AndroidHealthClinic

Ben ik ectomorph ???

Je denkt dat je ecto bent? Ja dat ben je, nu eten trainen en melk drinken.

Ook al was je uber ecto, wat heb je daar aan? Helemaal niks, ga trainen en vreten en dont blame your genetics.

Jongens , houden we ook ff in de gaten dat de meeste kijken hoe ze begonnen en dat ze toenertijd nog dik in de pubertijd zaten !!
Je lichaam maakt op dat moment een groeispurt door en komt eigenlijk pas in de "originele" proporties wanneer je volledig uitgegroeid bent ,... eigenlijk kun je vanaf dat moment imo pas zeggen of je nu ecto bent of niet ;)

Jongens , houden we ook ff in de gaten dat de meeste kijken hoe ze begonnen en dat ze toenertijd nog dik in de pubertijd zaten !!
Je lichaam maakt op dat moment een groeispurt door en komt eigenlijk pas in de "originele" proporties wanneer je volledig uitgegroeid bent ,... eigenlijk kun je vanaf dat moment imo pas zeggen of je nu ecto bent of niet ;)
+ het boeit geen reet "wat" je bent. Vreten + trainen en iedereen wordt groter en sterker dan dat ie nu is.

+ het boeit geen reet "wat" je bent. Vreten + trainen en iedereen wordt groter en sterker dan dat ie nu is.

idd, mijn idee !!!
gewoon knallen en niet zeiken :D

Eindresultaat zal in BB nooit gevonden worden , aangezien je altijd wel iets ziet wat aan je lichaam verbeterd kan worden ,.... We're all Big-o-rexian freaks :D :D

Post een foto en we kunnen oordelen of je ecto bent. Anders niet

Dan moet je gewoon nog meer vreten

Ik heb bijna alle eigenschappen van een ectomorph, alleen is mijn botstructuur niet echt fijn. Dat kan ik merken door bijvoorbeeld naar mn schouders (die redelijk breed zijn) en nr mn handen (die vrij groot zijn) te kijken. Ik heb weinig spiermassa en vet en mn onderste ribben, schouders en heupen zijn duidelijk zichtbaar. Is dit normaal bij een ectomorph of heb ik gewoon te weinig spiermassa?

P.S.: Ik ben 1,84m en weeg ong. 70kg.

Dank bij voorbaat.

jep een ectomorf. stop maar met trainen.. is allemaal waste of time.

Achja ik heb precies hetzelfde, ik ben 60 kilo en net geen 1,80...
Ik eet rond de 3200 kCal per dag, maar kom nog niks aan.

Zelfs al bij de doctor om raad gevraagd, maar die zei dat ik supergezond was en mijn voeding ook.
Heb toen ook bloed moeten prikken in het ziekenhuis, maar alles was daar helemaal super gezond :S
Hij vroeg eerst al of ik lintworm had haha

Nog meer eten dan . Of denk dan toch maar eens aan een weightgainer ...

Achja ik heb precies hetzelfde, ik ben 60 kilo en net geen 1,80...
Ik eet rond de 3200 kCal per dag, maar kom nog niks aan.

Zelfs al bij de doctor om raad gevraagd, maar die zei dat ik supergezond was en mijn voeding ook.
Heb toen ook bloed moeten prikken in het ziekenhuis, maar alles was daar helemaal super gezond :S
Hij vroeg eerst al of ik lintworm had haha

Oke, je eet dus gewoon te weinig knul... :rolleyes:

Valt wel mee . We moeten er niet zo sarcastisch over doen . De ene mens kompt al wat sneller aan dan de andere . Gewoon regelmatiger eten en grote hoeveelheden . Je hoeft niet te berekenen wat je eet ofzo . Ik doe dat nooit en kom elke maand toch ongeveer een kilotje bij .
Wat eet je zoal ?

Gewoon een zaak van geleidelijk opvoeren

Spring als je niet aankomt niet ineens op een 10.000Kcal dieet, dat maakt je alleen maar vet (als je er ineens aan begint)

Voer gewoon elke week je voeding met 250-300Kcal op tot je op een punt komt dat je wel aanzet.

Verders valt me vaak op dat mensen die niet aankomen, draaikonten zijn. Ze kunnen vaak niet stilzitten en als ze stilzitten dan bewegen ze nog veel met hun armen enz.

Nu zal een enkele armbeweging niet veel verbranden, maar een paar honderd bewegingen per dag .....

Terug
Naar boven