Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zal zo eens kijken 
hmm ik dacht na 24 dat het 1 euro in de maand ofzo wasik zal zo eens kijken
![]()

zo heb het even opgezocht:
Tarieven
Een abonnement op PC banking kost 1 EUR/maand (Digipass inbegrepen). Bent u houder van een Easy Pack, Service Pack of een Jongerenrekening van Fortis , dan kost PC banking u geen cent.
ik heb nu nog de jongerenrekening wat de rest inhoud weet ik niet en daar maak ik me ook nog niet druk over de eerste 4 jaren![]()

Ben jij tevreden over jouw bank?
of
Bent u tevreden over uw bank?
Dus niet een combinatie van jij en uw.
Ontopic: zit zelf bij de ABN en Alex. Over de laatste ben ik wel tevreden, de eerste niet vanwege o.a. de slechte service. Binnenkort maar eens overstappen naar de rabo.

Ik ben momenteel bij kbc, ben er best wel tevreden van, maar ga waarschijnlijk overstappen naar ING, omdat ik daar een veel gunstiger tarief krijg voor mijn hypotheek... ben benieuwd wat dat gaat geven...
Ga naar een sociaal woonkrediet uit je streek, vraag naar een offerte en stel nadien jouw eisen en dat is dan te nemen of te laten zegt![]()
Een sociaal leningshuis in Temse gaat tot de laagste rente die voor hen opbrengt, hoog wss de laagste in gans België momenteel.
Alternatief is Argenta.
hmm ik dacht na 24 dat het 1 euro in de maand ofzo wasik zal zo eens kijken
![]()