XXL Nutrition

bench press

welkom, wat meer eten maar dat komt wel goed denk ik ;)

Stats:
1.78
63 Kilo
19 Jaar!
BenchTijd: 3 maanden

Ik bench 8 * 55

Vrij beroerd dus nog.. Pak hem ook maar 1 keer p/w!

Laatst bewerkt:
Ik ben 3 Maand bezig , weeg 60kg en ben 18 jaar en druk 60 5 a 6 keer..

800g kip@65kg bw is best netjes.

die bank is dan weer jammer.

73 kilo
16 jaar

6 x 40

of 3 x 50

4 weken bezig

Niet zo dood staren op gewichten
Ik zou me meer druk maken om de uitvoering als beginner

• Topic Starter Topic Starter
read again

squat en deadlift gaat ook goed ?

deze doe ik niet,
squat vervang ik door leg press,curl,extention => leg press kan ik 1x 110kg (is dit goed ?)

deadlift doe ik gewoon niet omdat ik erna altijd ontzettend last heb aan mijn rug, wel doe ik hyper-extentions met een 10kg in de armen

Niet zo dood staren op gewichten
Ik zou me meer druk maken om de uitvoering als beginner

ja weet ik, maar ik kan toch wel safe zeggen dat men uitvoering bijna perfect is,
bench press => borst aanraken, pectoralis benadrukken etc ..
ik doe altijd liever 5 stabiele, trage, juist uitgevoerde herhalingen dan 10 labiele snelle herhalingen

toch kan ik besluiten dat men bench press iets beter kan vergeleken met anderen, ik zal eraan werken =)

15 jaar, 1.85m, 71kg ongeveer, 14/15bf, train sinds begin nov., maar benchpress paar weken misschien.

8x40
4x50

deze doe ik niet,
squat vervang ik door leg press,curl,extention => leg press kan ik 1x 110kg (is dit goed ?)

deadlift doe ik gewoon niet omdat ik erna altijd ontzettend last heb aan mijn rug, wel doe ik hyper-extentions met een 10kg in de armen

ja weet ik, maar ik kan toch wel safe zeggen dat men uitvoering bijna perfect is,
bench press => borst aanraken, pectoralis benadrukken etc ..
ik doe altijd liever 5 stabiele, trage, juist uitgevoerde herhalingen dan 10 labiele snelle herhalingen

toch kan ik besluiten dat men bench press iets beter kan vergeleken met anderen, ik zal eraan werken =)

ALs je na de deadlift last van je rug hebt, dan kan het zo zijn dat je je rug niet goed recht houdt ?

Ook ik had in het begin last van mijn rug, maar dat waren gewoon de spieren die ik voelde, na een paar keer voel je dat niet meer.

Terug
Naar boven