AndroidHealthClinic

Bent over row vraag

Bezoekers in dit topic

Zie jij enige lat activatie in dat filmpje? Hij doet niet eens een volledige rom.

Als dit jouw uitvoering is laat je enorm veel liggen kwa gains.
Hij heeft het er wel over, maar is idd niet te zien. Ik doe het vergelijkbaar, wel met sterkere contractie en iets minder strict. Voel het zeker wel in mijn lats, maar ga jouw manier volgende training proberen. Thanks.

Ik voel de hernia al :laugh: . Eerst maar eens 180kg deadliften...
Maar met het oog op hypertrophy adviseer je dus eigenlijk minder stricte BoR met meer gewicht?
Ik adviseer niks qua uitvoering behalve dan kijken waar je 'm voor wilt gebruiken. Upperback is oké maar dikke kans dat je onderrug eerder faalt mits je een beetje decent gewicht gebruikt. Lats? Zijn veel betere oefeningen voor. Blijven voor mij de erectors over. Heeft 't dan zin om super strict te gaan met 60kg en een half uur voorover gebogen te blijven staan? Ik vind van niet. Dus voor mij is 't idd zwaar gaan, beetje bij bewegen is prima. Erectors met een beetje bovenrug en dan door naar meer stabiele oefeningen zoals chest supported rows enzo.

Credits hiervoor naar JP overigens.

Het ligt er ook aan wat je wil targetten. Zoals vntl hem doet is het inderdaad meer een 'lat row'. Als je meer upperback wil pakken gewoon overhands en een beetje slingeren er bij kan geen kwaad
Ik adviseer niks qua uitvoering behalve dan kijken waar je 'm voor wilt gebruiken. Upperback is oké maar dikke kans dat je onderrug eerder faalt mits je een beetje decent gewicht gebruikt. Lats? Zijn veel betere oefeningen voor. Blijven voor mij de erectors over. Heeft 't dan zin om super strict te gaan met 60kg en een half uur voorover gebogen te blijven staan? Ik vind van niet. Dus voor mij is 't idd zwaar gaan, beetje bij bewegen is prima. Erectors met een beetje bovenrug en dan door naar meer stabiele oefeningen zoals chest supported rows enzo.

Credits hiervoor naar JP overigens.
Thx! Hier kan ik wat mee.

Back
Naar boven