MuscleMeat

Ben jij tegen de rassenvermenging?

Bezoekers in dit topic

Cliche. Maar heb er eens over nagedach en gekozen dat als ik een half bloedje als vriendin krijg het zo is me vrienden zijn bijna ook allemaal half of uit andere delen van de planeet
 
wat zit ge nu te vertellen.. die duiven zijn creaties door bewuste teelt.. geen natuurlijk voorkomen.. duiven met pluimen aan hun poten zijn geen voorbeeld van natuurlijke selectie...

ivm mensenrassen... BS weg ermee.. beste is 1 mengras, geen religie meer, met volledige vervaging van nationaliteiten... (utopie)
Deze foto niet, is gewoon als voorbeeld. Maar de duif verschilt wel degelijk per continent. :wave:
 
Met de huidige klimaatveranderingen kunnen wij wel een begin maken neger te worden. Zonnebanken is ook zo wat. Of wacht, dat zijn linkse leugens:D
 
Deze foto niet, is gewoon als voorbeeld. Maar de duif verschilt wel degelijk per continent. :wave:

OK, klopt net als ieder levend wezen onderhevig is aan evolutie...
sommige in groter, ander in mindere maten (haaien bvb)

Onze nieuwe uitdaging is de globalisering...
en nationalisme/religie is dan een serieus probleem..
MIX it up en gooi die idee fixe allemaal weg... is een simpele oplossing...
 
De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.

Goofy opmerking van de week nee nee niet van de week van de maand :roflol::roflol::roflol::haha::haha::haha:
 
Goofy opmerking van de week nee nee niet van de week van de maand :roflol::roflol::roflol::haha::haha::haha:

Duizenden jaren terug is niet zo erg... alleen moeten we het dit keer zonder de hulp van aliens doen. Mission impossible ?
 
Ja; daar wordt een "ras" alleen maar sterker van.
 
Daaamn. Ik had niet verwacht dat Gorillor zou stupid zou zijn. :roflol:
 
Mijn voorouders verdienen nog een pak asswhooping.
 
Jullie zijn hier degene die achterlijk zijn. Doe eens onderzoek voordat je begint te :roflol:'en.

Waarom hebben mensen die in Afrika wonen (ook wel negers genoemd) een donkere huidskleur? Ter bescherming tegen de felle zon daar.

Waarom hebben Chinezen spleetogen? Dit kenmerk is in de loop van de evolutie ontstaan als aanpassing aan de koude wind, die voorkomt op de centraal-aziatische vlaktes.

En zo kan ik nog wel even verder gaan. Dus ja aangepast aan het klimaat.
 
Ik ben tegen het opzettelijk stimuleren ervan. Rassen bestaan inderdaad omwille van het feit dat de mens zich heeft aangepast aan de omgeving. Het is onlogisch om eigenschappen die de omgeving bepaald hebben , met elkaar te mengen, terwijl de omgeving hetzelfde blijft. Nu is dit in deze moderne tijden veel minder van belang, toch is het niet nuttig te noemen. Iemand met een lichte huid kan niet goed tegen zonlicht, loopt een groter risico op kanker bij meer blootstelling dan dat zijn ras gewend is. Iemand met een donkere huid zal juist beter functioneren met wat meer zonlicht. Of neem de vorm van het gezicht: rassen die dichter bij de polen leefden hebben een specifieke vorm om het gezicht tegen de koude te beschermen. Dat zijn fysieke kenmerken, maar er zijn ook de niet direct zichtbare verschillen zoals in het brein, die het moeilijker maken voor verschillende rassen om in gemeenschap samen te leven. Een derde aspect zijn gewoonten en cultuur: een soepje maken van culturen en gewoonten is een coctail voor geweld en haat. De mens is een kuddedier en kudde's hebben de gewoonte van vreemde dieren af te stoten. De kudde wil ook haar territotium afbakenen waardoor het essentieel is dat er duidelijke landgrenzen zijn, die gerespecteerd worden door de verschillende bestaande kudde's.

Je zou het kunnen samenvatten als: de multiculturele sameneving is een utopische en kunstmatige / tegennatuurlijke ideologie van een bepaalde groep mensen, die hun ondoordacht idee willen opdringen aan een meerderheid die het daar ofwel niet mee eens is, of niet goed kan voorspellen wat de mogelijke gevolgen zijn. Natuurlijk mag je nooit extreem denken en voor een "zuiver" ras willen staan. Ook het bij toeval vermengen van rassen is een natuurlijk en normaal fenomeen, dat positief kan uitdraaien. Maar dit moet volgens mij niet als ideaal gezien worden.
 
Jullie zijn hier degene die achterlijk zijn. Doe eens onderzoek voordat je begint te :roflol:'en.

Waarom hebben mensen die in Afrika wonen (ook wel negers genoemd) een donkere huidskleur? Ter bescherming tegen de felle zon daar.

Waarom hebben Chinezen spleetogen? Dit kenmerk is in de loop van de evolutie ontstaan als aanpassing aan de koude wind, die voorkomt op de centraal-aziatische vlaktes.

En zo kan ik nog wel even verder gaan. Dus ja aangepast aan het klimaat.

Waarom zijn wij dan blank ? oh weet het alweer.




omdat we superieur zijn
 
Superioriteit binnen rassen bestaat niet, je kan alleen spreken over 'best aangepast aan omgeving'.
 
Superioriteit binnen rassen bestaat niet, je kan alleen spreken over 'best aangepast aan omgeving'.

Blanken passen zich in elke omgeving aan, VS, australie, europa, zuid afrika
 
dat is gewoon biologisch, je beschermt je eigen soort en stoot de andere soort af. Ze wekken angst op omdat ze anders getint zijn. We zijn toch hoger dan de dieren, zo ontwikkeld als mensen, en hebben zoveel meer intelligentie, om ons toch van die prehistorische reflex van af te zetten? Eén wereld, die van iedereen is.
 
Blanken moorden de omgeving uit, heeft weinig met aanpassen te maken.

Meer met jou natte dromen.

Zo is er tenminste nog wat van de landen terrecht gekomen

Waar later de kleurlingen weer naartoe gehaald worden, zo wij hebben dit voor jullie gebouwd.

En dan is het nog niet goed :roflol:
 
Blanken passen zich in elke omgeving aan, VS, australie, europa, zuid afrika
Als je ergens lang genoeg woont zal je je natuurlijk aanpassen, als het moet met materiële hulpmiddelen om de tekortkomingen van je ras tegenover de omgeving op te vangen. Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld een tenger blank mannetje die heel goed is in boekhouden, het niet lang zal volhouden in een Afrikaanse steppe of jungle, waar water vervuilt is, waar wilde dieren leven, waar je snel moet kunnen lopen en moet jagen om te overleven. Hij is 'de neger in de Westerse samenleving', die probeert te overleven met wapen en vuist, terwijl daar de wet van de sterkste net uitgevochten wordt met de hersenen en sociale vaardigheden ;)
 
Back
Naar boven