XXL Nutrition

Ben jij tegen de rassenvermenging?

Bezoekers in dit topic

MIX IT UP.. ook voor onze genen in het algemeen is het goed dat er gemengd wordt... >>> zie maar daar waar mensen in afzondering leven.. inteelt mongooltjes etc...
Deze absurde stelling erger ik me telkens weer aan. Na aanleiding van het idee om mensen te huisvesten op andere planeten is er een berekening gedaan hoeveel stellen er nodig zijn om inteelt te voorkomen.

Antoowrd is 50, 100 mensen zijn al genoeg. Dus die stelling die je aanhaalt is te absurt voor woorden.
De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.
Dat gaat er bij de meeste niet in omdat je nu een "rasistisch" standpunt in neemt.
:roflol: wat een onzin joh.........we hebben trouwens allemaal negers als voorouders, ook jij gorill0r :D
Enig bewijs hiervan. Dat men algemeen denkt dat de mens afkomstig is uit Afrika wil nog niet zeggen dat het feitelijk juist is.
Ik vind dat er, net als stellen die kinderen nemen, subsidies moeten komen voor gemengde stellen.
En ik vind dat jij die zieke gedachte ergens diep weg mag stoppen.
Een mengeling van de islam met ander geloof lijkt mij onmogelijk. Een van de twee zal dan toch tegen zijn waardes in moeten gaan. Maar weinig relaties die sterk genieg zijn om hier boven te staan.
Onzin, had wel verwacht dt iemand hier religie aan zou halen. Religie staat hier geheel buiten. Persoonlijk ken ik verschillende meiden die tot de Islam zijn bekeerd maar alsnog vasthouden aan eigen cultuur, normen en waarden. En dus ook de eigen mannen.
dit is ook wat de oude Egyptenaars deden.. de farao's hadden een massa vrouwen, veel waren bloedverwanten... doel was de erfelijke eigenschappen zo goed als mogelijk te bewaren... (zoiets zoals de inteelt koningshuizen nu doen)
Maar waar je op doelt is richting fascisten als de NAZI's extreem nationalisme.. Met hun Lebensbaum projecten...
Natuurlijk. Men start het lebensborn project om door de omgeving verstoten alleenstaande moeders op te vangen en direct wordt het verheven tot een fokprogramma.:rolleyes:
Wat is er allemaal verloren gegaan aan jullie cultuur dan? Kun je mij dat uitleggen. Je bent pas 20 en je lult over vroeger etc. Als je nou 70 ofzo was oke.
In de afgelopen 10 jaar alleen al zijn in het dorp waar ik nu weer woon de normen en waarden zo veranderd dat de Nederlandse amper terug zijn te vinden.
Waarom zijn wij dan blank ? oh weet het alweer.

omdat we superieur zijn
En jij geeft af op Hilter?

Zelf hij heeft nimmer beweerd dat het ene volk ten alle tijde suprieur is aan andere.
 
Enlighten ons, Anton Adolf, enlighten!
 
Blanken moorden de omgeving uit, heeft weinig met aanpassen te maken.
Zwarten in Afrika moorden en verkrachten er anders ook lustig op los hoor. Op dit moment in elk geval meer dan de blanken daar aanwezig. Hiermee wil ik trouwens in geen geval arnoldfan verdedigen.
 
Eigenlijk alleen met Marrokanen :o Andere rassen kan ik goed verdragen, enkel die Marrokanen kan ik niet goed tegen en wil ik liever niet in België, Europa hebben..
 
Als sommige rassen zouden verdwijnen ben ik er niet tegen.
 
Culturen mag je niet mengen , heeft nooit gegaan en zal nooit gaan.

grtz
 
Buiten het feit dat er angst bestaat voor het onbekende en heel veel onwetendheid onder de mensen zou ik niet weten waarom mensen er tegen zouden zijn.
 
Eigenlijk alleen met Marrokanen :o Andere rassen kan ik goed verdragen, enkel die Marrokanen kan ik niet goed tegen en wil ik liever niet in België, Europa hebben..
Vind je het gek. De helft trouwt met neven en nichten.

Geen genetische diversiteit = devolutie. Kinderen hebben dus grote kans op een achterstand.
 
Buiten het feit dat er angst bestaat voor het onbekende en heel veel onwetendheid onder de mensen zou ik niet weten waarom mensen er tegen zouden zijn.

Zeg bruine beer, nken ? :o
 
Hoe moeilijk is het om de begrippen 'ras' en 'cultuur' uit elkaar te houden?

Als ik deze thread mag geloven erg moeilijk... Het gaat nl. al compleet fout bij de openingspost...

Daarbij vraag me ik af hoe je in godsnaam de andere optie (die we voor het gemak 'raszuiverheid' zullen noemen) wil bewerkstelligen in het licht van evolutie van rassen en soorten.
90% van de thread is alleen op die grond al hemeltergend GEZWETS.
 
Vind je het gek. De helft trouwt met neven en nichten.

Geen genetische diversiteit = devolutie. Kinderen hebben dus grote kans op een achterstand.
Zoals ik eerder al zij je hebt maar 50 koppels nodig om inteelt te voorkomen.:rolleyes:
 
Zwarten in Afrika moorden en verkrachten er anders ook lustig op los hoor. Op dit moment in elk geval meer dan de blanken daar aanwezig. Hiermee wil ik trouwens in geen geval arnoldfan verdedigen.

inderdaad, ze weten alles zo goed, wat blanken wel allemaal niet hebben gedaan, maar nog nooit gehoord van "het zwaard van de nacht" (Dat negers 's nachts doelbewust blanken vermoorden)
 
Hoe moeilijk is het om de begrippen 'ras' en 'cultuur' uit elkaar te houden?

Als ik deze thread mag geloven erg moeilijk... Het gaat nl. al compleet fout bij de openingspost...

Daarbij vraag me ik af hoe je in godsnaam de andere optie (die we voor het gemak 'raszuiverheid' zullen noemen) wil bewerkstelligen in het licht van evolutie van rassen en soorten.
90% van de thread is alleen op die grond al hemeltergend GEZWETS.

Inderdaad. [weggeknipt] [Censuur]
 
Laatst bewerkt:
Enig bewijs hiervan. Dat men algemeen denkt dat de mens afkomstig is uit Afrika wil nog niet zeggen dat het feitelijk juist is.

cirkel toch jonge :roflol:
ik dacht dat jij een man van feiten was, en niet van god...dan zul je toch ook moeten accepteren dat we wel degelijk van apen zijn ge-evolueerd , vervolgens in een stel negers zijn veranderd die dan de weide wereld introkken en op elke plek een iets ander tintje kregen.
Dat je het geen leuk idee vind...okey. Maar waarom nou ontkennen omdat het niet in jouw ideaalbeeld past? :sukkeltje:
 
cirkel toch jonge :roflol:
ik dacht dat jij een man van feiten was, en niet van god...dan zul je toch ook moeten accepteren dat we wel degelijk van apen zijn ge-evolueerd , vervolgens in een stel negers zijn veranderd die dan de weide wereld introkken en op elke plek een iets ander tintje kregen.
Dat je het geen leuk idee vind...okey. Maar waarom nou ontkennen omdat het niet in jouw ideaalbeeld past? :sukkeltje:
Waarom ben jij zo zeker dan? Ik hoop dat je weet dat er ook blanke apen zijn?
 
omdat alle mensen die in afrika leven zwart zijn, als de apen daar zijn ge-evolueerd in primitieve mensen, dan waren die primitievelingen zwart(dat is gewoon hoe de huid reageerd op de zon).
In kenia zijn al die skeletten toch opgegraven, je kunt ze zo op een rijtje leggen en de veranderingen zien. De menselijke fosiellen in de rest van de wereld zijn allemaal al behoorlijk vergevorderd. Je kunt dit zelf wel allemaal vrij makkelijk vinden op internet/in boeken denk ik.
Ik denk trouwens dat de blanken in Australië, als er niets aan het klimaat veranderd en ze naakt zouden rondlopen, ook allemaal in negers veranderen binnen 10.000 jaar
 
omdat alle mensen die in afrika leven zwart zijn, als de apen daar zijn ge-evolueerd in primitieve mensen, dan waren die primitievelingen zwart(dat is gewoon hoe de huid reageerd op de zon).
In kenia zijn al die skeletten toch opgegraven, je kunt ze zo op een rijtje leggen en de veranderingen zien. De menselijke fosiellen in de rest van de wereld zijn allemaal al behoorlijk vergevorderd. Je kunt dit zelf wel allemaal vrij makkelijk vinden op internet/in boeken denk ik.
Ik denk trouwens dat de blanken in Australië, als er niets aan het klimaat veranderd en ze naakt zouden rondlopen, ook allemaal in negers veranderen binnen 10.000 jaar

Maak je ven een fout met de Leer van Darwin. We worden geen negers zit niet in onze genen.

Wel zouden de donkerharige types en donkerkleurige beter overleven, onwille van hun betere bescherming tegen huidkanker door meer pigment.
 
omdat alle mensen die in afrika leven zwart zijn, als de apen daar zijn ge-evolueerd in primitieve mensen, dan waren die primitievelingen zwart(dat is gewoon hoe de huid reageerd op de zon).
In kenia zijn al die skeletten toch opgegraven, je kunt ze zo op een rijtje leggen en de veranderingen zien. De menselijke fosiellen in de rest van de wereld zijn allemaal al behoorlijk vergevorderd. Je kunt dit zelf wel allemaal vrij makkelijk vinden op internet/in boeken denk ik.
Ik denk trouwens dat de blanken in Australië, als er niets aan het klimaat veranderd en ze naakt zouden rondlopen, ook allemaal in negers veranderen binnen 10.000 jaar

"Sommigen beweren, naar aanleiding van enkele vondsten in China, dat Homo sapiens op verschillende plaatsen in de wereld tot ontwikkeling is gekomen. Niet alleen in Afrika, zoals tot nu toe werd gedacht, maar ook in China."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mens

Zo zeker is dat dus allemaal niet.
 
Maak je ven een fout met de Leer van Darwin. We worden geen negers zit niet in onze genen.

staan genen dan helemaal vast? ik dacht dat elk wezen zich in der loop der tijd gewoon aanpast aan zijn omgeving.....nou ja ik ben geen alwetende

bigT ik bedoel dat we allemaal een zelfde voorouder hebben en dat de mens pas afrika uitging toen ze al rechtop liepen, of de mens toen al homo sapiën was weet ik niet
 
Back
Naar boven