AndroidHealthClinic

Ben jij tegen de rassenvermenging?

Bezoekers in dit topic

Prachtige droom, maar smorgens als ik wakker word gaat het er altijd anders aan toe dan in mijn prachtige dromen.Soms minder leuk en soms leuker.

Maar een multiculturele samenleving zorgt nou eenmaal voor problemen en daar zijn wij allemaal getuige van of we lezen het op internet.

Als de mens in staat is zich overal aan te passen dan hadden velen landen de problemen niet gehad.


Dat komt omdat iedere nationaliteit erg bij zijn eigen cultuur wil blijven,wat de ander doet en denkt is vreemd en hoort niet zo te zijn is de gedachtengang + het strookt weer niet met de eigen cultuur/denk/levenswijze.

Maar je hebt id gelijk het is een droom die nooit verwezenlijkt zal worden.
Zelfs de generatie Turken wat hier geboren en getogen is staat nog hysterisch te doen als Turkije een potje voetbal heeft gewonnen.
Nada dat ze zich Nederlander cq wereldburger noemen.
Nederlanders die vakantie vieren in een oord waar alles is aangepast aan de Nederlandse cultuur.

Het zal er nooit van komen.
 
Hoorde op de radio dat er in Kroatie een bloed tekort is in de ziekenhuizen toen was er een Servier die zn bloed wou doneren maar dat werd geweigert omdat Kroaten geen Servisch bloed in hun lichaam willen.

Zou jij duits bloed willen aannemen in een periode vlak na de 2de wereldoorlog
 
Zou jij duits bloed willen aannemen in een periode vlak na de 2de wereldoorlog

Ja. Als daarmee mijn leven en een aantal anderen te redden zijn, wel.
 
ja dat is iets wat veel nederlanders tegen woordig missen nationalisme ,vaderlandsetrots

En wat veel Kroaten net even teveel hebben. Denk dat je je trouwens vergist in de vaderlandse trots van de Nederlanders, alleen dragen ze het hier wat anders uit. Ben blij dat die gebrekkige tunnelvisie die blijkbaar heerst op de Balkan hier geen standaard is. Anders gaan we straks hier ook nog oorlogsmisdadigers verheerlijken in de hedendaagse muziek.
 
Was dat niet meer iets wat de Serviers doen , de Kroaten zijn toch gematigder .
 
Was dat niet meer iets wat de Serviers doen , de Kroaten zijn toch gematigder .

Inmiddels is het sympathiseren met de Ustasa een stuk afgenomen maar in Kroatie werd na de onafhankelijkheid het uitdragen van Ustasagedachtengoed vrij normaal gevonden. Daar heeft de regering gelukkig een stokje voor gestoken. De grootste partij in Kroatie blijft echter de nationalitische HDZ, dat zijn dan geen ultranationalisten maar binnen de gelederen hebben ze wel redelijk veel aanhangers van een rechts nationalistische politiek.
 
Inmiddels is het sympathiseren met de Ustasa een stuk afgenomen maar in Kroatie werd na de onafhankelijkheid het uitdragen van Ustasagedachtengoed vrij normaal gevonden. Daar heeft de regering gelukkig een stokje voor gestoken. De grootste partij in Kroatie blijft echter de nationalitische HDZ, dat zijn dan geen ultranationalisten maar binnen de gelederen hebben ze wel redelijk veel aanhangers van een rechts nationalistische politiek.

je weet er veel van , ben je stiekem niet een servier
 
Door al die balkan haantjes die individueel in het hoogste torentje willen zitten blijft er daar altijd gezeik. Ze willen gewoon niet en dus moet elke Euro die daar heen gaat worden afgekapt, ontwikkelingshulp dichtdraaien en geen kans op een EU lidmaatschapschap.

Eigenlijk houd voor mij de beschaving achter Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Italie op. Alles wat erachter zit is qua mentaliteit tweede wereld. Op Griekenland na dan.
 
omdat alle mensen die in afrika leven zwart zijn, als de apen daar zijn ge-evolueerd in primitieve mensen, dan waren die primitievelingen zwart(dat is gewoon hoe de huid reageerd op de zon).
In kenia zijn al die skeletten toch opgegraven, je kunt ze zo op een rijtje leggen en de veranderingen zien. De menselijke fosiellen in de rest van de wereld zijn allemaal al behoorlijk vergevorderd. Je kunt dit zelf wel allemaal vrij makkelijk vinden op internet/in boeken denk ik.
Ik denk trouwens dat de blanken in Australië, als er niets aan het klimaat veranderd en ze naakt zouden rondlopen, ook allemaal in negers veranderen binnen 10.000 jaar
Slechts even een vragje tussendoor, nou eigelijk 2.

Je bent je er van bewust dat de meeste apen blank zijn maar een zwarte vacht hebben?

En nog een hersenkraker, evolutie hoort de ontwikkeling to bevorderen. Nou welke idioot gooit er nu zijn vacht af om daarvoor in de plaats kleren te gaan dragen?
 
en nog een hersenkraker, evolutie hoort de ontwikkeling to bevorderen. Nou welke idioot gooit er nu zijn vacht af om daarvoor in de plaats kleren te gaan dragen?



:d
 
Laatst bewerkt:
En nog een hersenkraker, evolutie hoort de ontwikkeling to bevorderen. Nou welke idioot gooit er nu zijn vacht af om daarvoor in de plaats kleren te gaan dragen?

Goede 'hersenkraker'; je begint al met een denkfout. 'Evolutie hoort de ontwikkeling te bevorderen'. Evolutie is de resultante van natuurlijke selectie op gen-niveau. Hoe kan je een gen, met een unieke codering, dat via een langzaam proces een eiwit voortbrengt, nu bewustzijn toedichten in de zin dat het de 'ontwikkeling tracht te bevorderen', wat dat ook moge betekenen. Evolutie = blind.
 
Goede 'hersenkraker'; je begint al met een denkfout. 'Evolutie hoort de ontwikkeling te bevorderen'. Evolutie is de resultante van natuurlijke selectie op gen-niveau. Hoe kan je een gen, met een unieke codering, dat via een langzaam proces een eiwit voortbrengt, nu bewustzijn toedichten in de zin dat het de 'ontwikkeling tracht te bevorderen', wat dat ook moge betekenen. Evolutie = blind.
DAn nog is het verliezen van de vacht niets dat bijdraagt aan de ontwikkeling.:rolleyes:
 
Het verliezen van de lichaamsharen is toch juist een gevolg van het dragen van die kleding door de duizenden jaren heen (vanwege schaamte en bescherming tegen koude) of ben ik nu gek?
 
Het verliezen van de lichaamsharen is toch juist een gevolg van het dragen van die kleding door de duizenden jaren heen (vanwege schaamte en bescherming tegen koude) of ben ik nu gek?


goed punt, maar waar kwam de schaamte vandaan?
:D
 
goed punt, maar waar kwam de schaamte vandaan?
:D
Ik denk dat dat nou net het typische is aan de mens, iets wat bij dieren totaal afwezig lijkt te zijn.
 
Ik denk dat dat nou net het typische is aan de mens, iets wat bij dieren totaal afwezig lijkt te zijn.


dan zal dat ergens vandaan moeten komen, en is dan indirect een bewijs(?) dat mensen niet geevolueerdzijn vanuit een diersoort zoals de aap!
;)
 
dan zal dat ergens vandaan moeten komen, en is dan indirect een bewijs(?) dat mensen niet geevolueerdzijn vanuit een diersoort zoals de aap!
;)
Nee dat vind ik te kort door de bocht. Ik zou eerder denken dat de mens door evolutie het zelfbewustzijn heeft ontwikkelt en als gevolg daarvan de schaamte is ontstaan.
 
Nee dat vind ik te kort door de bocht. Ik zou eerder denken dat de mens door evolutie het zelfbewustzijn heeft ontwikkelt en als gevolg daarvan de schaamte is ontstaan.

+1

Moet er niet aan denken om met een blote stok de straat op te moeten.Al zou het soms handig zijn.

;)
 
Back
Naar boven