XXL Nutrition

Ben je tevreden met je lengte?

1.69 en ben niet tevreden. Voel me altijd te klein eigenlijk :( Maarja wat doe je d'r aan..

Ik ben 1.74m wou vroeger altijd 1.85m zijn.
ik denk dat ik altijd klein van lengte was en tegen groten op moest vechten(school)daardoor mijn vechtersmentaliteit heb ontwikkeld.

Prima.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

1.69 en ben niet tevreden. Voel me altijd te klein eigenlijk :( Maarja wat doe je d'r aan..

Je juiste lengte bij je stats zetten is een begin :)

Had wel graag 1m80 geweest, 1m82 of 83 had me ideaal geleken. Als ik moest kiezen tussen 1m90+ of 1m70 zou ik wel het laatste kiezen.

Had wel graag 1m80 geweest, 1m82 of 83 had me ideaal geleken. Als ik moest kiezen tussen 1m90+ of 1m70 zou ik wel het laatste kiezen.

Wat is er nou weer mis met boven de 1.90, lijkt me heerlijk man, tenzij je zo'n iemand bent van 1.95 en 70 kilo ofzo :p

1.85 ongeveer. zou wel rond de 1.90 willen zijn.
maar ik zal misschien nog wel groeien zelfs, ben nog jong

Nee. Me pa was altijd rond de 1.93m, maar vond het zo nodig om een klein vrouwtje te trouwen. Me broer(je) en ik zijn slechts rond de 1.85m en de kleinsten in de familie! :mad: :mad: (maar wel heel sterk...haha...dat wel weer ;))

1.72 niet te groot niet te klein. :)

177cm ik had liever 190cm willen zijn.

Ben tevreden met 1m93

1.74m, vind mezelf echt te klein :( gelukkig compenseer ik het een beetje met m'n bb maargoed was liever 1.86m geweest ofzo!

1.87 ben er tevreden mee. Maar 2m lijkt me ook wel wat ookal lijk je dan sneller ecto :o

Nah. Ben 1.83, had er wel 10 of 15cm bij willen hebben, maarja.

196, vind het best zo. Als is praten in een volle discotheek soms wat lastig als de ander klein is. Voor de rest, ja vliegtuig is geen feest maar lang zijn is wel lekker. En met 105kg op 196 lengte is ook niet ecto.

196 was liever 185-190 maar stoor me er niet echt aan
vooral irritant om in vliegtuig, trein, auto te moeten zitten

17.5 cm
en ongeveero 175m

Ik wou dat ik zo een grote mens was van 2.30 meter en heel breed gelijk in die ene film the longest yard

Waarom in godsnaam?

In Nederland zijn echt superveel vrouwen boven de 1.70 ???

En in mijn omgeving = hoe langer = hoe beter. Oke tot op een bepaalde hoogte dan. Leuke woordspeling.

Ik ben 1,90m en dat is prima.

Terug
Naar boven