Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big T is Vlaams, dit forum is voor Vlamingen en Nederlanders Verder heb je het IQ en EQ van een aardappel, gefeliciteerd
Nochtans infantieltje zit in niet meer in het secundair maar ben ik al ff bezig met mijn hogere studies ^^

Je geeft zelf ook lekkere antwoorden..stoer hoor van achter je schermpje de grote jongen uithangen... om over je stats maar te zwijgen...ga gewoon lekker weg hier..
Je draagt op deze manier nu ook niet bepaald iets bij aan de mentaliteit.
"Lees eens eerst vanaf het begin wie hier met die onnozele reacties -op een serieuze vraag- begint en dit is niet de eerste keer. Kijk eens hoeveel pagina's die bullshiat in beslag neemt voor gewoon een simpele vraag. Je verneukt gewoon de forum op die manier.
Ik kom hier allezins niet meer. Bijna iedere keer wanneer ik iets post krijg ik van die stront antwoorden van " WTF gast"
Stront vragen krijgen stront antwoorden. Had je kunnen bedenken. Ohja en doe iets aan je Nederlands. Broodtje? De forum? Allezins?
mijn krachtstats: Bench: 132.5 kgx1 Deadlift: 235 kgx1 Squat: 177.5 kgx1

is dit de reden van jou relatief hoge benchpress?of gaat je bench daar niet van omhoog?
is dit de reden van jou relatief hoge benchpress?
of gaat je bench daar niet van omhoog?