XXL Nutrition

Bench/Skullcrusher verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je krijgt alleen maar goede skullcrusher bench verhoudingen als je maar 1600kcal eet dat weet toch iedereen!

Internet-Gangster-2.jpg
Ts for president!

Spy pic of timo39

• Topic Starter Topic Starter
Je geeft zelf ook lekkere antwoorden..stoer hoor van achter je schermpje de grote jongen uithangen... om over je stats maar te zwijgen...ga gewoon lekker weg hier..

Man geloof me mocht je zo'n mongole antwoorden geven terwijl ik gewoon een ratio vroeg dan had je 9/10 hetzelfde gezien dan wat je hier te zien kreeg. Ik denk eerder dat jullie hier teveel op deze forum zitten en denken dat je op die manier iemand kunt wijs maken door van die kut antwoorden te geven.

Als je een broodtje vraagt dan verwacht toch ook niet een antwoord zoals " HAHA wa een lelijk b**kes hebt gij " Daarom stapte ik de winkel niet binnen om zo'n reactie te krijgen he.

Ow en ja mijn krachtstats:

Bench: 132.5 kgx1
Deadlift: 235 kgx1
Squat: 177.5 kgx1

Beter dan 90% van de mong*len die hier hun tijd zit te verdoen op deze forum met kut antwoorden constant te geven.

Ik heb al ondertussen op een andere forum mijn reacties vlot gekregen en dan in de positieve zin.

Ge zou beter iets aan de mentaliteit dat hier rond hangt doen want het trekt op niks

Laatst bewerkt:
Je draagt op deze manier nu ook niet bepaald iets bij aan de mentaliteit.

Je draagt op deze manier nu ook niet bepaald iets bij aan de mentaliteit.

Lees eens eerst vanaf het begin wie hier met die onnozele reacties -op een serieuze vraag- begint en dit is niet de eerste keer. Kijk eens hoeveel pagina's die bullshiat in beslag neemt voor gewoon een simpele vraag. Je verneukt gewoon de forum op die manier.

Ik kom hier allezins niet meer. Bijna iedere keer wanneer ik iets post krijg ik van die stront antwoorden van " WTF gast ??? "

Stront vragen krijgen stront antwoorden. Had je kunnen bedenken.

Ohja en doe iets aan je Nederlands. Broodtje? De forum? Allezins?

Lees eens eerst vanaf het begin wie hier met die onnozele reacties -op een serieuze vraag- begint en dit is niet de eerste keer. Kijk eens hoeveel pagina's die bullshiat in beslag neemt voor gewoon een simpele vraag. Je verneukt gewoon de forum op die manier.

Ik kom hier allezins niet meer. Bijna iedere keer wanneer ik iets post krijg ik van die stront antwoorden van " WTF gast ??? "

De forum, bullshiat, ge bent googeleid?

Stront vragen krijgen stront antwoorden. Had je kunnen bedenken. Ohja en doe iets aan je Nederlands. Broodtje? De forum? Allezins?

Kijk nog zo'n kut gastje.

Dit is totaal geen kut vraag dikke mong**l aangezien triceps een rol spelen bij bench. Of zijn jouw triceps uw biceps? Jij bent misschien één van die gasten die denk " armen = biceps " ah ok ik snap u nu.

Sorry was een domme topic.

Nog te dom om zelf dan te verklaren waarom dit misschien in uw ogen een "kut vraag " is.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

De forum, bullshiat, ge bent googeleid?

Ik denk dat deze jonge mijn vorige reactie niet goed begrepen heeft.

Trouwens gij zijt hier de engiste met een groot b**kes hier op het forum dus zou u domme afbeeldingen voor u houden want ge maakt uzelf alleen belachelijk gast.

Ik vind helemaal mooi

Zuig je ook wel eens p**mels

Bout three fiddy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven