MuscleMeat

Bespuugd en met eieren bekogeld

Bezoekers in dit topic

Heeft er nog nooit iemand aan gedacht dat spiermans16 bij de volgende DBB-meet wel eens een bomgordel om kan hebben? Om ons ongelovigen eens een lesje te leren?;)

Mwah op die meets is het alleen maar varkensvlees en voor zover ik het weet is Spiertje daar niet zo dol op.
 
Trieste zaak en ook wat trieste reacties hier - Een groep kaalkoppen die een kind pesten zieliger kan het bijna niet.

Als ze messengevechten aangaan met radicalen of ander vervelend straattuig vind ik prima. Maar een beetje onschuldige kinderen sarren is gewoon laf.
 
precies gewoon trieste lui. verplicht in dienst zetten en manieren bijbrengen
 
Snoeihard aanpakken die idioten.
 
Jep keihard aanpakken idd .

Overigens doet de gemeente er vrij weinig aan,... Ze zoeken nu huisvesting voor de familie in Waalwijk , dat is zo'n 5 km bij Waspik vandaan,.... Jep dat zal ze verlossen van hun met scooters gemoteriseerde problemen :rolleyes:

( is helaas nog bij mij in de buurt ook ,... woon aan de andere kant naast waalwijk )
 
Linkse leugens.
 
Snap niet dat het zo moeilijk is om dit soort gasten een paar maanden de cel in te gooien.
Moeten een schrikbewind een tijdje gaan voeren.
 
Snap niet dat het zo moeilijk is om dit soort gasten een paar maanden de cel in te gooien.
Moeten een schrikbewind een tijdje gaan voeren.

Dat zou wellicht wel het beste middel zijn om de jongeren te laten schrikken, maar als je voor zulke vergrijpen al een gevangenisstraf geeft waar wil je dan de grens trekken? Ik bedoel er zijn zat vergrijpen die ernstiger zijn dan dit en waar je ook geen gevangenisstraf voor krijgt.
 
dit is nou ook weer niet nodig.....
 
Wat een dombo's......!!! Gelukkig maar eigenlijk dat de meeste van die extreemrechtse rakkers van dit niveau zijn...

Maar evenzogoed;Het zal je kind maar zijn, dan schaam je je toch kapot als ouder. Maar ja, vaak zijn de ouders geen haar beter helaas.

Dat zou wellicht wel het beste middel zijn om de jongeren te laten schrikken, maar als je voor zulke vergrijpen al een gevangenisstraf geeft waar wil je dan de grens trekken? Ik bedoel er zijn zat vergrijpen die ernstiger zijn dan dit en waar je ook geen gevangenisstraf voor krijgt.

Ik vind dit anders toch wel een behoorlijk ernstig vergrijp!! Een dergelijk gezin staat doodsangsten uit voor zo'n groepje sukkeltjes, wij kunnen daar wel lacherig over doen.....maar de impact die het heeft op de psyche van zo'n gezin is behoorlijk groot en moet echt niet onderschat worden. Je gaat niet voor niets op de vlucht! Ik heb die uitzending op omroep brabant gezien en mijn handen begonnen echt te jeuken toen ik die zielige uitkeringstrekkers hun mening hoorde ventileren ( met een wel zeeeeeeeer beperkt vocabulaire overigens). Ze weten wel wie ze uitkiezen he, met de allochtoon die zich niet aanpast en die hier in nederland de boel aan het verzieken is durven ze geen confrontatie aan te gaan...want ja de kans dat diegene iets terugdoet is wel erg groot
 
Laatst bewerkt:
Mwah op die meets is het alleen maar varkensvlees en voor zover ik het weet is Spiertje daar niet zo dol op.

Nee hoor kip hadden ze er ook, trouwens waar was jij dan??
En optopic, of het nou kale knikkers, negers, moslims, eskimo's of noem maar op, gewoon keihard aanpakken!!
 
''Ik vind het wel netjes'' Haha wat een mongooltje. Ik een vermoeden dat die overbuurman stiekem de leider is van het hele zooitje :P
 
treurig gesteld in Nederland hoor :kots:
ze hebben er maar een mooi k*t boeldje van gemaakt in de laatste 30 jaartjes hé
 
Gewoon opsluiten die kaalkopjes. Oprotten met die kansloze lui. Wat een helden. Ik kan me trouwens dood ergeren aan zo'n loco-burgemeester met zijn politiek correcte praatje. Flikker toch op man, dat soort gasten moet je gewoon aanpakken.
 
Links-en rechtcoïtustremisten moeten allemaal dood.
 
Die gasten moeten idd keihard aangepakt worden.
 
Waarom gaan die kale koppies niet met een touring bus naar kanaleneiland om al die kroeskoppies eens ff helemaal de tieves in te slaan??

Ik wil wel meebetalen aan honkbalknuppels, diesel en blikjes redbull voor de reis.
 
waren vast geen bodybuilder ??? zonde van die eieren
 
Nederlanders radicaliseren! Stop de radicalisering van de nederlanders!
 
Back
Naar boven