Fitness Seller

Ben ook nieuw hier

Ano_1979

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
6
Hallo allemaal,

Lees al lange tijd mee (bijna dagelijks) op dit forum, en heb me zelfs in 2005 al eens aangemeld, alleen nooit echt gepost. Vind dit toch wel een leuk en interresant forum (en grappig, lach me soms rot!) en wil ook gaan posten. Vandaar dat ik me nu toch maar eens voorstel.

Ben flop (kon destijds geen andere gebruikersnaam bedenken...), 28 jaar en train best wel fanatiek. Ga al een aantal jaren regelmatig naar de sportschool en klootte eigenlijk altijd maar wat aan, wat dus weinig resultaat gaf. Een half jaartje geleden heb ik besloten het toch maar eens wat serieuzer aan te pakken, en (met behulp van anderen en mijn eigen 'research') dat lukt heel aardig...
Probeer 3 keer per week te trainen (soms nog extra cardio, als ik denk dat het nodig is)
Mijn training bestaat uit krachttraining met vnl losse gewichten, verander elke 4 tot 6 weken mijn schema, en werk momenteel veel aan benen en billen. dus doe deadlifts, lunges, squats, opstappen etc. Maar doe ook wel wat aan bovenlichaam en flink wat buikspieroefeningen. Doe meestal 3 setjes van 8 herhalingen met zwaar gewicht. Na de kt probeer ik meestal zo'n 20 minuten interval cardio te doen
Probeer ook goed op mijn voeding te letten, drink proteineshakes etc. en dat gaat me aardig goed af, heb daarbij ook veel aan dit forum gehad.
Ben 1m75 en weeg zo'n 65 kg.Mijn bf is ong 27 %.
Mijn doel is vooral strakker worden, een mooie strakke buik met lichte tekening, en een strakke,stevige kont en benen. Ik houd wel van vrouwelijke rondingen (zie mijn avatar) en wil dan ook niet afvallen en eigenlijk ook niet droger worden. Gewoon een zo'n goed mogelijk lichaam voor mijn doen.
Hoop nog veel aan dit forum te hebben. Het helpt me in ieder geval zeker bij de motivatie!

Groetjes Flop

Welkom Flop
Veel plezier verder en succes met het behalen van je doelen

Welkom hier!

Volgens mij ben je best al goed bezig
Veel oefeningen voor de benen en billen (zien wij mannen graag:D )
Daar worden ze vanzelf strakker van.
Maar als je toch iets meer ribbels wil zien zal je toch iets moeten zakken met je vet% (27% is dan wel te hoog)
Misschien toch nog iets de voeding aanpassen??
Succes met je doelen

Wij hebben het hier niet zo op flops

;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties tot nu toe.
Haha, ivosnivo (nee das een lekkere naam..) ik heb het ook niet zo op 'flops', maarja, die naam had ik in 2004 ff snel bedacht en je gebruikersnaam veranderen is hier onmogelijk geloof ik!
Grosje, ik vind 27% bf ook best wel veel (zeker bij 65 kg en 1m75...) maar dat geeft die (tanita) weegschaal in de sportschool aan. Die metingen zijn toch niet zo betrouwbaar? (en meten alleen het onderlichaam toch?) Heb namelijk best volle billen (daar zit het meeste vet) en dijen, maar heb een behoorlijke strakke buik (spieren zijn ook al zichtbaar op mijn buik,en dat gaat volgens mij niet met 27%...) en kan maar een klein beetje vet vastpakken. Wil ook niet droger of slanker worden want dan zie je mijn ribben en gaat mijn gezicht invallen en wil juist dat beetje 'zachtheid' en vrouwelijkheid behouden.
Wil gewoon strakker worden en wat meer spieren opbouwen (vnl in benen en billen) met dat laagje vet eroverheen om het vrouwelijk te houden. Smaken verschillen, maar ik vind veel fitness modellen of fit chicks zoals jullie dat noemen (zie topic fit chicks threat) te hard en te droog (met alle respect voor diegene die dit bereiken!) En ik ben ook een hele fitte chick,haha!
Zou ook wel mijn echte bf% wel eens willen weten, maar zie het niet zo zitten om dit met zo'n tang te laten meten door een van die gladde gymboys die er bij ons rondlopen!;)

:roflol:

Karma opmerking!

En welkom hier!

SC

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
jgp9is.gif

Grosje, ik vind 27% bf ook best wel veel (zeker bij 65 kg en 1m75...) maar dat geeft die (tanita) weegschaal in de sportschool aan. Die metingen zijn toch niet zo betrouwbaar? Heb namelijk best volle billen (daar zit het meeste vet) en dijen, maar heb een behoorlijke strakke buik (spieren zijn ook al zichtbaar op mijn buik,en dat gaat volgens mij niet met 27%...) en kan maar een klein beetje vet vastpakken.

Denk zo te horen dat je idd niet op 27% zit.
vrouwen slaan het vet vaak op de billen en dijen op (mannen hebben weer een zwembandje) Denk dat je wel al goed bezig bent door de aandacht bij je benen en billen te leggen, maar vergeet toch de bovenkant ook niet.
Mannen trainen vaak alleen de bovenkant en bij vrouwen is het weer net andersom (dus beiden vol houden) Interval cardio is ook erg goed om vet te verbranden, dus doorgaan daarmee (eventueel iets in tijd opvoeren om nog meer te verbranden) . Het is niet mogelijk om plaatselijk vet te verbranden, meestal gaat het vet dat er het laatste bijgekomen is er als eerst weer af. Als eerste is het waarschijnlijk bij je billen er bij gekomen dus daar zal het ook wel voller blijven. (een volle kont verlies je dus niet zomaar)
PS Je kont kan er zelfs iets groter uit gaan zien als die gespierder gaat worden.
Maak je niet te veel zorgen over je vet%. Kijk in de spiegel of maak een foto en vergelijk die over een maand of 2
Sterkte en volhouden want dat is het belangrijkste. ;)

Heb net je andere foto's gezien flop en jij hebt echt geen 27% vet
Of ben je in 1 maand zoveel kwijt geraakt
Mijn advies aan jou: door gaan met wat je doet en niet te veel vet verliezen.
Lekker bijhouden dus.
je bent een mooie vrouw (lees je ziet er lekker uit) dus wees tevreden met wat je hebt.
;)

deze dame is niet naturel heb ik gelezen:P
Je bent een mooie meid! ik denk als jij geen monster wilt worden en niet veel droger dat je gewoon door moet gaan met wat je doet! Succes

Thanx Grosje!
Was gister nog 27% bf (op een weegschaal) volgens mij is het ook wel wat minder, maarja eigenlijk doet het er ook niet zoveel toe (voor mij dan..) zou het misschien een keer met een tang kunnen laten meten..
Belangrijkste is wat ik in de spiegel zie en hoe ik in mijn vel zit... Ben nu zeker tevreden met wat ik zie (heb ik ook heel hard voor gewerkt..) op een paar dingetje na (daar ben ik vrouw voor), maar daar werk ik aan. ben best wel perfectionistisch en wil gewoon het best mogelijke lichaam (voor mijn doen) je leeft tenslotte maar 1 keer! Dit motiveerd me alleen maar om zo door te gaan en (op zijn minst dit vast houden) nog wat verder te verbeteren...

Thanx Grosje!
Was gister nog 27% bf (op een weegschaal) volgens mij is het ook wel wat minder, maarja eigenlijk doet het er ook niet zoveel toe (voor mij dan..) zou het misschien een keer met een tang kunnen laten meten..
Belangrijkste is wat ik in de spiegel zie en hoe ik in mijn vel zit... Ben nu zeker tevreden met wat ik zie (heb ik ook heel hard voor gewerkt..) op een paar dingetje na (daar ben ik vrouw voor), maar daar werk ik aan. ben best wel perfectionistisch en wil gewoon het best mogelijke lichaam (voor mijn doen) je leeft tenslotte maar 1 keer! Dit motiveerd me alleen maar om zo door te gaan en (op zijn minst dit vast houden) nog wat verder te verbeteren...
als jij dit vast houd is het al oke. Maar zoals je zelf al zegt lager in bf zorgt voor ingevallen wangen ect dat is gewoon niet mooi. gewoon lekker doorgaan zoals je nu bezig bent ;).

You've got it all. :penis:

Welkom en succes! :cool:

(net als vroeger)

Zo.. met jou wil ik wel vriendjes worden op hyves :)

;-)

Ik wilde er eigenlijk mee zeggen dat ik vind dat je er echt heel goed uit ziet!!

Dank je wel...;)

Terug
Naar boven