MuscleMeat

Ben jij tevreden over je bank ?

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geld..voor wie is dit nu niet belangrijk ? ;) vandaar even deze 2 vragen

° Ben jij tevreden over uw bank?
° Wat zou voor jou een reden zijn om van bank te veranderen?

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat de grote banken te weinig intrest betalen, dat je hiervoor beter een kleinere bank kiest..dus ik zou niet al m'n vis in èèn put steken, een ziekte is rap uitgebroken.......

Zelf ben ik overgestapt van Europabank(2%) naar Beroepskrediet. Daar krijg je 4% op sparen tot 1/1/2009 en je kunt op elk moment aan je geld. Het openen en afsluiten van een rekening kost niks. Heb er ook een zichtrekening bij die gratis is het 1e jaar, nadien is het 35 € per jaar...kan ik nog zien of ik die betaal :D

Postbank, redelijk tevreden, rabobank lijkt me beter
Reden veranderen, gaan betalen voor allerlei services

bwa tevreden en niet te vreden weet je
stom dat je maandelijks hoeft te betalen voor een zichtrekening en de verichtingen die je doet vind ik
ze verdienen zo al genoeg met intresten
had is gelezen dat fortis in 2006 het bedrijf was met de meeste winst in belgie
vind mogen ze voor hun klanten ook iets doen

waarom zou ik weg gaan?
tja gaat zo maar niet lijkt me
heb alens bij hun nu wat wel makkelijk is
minder geloop en 1 plaats waar je moet zijn voor al je geld zaken
al men verzekeringen, pensioensparen, leningen enz...
ergens hang je wel aan hun vast dan

• Topic Starter Topic Starter
bwa tevreden en niet te vreden weet je
stom dat je maandelijks hoeft te betalen voor een zichtrekening en de verichtingen die je doet vind ik
ze verdienen zo al genoeg met intresten
had is gelezen dat fortis in 2006 het bedrijf was met de meeste winst in belgie
vind mogen ze voor hun klanten ook iets doen

waarom zou ik weg gaan?
tja gaat zo maar niet lijkt me

Dat zal van bank tot bank afhangen. Ook niet elk kantoor zal hier dezelfde manier van handelen hebben.

Ik denk dat je het beste eens kan bellen, maar bij een Fortis zou ik me dus nooit aansluiten, waarom ? Je hebt het zelf vermeld.

Fortis Insurance Belgium = bank voor de rijken zeg maar (hoor dit meermaals op mijn werk)
ING = iets beter.
Een mens is nog het best met Argenta, Dexia,.. kleine bankjes zeg maar.

ben tevreden met abn amro
3.4% rente op spaar

internet bankieren is weer vernieuwd
overzichtelijker en gebruiksvriendelijk

overstappen als ze constant fouten maken of als internetbankieren constant plat ligt

Ben zeer tevreden over de postbank. Voorheen zat ik bij de Fortis dat vond ik echt een k*tbank.

ik zit bij fortis en ik betaal nix tot mijn 24e alles gratis zelf pc banking en alle verrichtingen.
ohja voor de intrest ga ik niet van bank veranderen want ik heb toch geen spaargeld momenteel:p

als ik 24 ben ga ik wel overstappen naar een kleine bank maar eerst alles vergelijken en kijken wat me het beste uitkomt

heel tevreden over postbank, heb rekening die ik bij abn had gesloten.

vooral fijn vind ik dat je niet zo'n reader nodig hebt voor internetbankieren en je kunt geld overmaken via de telefoon etc en dat gebruik ik aardig veel.

Postbank.

Ik zat bij de Rabobank, die rekening heb ik opgezegd nadat Rasmussen uit de tour werd gezet.

Ben jij tevreden over uw bank?

Dat kan ook alleen maar door een Belg geschreven zijn. :D

Elke bank naait je...Klaar...

Wel redelijk tevreden over de rabo.

Ben tevreden bij Dexia, zie ze wel niet als een kleine bank zoals Gottardi zegt.

Tevreden bij de Rabobank, ben overgestapt van de ABN-Amro.

Argenta . Goedkope bank , zogoed als niets kost je geld . Hun rente ligt ook een pak hoger . Het enige minpunt aan deze bank is dat ze niet doen aan internetbankieren en dat hun uitreksels nogal 'voorhistorisch' ogen .

ik zit bij fortis en ik betaal nix tot mijn 24e alles gratis zelf pc banking en alle verrichtingen.
ohja voor de intrest ga ik niet van bank veranderen want ik heb toch geen spaargeld momenteel:p

als ik 24 ben ga ik wel overstappen naar een kleine bank maar eerst alles vergelijken en kijken wat me het beste uitkomt

pc banking is voor iedereen gratis bij fortis

Een wereld zonder geld zou er beter uitzien volgens mij

Terug
Naar boven