dit walen dat" maar nu is het zijn eigen fout. Ik denk dat opnieuw gaan stemmen stillaan wel moet want hoeveel vertrouwen heeft cd&v nu nog?

De regering si inmiddels al gevallen geloof ik ... is 100% zeker zeiden ze op het nieuws.

het probleem zit hem in het feit dat het nu Leterme is die het verknalt heeft, anders kon hij altijd zeggen "walen dit walen dat" maar nu is het zijn eigen fout. Ik denk dat opnieuw gaan stemmen stillaan wel moet want hoeveel vertrouwen heeft cd&v nu nog?
Vergeet niet dat iedereen (ook de Nederlandstaligen) het hem erg moeilijk hebben gemaakt.

Er gaan nu verhalen de ronde dat de liberalen via het rechtssysteem hem onderuit hebben gehaald, de rechter die hiervoor grotendeels verantwoordelijk was is zelf een liberaal!

Net zoals ze bij het VB hebben gedaan, doet de VLD er alles aan om hun vijanden kapot te maken, zelfs als ze daarmee samen in de regering zitten...

Hiermee wil ik niet zeggen dat Leterme geen schuld treft, hij maakte constant fouten en deze keer is het hem echt fataal geworden.

Mijn enige vrees is, dat wat er nu komen gaat, nóg slechter zal zijn voor de Vlaming (en Belg).

Maar ik heb het al vaker gezegd: zolang België bestaat zullen we van de regen in de drop belanden, tot de bevolking het écht zat is en een leider aanwijst die het aandurft om het hele zootje op te doeken. Leterme was niet die leider, net zoals zijn voorgangers dat ook niet waren.

Vergeet niet dat iedereen (ook de Nederlandstaligen) het hem erg moeilijk hebben gemaakt.

Er gaan nu verhalen de ronde dat de liberalen via het rechtssysteem hem onderuit hebben gehaald, de rechter die hiervoor grotendeels verantwoordelijk was is zelf een liberaal!

Net zoals ze bij het VB hebben gedaan, doet de VLD er alles aan om hun vijanden kapot te maken, zelfs als ze daarmee samen in de regering zitten...

Hiermee wil ik niet zeggen dat Leterme geen schuld treft, hij maakte constant fouten en deze keer is het hem echt fataal geworden.

Mijn enige vrees is, dat wat er nu komen gaat, nóg slechter zal zijn voor de Vlaming (en Belg).

Maar ik heb het al vaker gezegd: zolang België bestaat zullen we van de regen in de drop belanden, tot de bevolking het écht zat is en een leider aanwijst die het aandurft om het hele zootje op te doeken. Leterme was niet die leider, net zoals zijn voorgangers dat ook niet waren.

zo werkt politiek. (punt)
politiek is stemmen verzamelen met een glimlach om daarna je tanden aan de collega's te laten zien en keihard ellebogenwerk te verrichten zonder scrupules... 1 van mijn beste vrienden is een politicus en gelukkig leeft hij voor dit soort 'gevechten'.. :D

de bevolking wijst jack shit aan.. de top van dit land beslist.. en die zijn doorgaans geeneens (actieve) politici.

In een gezond land stuurt de bevolking wel degelijk de politiek... alleen België is geen gezond land. Ik denk er steeds vaker over na om in NL te gaan wonen, al was het maar net over de grens.

In een gezond land stuurt de bevolking wel degelijk de politiek... alleen België is geen gezond land. Ik denk er steeds vaker over na om in NL te gaan wonen, al was het maar net over de grens.

Is het niet meestal andersom?
Nederlanders die vluchten naar Belgie voor het belastingklimaat en lagere huizenprijzen in Belgie.

Is het niet meestal andersom?
Nederlanders die vluchten naar Belgie voor het belastingklimaat en lagere huizenprijzen in Belgie.
Alleen voor de rijke Nederlanders levert dat een voordeel op. Maar dit is de laatste jaren ook al sterk vermindert naar wat ik ervan heb gehoord.

Ik weet uit goede bron dat dat onjuist is. Er was helemaal geen "complot" om Leterme onderuit te halen. Hij heeft zijn val helemaal zelf georkestreerd. Van de scheiding der machten blijf je met je fikken af, anders moet je er de gevolgen ook maar van dragen.

Ik weet uit goede bron dat dat onjuist is. Er was helemaal geen "complot" om Leterme onderuit te halen. Hij heeft zijn val helemaal zelf georkestreerd. Van de scheiding der machten blijf je met je fikken af, anders moet je er de gevolgen ook maar van dragen.
Denk je nu echt dat ze dit überhaupt aan iemand vertellen? ;)

Zulke dingen worden geplanned tussen 2, max 3 personen en niemand weet daar verder wat vanaf.

Leterme heeft waarschijnlijk het gevaar van de blauwen onderschat, en die hebben daar handig misbruik van gemaakt. Ze hebben Leterme al van in begin tegengewerkt omdat ze niet konden verkroppen dat hun konijnentand zwaar verloren had.

Maar goed Leterme had veel sneller afstand moeten nemen van zijn kabinetmedewerkers en die telefoongesprekken, hij is en blijft dus onbekwaam.

constant overtreden ze de wet en regelgeving.. zo nu en dan komt het in handen van tegenspelers en zo nu en dan lekt het uit.. (als het deze partij(en) uitkomt) dat zijn nu eenmaal de regels vh spel! Over het zelf orkestreren heb ik geen idee maar dat zou me ook niet verwonderen..
Alle ministers hebben in meerdere of mindere maten boter op hun hoofd.. of dacht je dat brave sukkels hoog geraken op de politieke ladder? :cool:

Scheiding der machten niet respecteren = strafrechtelijke vervolging

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

overigens is er geen fiscaal voordeel meer te verkrijgen voor Nederlanders die over de grens willen gaan wonen in Belgie. Die regeling is al lang verledentijd. Dat heeft destijds voor een korte maar hevige migratie geleid naar Belgie vanuit Nederland. En de koning van Belgie is een berucht vrijmetselaar, dus vandaar ..

fortis = ABNAMRO, ING, POSTBANK

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven