AndroidHealthClinic

Bench/Skullcrusher verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles goed OP groet steensteen

Wat is jullie squat tandenpoets verhouding? Ik poets twee minuten en squat 5 reps.

Skullcrusher is sowieso een kutoefening imo.

Zag niet dat OP uit BE was, zou anders reageren.

Wat komt gij hier zo ambetant doen en karottentrekker uithangen.
Zijt gij helemaal gek geworden, verrekte pipo!

• Topic Starter Topic Starter
Vlaams? Nederlands met een belgisch accent bedoel je?
Nee ik denk dat ge u vergist ---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
Een kut oefening? Hahaha man ik denk dat jij een van die jongens bent die constant zit te blijten omdat zijn ellebogen pijn doen en kijk je kut stats lol. Je hebt amper armen en rug en je komt hier iets zeggen hahaha. " Monstrous giant " rofl

Ellebogen pijn? Nooit gehad, weighted dips groeien mijn triceps veel beter op.

Je weet nog eens nie hoe ik er nu bijsta man, keyboardwarrior

neejoh lekkere oefening joh, met een dumbbel dan wel. en in combinatie met een pull over. (heel mijn lijf loopt achter behalve me triceps)

maarre heb je nou een tepelpiercing:p

[Link niet meer beschikbaar]

Man ben je nu echt dom? Zie je dan niet dat bij bench je gemeenschappelijke spieren gebruikt en deze redelijk wat vertellen hoe je benched?
Ik ben niet dom nee, maar aan jouw reacties te zien denk ik dat jij misschien toch niet de snuggerste van de klas bent geweest :rolleyes:

" keyboardwarrior " is dat ook nederlands? Wij in Vlaanderen gebruiken die termen niet
Ik gebruik deze term nochtans ook hoor. Beetje talenkennis

Oh ja: Nederlands, met hoofdletter en een komma na je "keyboardwarrior".

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

neejoh lekkere oefening joh, met een dumbbel dan wel. en in combinatie met een pull over. (heel mijn lijf loopt achter behalve me triceps) maarre heb je nou een tepelpiercing:p [Link niet meer beschikbaar]
In combinatie met pullover, bedoel je dan een superset oid? Anders is het geen skullcrusher meer he :D

neejoh lekkere oefening joh, met een dumbbel dan wel. en in combinatie met een pull over. (heel mijn lijf loopt achter behalve me triceps)

maarre heb je nou een tepelpiercing:p

[Link niet meer beschikbaar]

Ik moet die oude pics eens uit mn galerij halen, want heb die al jaren niet meer.

OP heeft Ree

beter zet je gewoon iedereen op negeer

Ik ben niet dom nee, maar aan jouw reacties te zien denk ik dat jij misschien toch niet de snuggerste van de klas bent geweest :rolleyes:

Ik gebruik deze term nochtans ook hoor. Beetje talenkennis

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

In combinatie met pullover, bedoel je dan een superset oid? Anders is het geen skullcrusher meer he :D

Het is ook geen skullcurser, Ik weet de benaming niet voor een pullover en skullcrusher in 1.

Ik weet wel dat de functie van je triceps naast flexie ook retroflexie is, en die 2 functie vraag je nu in 1 oefening. En al weet ik dat spierpijn en spiergroei niet altijd gelijk aan elkaar zijn, heb toch altijd een goeie 2/3 dagen nodig voor ik me armen weer normaal kan strekken.

soort van dit:
http://www.youtube.com/watch?v=ir5PsbniVSc

maar dan met 1 dumbell. en laat ik op de weg omlaag mijn ellebogen meegaan (anteflexie) en op de weg omhoog maak ik een retroflexie. dus er zit een pull-over achtige beweging in mijn skull crusher.

Mag ik deze oefening naar mezelf vernoemen?
(een pull-over waarbij je je ellebogen buigt onderin en strekt bovenin dus)

Ik ben niet dom nee, maar aan jouw reacties te zien denk ik dat jij misschien toch niet de snuggerste van de klas bent geweest :rolleyes: Ik gebruik deze term nochtans ook hoor. Beetje talenkennis
Ik ben nu eenmaal niet echt iemand die zich veel aantrekt van spellingsfouten. En mensen zoals jij voelen zich altijd slimmer als ze iemand kunnen corrigeren terwijl dit in de realiteit eigenlijk een eenvoudige klus is. Dus je bent nog altijd even dom wanneer je dit nu doet of niet. Hier gaat je ego.

Dan " keyboardwarrior " heb ik nu nog nooit iemand horen zeggen. Blijkbaar behoor jij tot dat apart groepje.

En eerlijk gezegd ik was eigenlijk de snuggerste van de klas in het secundair met 8 uur wiskunde :)

Ik ben nu eenmaal niet echt iemand die zich veel aantrekt van spellingsfouten. En mensen zoals jij voelen zich altijd slimmer als ze iemand kunnen corrigeren terwijl dit in de realiteit eigenlijk een eenvoudige klus is. Dus je bent nog altijd even dom wanneer je dit nu doet of niet. Hier gaat je ego.

Dan " keyboardwarrior " heb ik nu nog nooit iemand horen zeggen. Blijkbaar behoor jij tot dat apart groepje.

En eerlijk gezegd ik was eigenlijk de snuggerste van de klas in het secundair met 8 uur wiskunde :)

Goed man! Ge bent een grote meid.
En nu je skullcrushen met je 1rm.
Meest waardeloze topic van de maand.

Goed man! Ge bent een grote meid. En nu je skullcrushen met je 1rm. Meest waardeloze topic van de maand.
Grote meid zegt ons biefstukje. 9/10 ben je even ecto als die gast met die titel die op niks slaagt " monstrous giant " haha. Ik denk dat mijn moeder nog breder is dan die gast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven