OOO wat weet builders alles toch goed? Ik durf te wedden dat jij niet in een achterstandswijk woont jij verdedigt criminele autochtonen (want dat zijn er heeeel veel)
Nou ik kan je vertellen ik loop toch liever door een wijk racisten want dan word ik niet bedrijgt/berooft dan als ik door de bijlmer/Slotervaart zou lopen en niet zoals jij denkt ik loop niet met kisten bomberjack of een kale kop. Maar ik hou wel van dit land en als het zo doorgaat dankzij linkse zieltjes zie ik het nog gebeuren dat de sharia (achterlijke onderdrukkingsvorm die vrouw onvriendelijk is) word ingevoerd. Het feit dat er tempels van het kwaad (moskeeën) zijn en islamitische scholen waar eveneens anti westerse denkbeelden en andere haat preken worden gegeven maakt me toch ernstige zorgen. Dan weer terug naar die racisten, dat zijn er zo weinig en die zijn amper een gevaar voor deze samenleving, noem jij maar een voorbeeld van een imam die is vermoord. Precies die zijn er niet behalve dan dit ene gezin wat is weggepest maar dat praat ik niet goed mong**l mij een beetje proberen te vergelijken met adolf alleen omdat je ziet dat je non-argumenten nergens op slaan. Ik ben benieuwd welke onzinnige lading van kritiek ik nou weer krijg maar wat ik heb opgenoemd zijn feiten en die kan je hoe dom je ook bent niet weerleggen.