XXL Nutrition

bench press zonder bank

Bezoekers in dit topic

Anoniem36295

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
18.794
Waardering
3.530
Ik wil thuis graag gaan bench pressen maar ik heb geen bankje en ik krijg er ook geen mijn huis in volgens m'n moeder dus dacht ik misschien dat ik een hoofdsteun kon maken van een krukje en gewoon met m'n hoofd aan het eind van het bed ga liggen bench pressen

Is dit een goed idee of kan ik het beter maar niet doen, als er een andere manier is om te bench pressen zou ik dat graag willen horen;)
 
zoals je nu beschrijft kan je geen voledige bewegingsuitslag halen (lijkt dan meer op floorpresses) en verders denk ik dat jhet niet slim is om te gaan banken op een instabile ondergrond zoals je matras.

WAt dat aangaat kan je beter kijken of je niet aan een smal kastje kan komen of gewoon een buikbankje naar binnen smokkelen :D
 
je ken tog thuis met 2 dumbles gaan drukken, en dat ken op de grond. je hoeft toch niet verder naar beneden met je armen.. ik heb welles videos gezien van gassies die bang zijn om zich te blesseren ofzo :P en dat zo doen.
 
je ken tog thuis met 2 dumbles gaan drukken, en dat ken op de grond. je hoeft toch niet verder naar beneden met je armen..

ben ik het niet mee eens...
 
Je kan ook altijd nog gaan opdrukken, desnoods met de gewichten in een rugzak !
 
ben ik het niet mee eens...

nee okee maar tis een mogelijkheid, zelf lijkt het me ook niets.
maar als je toch wat wil doen, van opdrukken krijg je niet veel massa, misschien als je wat gewicht op je rug gooit wel. maar lijkt me niet super trainen.
 
Opdrukken met zware rugzak.
 
ja ik zu gewoon op de grond doen of gewoon een step bankje kopen en zeg dat je in je kamer gaat steppen :P

en daar kan ej gewoon makkelijk op liggen
 
je kunt een paar kussens op elkaar leggen en daar op gaan liggen met je rug.dan ben je aan het schuin drukken.je kan ook onder je voeten ook een paar kussens leggen zodat je recht ligt.
 
je ken tog thuis met 2 dumbles gaan drukken, en dat ken op de grond. je hoeft toch niet verder naar beneden met je armen.. ik heb welles videos gezien van gassies die bang zijn om zich te blesseren ofzo :P en dat zo doen.

Wie is Ken? ???
 
je kunt een paar kussens op elkaar leggen en daar op gaan liggen met je rug.dan ben je aan het schuin drukken.je kan ook onder je voeten ook een paar kussens leggen zodat je recht ligt.

Je denkt niet dat dit een beetje onstabiel is ? ?
 
Er zijn ook mensen die bankdrukken op een paar bierkratten en een houten plank... ;) (Lauw bijvoorbeeld :D )
 
Haal 3 spa blauw kratten in de supermarkt,
betaal er het statiegeld over,
neem mee naar huis,
bind ze aan elkaar vast,
leg er wat kussens op,
klaar:)
 

die gozer van barbie, die breezah.

toen ik begon had ik 2 krukjes gepakt met wat kussens erop. alleen nu ben ik serieus bezig dus is mijn kamer ong een fitnesszaal met een bed geworden:D beste is gewoon bankje en al helemaal als je serieus gaat. wat jij wilt klinkt niet serieus.
 
13 jaar... moet je nog niet beginnen, je bent nog niet volgroeid...

15-16 jaar : serieus starten...
nu : opdrukken, situps, lopen en rukken ... (dat deed ik in mijn jongen tijd ;-) loooool
 
bankje maken door een paar van die grote grijze bakstenen op elkaar te leggen? eventueel met een plank erop ofzo.

edit: zie nu pas dat 't topic oud is.. ts heeft wss al iets gevonden neem ik aan :o
 
Back
Naar boven