Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leterme = epic fail en dat wist ik al van in het begin . Hoeveel herkansingen heeft die k*tlul nu al gehad zeg . Wtf .

Leterme = epic fail en dat wist ik al van in het begin . Hoeveel herkansingen heeft die k*tlul nu al gehad zeg . Wtf .

Leterme
Was mss niet voor de CD&V, maar had hem wel graag. Nu hopen dat Vlaams Belang aan de macht komt.![]()

Vergeet niet dat iedereen (ook de Nederlandstaligen) het hem erg moeilijk hebben gemaakt.het probleem zit hem in het feit dat het nu Leterme is die het verknalt heeft, anders kon hij altijd zeggen "walen dit walen dat" maar nu is het zijn eigen fout. Ik denk dat opnieuw gaan stemmen stillaan wel moet want hoeveel vertrouwen heeft cd&v nu nog?
Vergeet niet dat iedereen (ook de Nederlandstaligen) het hem erg moeilijk hebben gemaakt.
Er gaan nu verhalen de ronde dat de liberalen via het rechtssysteem hem onderuit hebben gehaald, de rechter die hiervoor grotendeels verantwoordelijk was is zelf een liberaal!
Net zoals ze bij het VB hebben gedaan, doet de VLD er alles aan om hun vijanden kapot te maken, zelfs als ze daarmee samen in de regering zitten...
Hiermee wil ik niet zeggen dat Leterme geen schuld treft, hij maakte constant fouten en deze keer is het hem echt fataal geworden.
Mijn enige vrees is, dat wat er nu komen gaat, nóg slechter zal zijn voor de Vlaming (en Belg).
Maar ik heb het al vaker gezegd: zolang België bestaat zullen we van de regen in de drop belanden, tot de bevolking het écht zat is en een leider aanwijst die het aandurft om het hele zootje op te doeken. Leterme was niet die leider, net zoals zijn voorgangers dat ook niet waren.

Dat ze is gewoon met mekaar samen werken, inplaats van mekaar te verwijten en de duvel aan te doen.
De gewone burgers zijn weer de dupe van hun kermis![]()
Dat ze daar nog niet eerder opgekomen zijn.In een gezond land stuurt de bevolking wel degelijk de politiek... alleen België is geen gezond land. Ik denk er steeds vaker over na om in NL te gaan wonen, al was het maar net over de grens.
Alleen voor de rijke Nederlanders levert dat een voordeel op. Maar dit is de laatste jaren ook al sterk vermindert naar wat ik ervan heb gehoord.Is het niet meestal andersom?
Nederlanders die vluchten naar Belgie voor het belastingklimaat en lagere huizenprijzen in Belgie.
Vergeet niet dat iedereen (ook de Nederlandstaligen) het hem erg moeilijk hebben gemaakt.
Er gaan nu verhalen de ronde dat de liberalen via het rechtssysteem hem onderuit hebben gehaald, de rechter die hiervoor grotendeels verantwoordelijk was is zelf een liberaal!
Net zoals ze bij het VB hebben gedaan, doet de VLD er alles aan om hun vijanden kapot te maken, zelfs als ze daarmee samen in de regering zitten...
Hiermee wil ik niet zeggen dat Leterme geen schuld treft, hij maakte constant fouten en deze keer is het hem echt fataal geworden.
Mijn enige vrees is, dat wat er nu komen gaat, nóg slechter zal zijn voor de Vlaming (en Belg).
Maar ik heb het al vaker gezegd: zolang België bestaat zullen we van de regen in de drop belanden, tot de bevolking het écht zat is en een leider aanwijst die het aandurft om het hele zootje op te doeken. Leterme was niet die leider, net zoals zijn voorgangers dat ook niet waren.
Denk je nu echt dat ze dit überhaupt aan iemand vertellen?Ik weet uit goede bron dat dat onjuist is. Er was helemaal geen "complot" om Leterme onderuit te halen. Hij heeft zijn val helemaal zelf georkestreerd. Van de scheiding der machten blijf je met je fikken af, anders moet je er de gevolgen ook maar van dragen.

Ik weet uit goede bron dat dat onjuist is. Er was helemaal geen "complot" om Leterme onderuit te halen. Hij heeft zijn val helemaal zelf georkestreerd. Van de scheiding der machten blijf je met je fikken af, anders moet je er de gevolgen ook maar van dragen.