AndroidHealthClinic

Nieuws Belgische tak van de WDFPF zoekt Nederlandse krachtsporters die DRUGFREE hoog in het vaandel hebben!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
huggybear1968 mss komt zo over maar is niet mijn bedoeling geweest je aan te vallen wilde alleen aantal zaken in juiste perspectief zetten.


Zover ik heb begrepen was er sprake van dat het technisch niet mogelijk was om de resultaten zoals wim die had bewaard 1x over te zetten. Wat zou betekenen handmatige tientallen jaren van resultaten overtikken in het nieuwe systeem. Wel jammer dat wim de oude resultaten niet gewoon beschikbaar stelt, dat zou de makkelijkste oplossing zijn.


Dat is mss iets te generaliserend, ik bedoelde eigenlijk mezelf en ging er vanuit dat de meeste andere lifters (ongeacht federatie) dat ook hebben


Helemaal gelijk die Indra is bijvoorbeeld een sterk manneke ook voor ipf begrippen helemaal als hij nog jr is. Over dat drugfree gesproken, betekent het nu als je eerder gepakt ben op doping of overduidelijk doping hebt gebruikt zoals de in dit topic genoemde DLB bijv. je niet mag aansluiten bij deze federatie?
Ik vraag dat omdat je een blijvend voordeel hebt als je ooit doping hebt gebruikt.


Haha ik ben gevleid dat je mij zo jong inschat, maar ik ben de 40 al ruim gepasseerd....



Het NK classic in april is twee dagen dus je zou dat weekend beide wedstrijden kunnen kijken als je zin zou hebben.

- O.K...bedankt voor je update waarom oudere uitslagen niet op de nieuwe website staat, het heeft dus niets te maken met de goodwill van de huidige webmasters.

- Indra is uitzonderlijk sterk en ik heb hem vorig jaar in actie gezien....ook een zeer technische lifter en daarnaast uitermate sympathiek...geen divagedrag wat sommige lifters van niveau wel eens last van hebben.

- Iemand die bijvoorbeeld bij de IPF geschorst is wegens dopinggebruik hoeft niet aan te kloppen bij de WDFPF. Als iemand ooit doping heeft gebruikt in het verleden en daarop niet getest is valt dit natuurlijk niet te controleren. De WDFPF kan overigens iemand weigeren die overduidelijk lichamelijke kenmerken van dopinggebruik heeft...ook kan ieder lid die een gegronde reden heeft om aan te nemen dat een ander lid doping gebruik dit kenbaar maken en als het bestuur het ook aannemelijk vind zal men tot dopingcontrole overgaan...hoe vaak laatst genoemde in de praktijk voorkomt weet ik overigens niet.

- De 40 ruim gepasseerd...had ik eerlijk gezegd gezien je resultaten voor iemand van zo'n 75 kg niet verwacht...uitzonderlijk sterk hoor!
 
- Iemand die bijvoorbeeld bij de IPF geschorst is wegens dopinggebruik hoeft niet aan te kloppen bij de WDFPF. Als iemand ooit doping heeft gebruikt in het verleden en daarop niet getest is valt dit natuurlijk niet te controleren. De WDFPF kan overigens iemand weigeren die overduidelijk lichamelijke kenmerken van dopinggebruik heeft...ook kan ieder lid die een gegronde reden heeft om aan te nemen dat een ander lid doping gebruik dit kenbaar maken en als het bestuur het ook aannemelijk vind zal men tot dopingcontrole overgaan...hoe vaak laatst genoemde in de praktijk voorkomt weet ik overigens niet.
Maar als je gewoon een keertje een wedstrijd wil doen bij de BDFPF/WDFPF omdat b.v. de datum mooi uitkomt in je trainingscyclus (b. .v. ideaal moment om je max eens te testen), kan je dan voor wat de BDFPF/WDFPF betreft gewoon deelnemen? (stel je lidmaadschap is in orde)
Voor de IPF schijnt dat een probleem te zijn.
 
De laatste jaren volgens mij altijd 2 dagen.
Dat zal dan wel voor de SAP CUP of RAW Powerlifting het geval zijn...bij NK Bankdrukken waaraan ik tot 2017 bij de NPB heb meegedaan zowel equipped als raw was het altijd 1 (zon)dag.
 
Maar als je gewoon een keertje een wedstrijd wil doen bij de BDFPF/WDFPF omdat b.v. de datum mooi uitkomt in je trainingscyclus (b. .v. ideaal moment om je max eens te testen), kan je dan voor wat de BDFPF/WDFPF betreft gewoon deelnemen? (stel je lidmaadschap is in orde)
Voor de IPF schijnt dat een probleem te zijn.

De WDFPF doet hier niet moeilijk over...(zo was ik afgelopen jaar nog lid van de NPB toen ik meedeed aan het BK)....zolang het nationale wedstrijden betreft...alleen bij deelname aan een EK of WK moet je een keuze maken wat me ook logisch lijkt.
Het is alleen zo dat als je geen lid bent zullen je uitslagen ook niet vermeld worden en als je kampioen zou worden of een record zou neerzetten wordt dat pas erkend als je ook daadwerkelijk lid bent geworden (lid worden kan altijd nog na deelname van een wedstrijd) wat me ook vrij logisch lijkt.
 
Dat zal dan wel voor de SAP CUP of RAW Powerlifting het geval zijn...bij NK Bankdrukken waaraan ik tot 2017 bij de NPB heb meegedaan zowel equipped als raw was het altijd 1 (zon)dag.
Kan zijn.
Ik kijk eigenlijk enkel naar full power meets.
Single lift events interesseren me minder.
 
De WDFPF doet hier niet moeilijk over...(zo was ik afgelopen jaar nog lid van de NPB toen ik meedeed aan het BK)....zolang het nationale wedstrijden betreft...alleen bij deelname aan een EK of WK moet je een keuze maken wat me ook logisch lijkt.
Het is alleen zo dat als je geen lid bent zullen je uitslagen ook niet vermeld worden en als je kampioen zou worden of een record zou neerzetten wordt dat pas erkend als je ook daadwerkelijk lid bent geworden (lid worden kan altijd nog na deelname van een wedstrijd) wat me ook vrij logisch lijkt.
Je hoeft dus zelfs geen lid te zijn om aan een wedstrijd mee te doen.
 
Kan zijn.
Ik kijk eigenlijk enkel naar full power meets.
Single lift events interesseren me minder.
Duidelijk, ik doe alleen maar de "single lift"
 
Je hoeft dus zelfs geen lid te zijn om aan een wedstrijd mee te doen.
Je hoeft je niet lid meteen lid te maken van de WDFPF om een wedstrijd mee te doen.
Een eerste wedstrijd is altijd vrijblijvend...daarna maak je dan een keuze.
Besluit je om vervolgens om ook aan andere wedstrijden mee te doen zal van je verwacht worden dat je lid wordt.
 
Je hoeft je niet lid meteen lid te maken van de WDFPF om een wedstrijd mee te doen.
Een eerste wedstrijd is altijd vrijblijvend...daarna maak je dan een keuze.
Besluit je om vervolgens om ook aan andere wedstrijden mee te doen zal van je verwacht worden dat je lid wordt.
OK, duidelijk.
 
Je moet wel aangesloten zijn bij een club om mee te doen aan wedstrijden? Bij ipf is dit zo toch? Daarop ff vragen of dit ook hier zo is.
 
Je moet wel aangesloten zijn bij een club om mee te doen aan wedstrijden? Bij ipf is dit zo toch? Daarop ff vragen of dit ook hier zo is.

Bij de npb kun je als algemeen lid meedoen.
 
Bij de npb kun je als algemeen lid meedoen.
Okeej thanks. Maar voordeel hier voor mij dan is dat het belgisch is en dus vaker dichter in de buurt zal zijn zoals een paar pagina's geleden aangegeven in antwerpen bv
 
Je moet wel aangesloten zijn bij een club om mee te doen aan wedstrijden? Bij ipf is dit zo toch? Daarop ff vragen of dit ook hier zo is.
Hoi, je hoeft NIET lid van een club te zijn om mee te doen aan wedstrijden bij de WDFPF....je betaald ook niet meer of minder als je wel of niet bij een club bent aangesloten.
Bij de IPF/NPB was het inderdaad altijd zo dat je meedeed via een club of als algemeen lid, deze laatste optie was dan wel beduidend duurder dan via een club....ik weet overigens niet of dit nog zo is.
Ben je overigens Belg of Nederlander? Als Belg ben je van harte welkom bij de BDFPF en als Nederlander ben je van harte welkom bij de DFPFNL, we hebben namelijk sinds 2018 ook een Nederlandse tak binnen de WDFPF (de wedstrijden van de DFPFNL worden vooralsnog overigens in Antwerpen gehouden) :)

https://forum.bodybuilding.nl/topic...e-powerlifting-federation-netherlands.415346/
 
Bij de npb kun je als algemeen lid meedoen.
Dat leden van de NPB zich aangesproken voelen als iemand een vraag steld over het lidmaatschap van de WDFPF vind ik grappig...ook leden van de NPB zijn uiteraard welkom...want bij de de WDFPF mag je op nationaal niveau bij zowel de WDFPF als de IPF aangesloten zijn want ook de IPF/NPB hanteerd een dopingbeleid (ik vrees alleen dat het andersom niet geld en je als lid van de NPB geen lid van een andere bond mag zijn, zelfs als die ook een dopingbeleid heeft :rolleyes:).
 
Hoi, je hoeft NIET lid van een club te zijn om mee te doen aan wedstrijden bij de WDFPF....je betaald ook niet meer of minder als je wel of niet bij een club bent aangesloten.
Bij de IPF/NPB was het inderdaad altijd zo dat je meedeed via een club of als algemeen lid, deze laatste optie was dan wel beduidend duurder dan via een club....ik weet overigens niet of dit nog zo is.
Ben je overigens Belg of Nederlander? Als Belg ben je van harte welkom bij de BDFPF en als Nederlander ben je van harte welkom bij de DFPFNL, we hebben namelijk sinds 2018 ook een Nederlandse tak binnen de WDFPF (de wedstrijden van de DFPFNL worden vooralsnog overigens in Antwerpen gehouden) :)

https://forum.bodybuilding.nl/topic...e-powerlifting-federation-netherlands.415346/
Ik ben een belg dus wel handig om wedstrijden iets dichter in de buurt te hebben. Zeker gezien het in belgie nog niet zo erg populair is als je een wedstrijd bij woont. Als ik kan kom ik graag eens kijken naar een wedstrijd. Zal jullie kallender eens bekijken
 
Wedstrijden zijn in het Fort van Merksem in Antwerpen. Eerstvolgende wedstrijd is op zaterdag 20 oktober...uiteraard ben je van harte welkom als toeschouwer maar nog liever hopen we je te verwelkomen op het plankier :)...neem eens contact met Wim Backelant op...zeer sympathieke en toegangkeljke president van de WDFPF en secretaris van de BDFPF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven