MuscleMeat

Ben ook nieuw hier

Ze vind je gewoon geil, he leaf? :D

Je vooruitgang is erg goed. De vetmeting klopt geen bal van, aangezien dit met een weegschaal gebeurd. Waarom niet opmeten bij je huisarts? Begrijp best dat je niet zo aap aan je lichaam wil hebben. Zijn er nog specifieke lichaamsdelen waarover je niet tevreden bent?

Trouwens geen last van je borsten met het trainen? Ik ken veel vrouwen die zeer veel profijt hebben gehad aan harde rugtrainingen om de last te verlichten. :)

leuk om weer een vrouwtje te mogen verwelkomen op DBB, en dan nog een exemplaar met heel mooie vormen..
ik ben dezelfde mening toegedaan over de modellen v tegenwoordig..
allemaal veel te mager en te lang,waardoor ze er nog magerder uitzien (het zijn net planken)...leve de sexy vrouwelijke rondingen!
suc6 met je doelen

Heya, welkom hier (ook ben je 'r eigenlijk al een tijdje :D:D) en train ze ;)

welkom flop en succes:)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal!

Flop je bent top
De meeste mannen houden toch wel van vrouwen met een beetje vlees op de botten.
Heel erg droog is natuurlijk mooi voor wedstrijden maar niet echt representatief voor een normaal vrouwlijk figuur.
Leaf dit is ook voor jou!
Staar je niet kapot op al die erg strakke buiken en wees tevreden met je eigen lichaam.
Mannen krijgen ook al last van het adonis syndroom, en willen elke keer meer spieren en blokken in de buik (met of zonder anabolen) Je moet nu eenmaal aanleg hebben om dat te halen.
Dus nogmaals Dames jullie zien er al goed uit, een beetje bijschaven mag en kan, maar wees vooral tevreden met wat je al hebt.;)

Grosje je hebt helemaal gelijk. Maar net als mannen zijn vrouwen ook niet snel tevreden met hun lichaam. Nog minders zelfs.

Anorexia is echt zo 2007. Spieren zijn nu de hit. Maar ook daarin kun je doorslaan.

Beetje bijhouden moet en mag (doe ik zelf ook)
Maar idd niet te veel doorslaan
Trouwens Jullie moeten mij een tijdje missen (ik ga lekker op vakantie)
mazzel:wave:

• Topic Starter Topic Starter
Fijne vakantie en bedankt voor je (wijze) woorden!

Aloha,

Mag ik je telefoon nummer ?:rocker2::joint:

Hoi Flop, welkom!

Als ik zie hoe ver jij al bent gekomen, gaan de rest van je doelen ook vast lukken. Je ziet er inderdaad al goed uit, je bent een mooi voorbeeld voor anderen ;)

Daanb was me net voor... jammer weer dit:(

OT, hoi, welkom (nouja je bent hier al bekend..) op dit forum. Niet teveel met vet bezig zijn, zon aparaat is niet nauwkeurig en hey, It's the mirror that counts an the mirror only!
Ik vind het er erg goed uit zien (en dat zegt enorm veel;))

Nice shapes, denk dat je een voorbeeld bent voor de meeste vrouwen, ga zo door!:)

Terug
Naar boven