Skyrock
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
Beste,
Gisteren gingen we voor de eerste keer met de ploeg gaan fitnessen wegens het bar koude vries weer waren de velden bevroren. Voor mij de eerste keer dat ik een gym binnenstapte ook. (train 1jaar thuis)
Aangezien ik thuis maar een maximum gewicht heb van 57kilo om te benchen (idd zeer weinig
) wou ik eens proberen hoeveel mijn maximum was in de gym.
Doe ik in tottaal dacht ik 6 sets met opwarming erbij en bij de 4de set druk ik 60 kilo + stang toch redelijk makkelijk 10 keer, daarna 70, 8 keer en tenslotte 85 kg 1x (waar ik toch best fier op ben
).
Nu vind ik het raar dat ik thuis die 57 kg met heel veel moeite maar 6keer kan omhoog brengen. (stang weegt minder dan in die fitness)
Iemand een verklaring? want ik snap er de ballen van
Gisteren gingen we voor de eerste keer met de ploeg gaan fitnessen wegens het bar koude vries weer waren de velden bevroren. Voor mij de eerste keer dat ik een gym binnenstapte ook. (train 1jaar thuis)
Aangezien ik thuis maar een maximum gewicht heb van 57kilo om te benchen (idd zeer weinig
) wou ik eens proberen hoeveel mijn maximum was in de gym.Doe ik in tottaal dacht ik 6 sets met opwarming erbij en bij de 4de set druk ik 60 kilo + stang toch redelijk makkelijk 10 keer, daarna 70, 8 keer en tenslotte 85 kg 1x (waar ik toch best fier op ben
).Nu vind ik het raar dat ik thuis die 57 kg met heel veel moeite maar 6keer kan omhoog brengen. (stang weegt minder dan in die fitness)
Iemand een verklaring? want ik snap er de ballen van