Fitness Seller

Bespuugd en met eieren bekogeld

Jammer alleen dat ze dan een gezin asielzoekers pakken met jonge kinderen. Als het nou een gezin was van Marokkaanse komaf in Amsterdam of Utrecht dan zou ik zeggen.... :woot:

Denk je echt dat die kaalkoppen met hun kromme nekken en hun achterlijke kistjes bv de bijlmer in durven te gaan.
Het hele gedachtengoed is gebouwd op angst,en dat is wat ze zelf ook zijn.

OOO wat weet builderb alles toch goed? Ik durf te wedden dat jij niet in een achterstandswijk woont jij verdedigt criminele alochtonen (want dat zijn er heeeel veel)
Nou ik kan je vertellen ik loop toch liever door een wijk racisten want dan word ik niet bedrijgt/berooft dan als ik door de bijlmer/Slotervaart zou lopen en niet zoals jij denkt ik loop niet met kisten bomberjack of een kale kop. Maar ik hou wel van dit land en als het zo doorgaat dankzij linkse zieltjes zie ik het nog gebeuren dat de sharia (achterlijke onderdrukkingsvorm die vrouw onvriendelijk is) word ingevoerd. Het feit dat er tempels van het kwaad (moskeeën) zijn en islamitische scholen waar eveneens anti westerse denk beelden en andere haat preken worden gegeven maakt me toch ernstige zorgen. Dan weer terug naar die racisten, dat zijn er zo weinig en die zijn amper een gevaar voor deze samenleving, noem jij maar een voorbeeld van een imam die is vermoord. Precies die zijn er niet behalve dan dit ene gezin wat is weggepest maar dat praat ik niet goed mong**l mij een beetje proberen te vergelijken met adolf alleen omdat je ziet dat je non-argumenten nergens op slaan. Ik ben benieuwd welke onzinnige lading van kritiek ik nou weer krijg maar wat ik heb opgenoemd zijn feiten en die kan je hoe dom je ook bent niet weerleggen.

@Turo. Als je iedere discussie op die manier ingaat en er vanuit gaat dat je amper leesbare postings de feiten zijn, is er natuurlijk weinig ruimte voor discussie.

Heb je eerlijk gezegd nog niet kunnen betrappen op echt steekhoudende feiten, maar ik zou zeggen probeer ons eens te verrassen.

OOO wat weet builders alles toch goed? Ik durf te wedden dat jij niet in een achterstandswijk woont jij verdedigt criminele autochtonen (want dat zijn er heeeel veel)
Nou ik kan je vertellen ik loop toch liever door een wijk racisten want dan word ik niet bedrijgt/berooft dan als ik door de bijlmer/Slotervaart zou lopen en niet zoals jij denkt ik loop niet met kisten bomberjack of een kale kop. Maar ik hou wel van dit land en als het zo doorgaat dankzij linkse zieltjes zie ik het nog gebeuren dat de sharia (achterlijke onderdrukkingsvorm die vrouw onvriendelijk is) word ingevoerd. Het feit dat er tempels van het kwaad (moskeeën) zijn en islamitische scholen waar eveneens anti westerse denkbeelden en andere haat preken worden gegeven maakt me toch ernstige zorgen. Dan weer terug naar die racisten, dat zijn er zo weinig en die zijn amper een gevaar voor deze samenleving, noem jij maar een voorbeeld van een imam die is vermoord. Precies die zijn er niet behalve dan dit ene gezin wat is weggepest maar dat praat ik niet goed mong**l mij een beetje proberen te vergelijken met adolf alleen omdat je ziet dat je non-argumenten nergens op slaan. Ik ben benieuwd welke onzinnige lading van kritiek ik nou weer krijg maar wat ik heb opgenoemd zijn feiten en die kan je hoe dom je ook bent niet weerleggen.

Ik heb me leven lang in de melisstokenlaan in alkmaar gewoond,als dat geen achterstandwijk is?De wijk bestaat nu voornamelijk nog uit turken en marokanen.En nee,zal voor geen goud meer terug willen.IK heb een boel vrienden van Turkse marokkaanse en Surinaamse achtergrond.Ook deze jongens willen niet meer terug de wijk in.
Extreme moslims zijn in mijn ogen een stelletje achterlijke net zoals extreem rechtse.
Enne,kijk eens naar je eigen post slimpie

Ik heb me leven lang in de melisstokenlaan in alkmaar gewoond,als dat geen achterstandwijk is?De wijk bestaat nu voornamelijk nog uit turken en marokanen.En nee,zal voor geen goud meer terug willen.IK heb een boel vrienden van Turkse marokkaanse en Surinaamse achtergrond.Ook deze jongens willen niet meer terug de wijk in.
Extreme moslims zijn in mijn ogen een stelletje achterlijke net zoals extreem rechtse.
Enne,kijk eens naar je eigen post slimpie

No offence maar als je bent opgegroeid tussen allochtonen lijkt het me dat je je niet geheel objectief kunt opstellen in zulke discussies.. Waarschijnlijk verdiende dit gezin ook niet wat ze is aangedaan, maar ik snap ergens wel dat hollandse jongeren zich in de hoek gedreven voelen door alles wat ze om zich heen zien gebeuren..

Denk je echt dat die kaalkoppen met hun kromme nekken en hun achterlijke kistjes bv de bijlmer in durven te gaan.
Het hele gedachtengoed is gebouwd op angst,en dat is wat ze zelf ook zijn.

En weet je waarom ze dat niet durven?
Omdat heel Amsterdam vol zit met getinte gekken, dat is net zoiets als je eigen doodsvonnis tekenen..
Denk je dat een stelletje radicale moslims wel zo'n dorp in kan gaan?
Ik denk het wel en daar zit het verschil in tolerantie tussen allochtoon/autochtoon..

En weet je waarom ze dat niet durven?
Omdat heel Amsterdam vol zit met getinte gekken, dat is net zoiets als je eigen doodsvonnis tekenen..
Denk je dat een stelletje radicale moslims wel zo'n dorp in kan gaan?
Ik denk het wel en daar zit het verschil in tolerantie tussen allochtoon/autochtoon..

Dat zeg ik toch angst

Nee, dat heeft niets te maken met angst maar met verstand.. Pas is er toch ook een demonstratie geweest van Nationalisten in Amsterdam, je ziet wat er gebeurt je krijgt eerst nog is te maken met de AFA en de F-side en geen 'zwarte' te zien.. Dan ben je toch niet zo heel bang volgens mij.. Met je kisten door de bijlmer lopen is net zoiets als een radicale moslim op een hardcore-feest laten rondlopen man..:D

OOO wat weet builderb alles toch goed? Ik durf te wedden dat jij niet in een achterstandswijk woont jij verdedigt criminele alochtonen (want dat zijn er heeeel veel)
Nou ik kan je vertellen ik loop toch liever door een wijk racisten want dan word ik niet bedrijgt/berooft dan als ik door de bijlmer/Slotervaart zou lopen en niet zoals jij denkt ik loop niet met kisten bomberjack of een kale kop. Maar ik hou wel van dit land en als het zo doorgaat dankzij linkse zieltjes zie ik het nog gebeuren dat de sharia (achterlijke onderdrukkingsvorm die vrouw onvriendelijk is) word ingevoerd. Het feit dat er tempels van het kwaad (moskeeën) zijn en islamitische scholen waar eveneens anti westerse denk beelden en andere haat preken worden gegeven maakt me toch ernstige zorgen. Dan weer terug naar die racisten, dat zijn er zo weinig en die zijn amper een gevaar voor deze samenleving, noem jij maar een voorbeeld van een imam die is vermoord. Precies die zijn er niet behalve dan dit ene gezin wat is weggepest maar dat praat ik niet goed mong**l mij een beetje proberen te vergelijken met adolf alleen omdat je ziet dat je non-argumenten nergens op slaan. Ik ben benieuwd welke onzinnige lading van kritiek ik nou weer krijg maar wat ik heb opgenoemd zijn feiten en die kan je hoe dom je ook bent niet weerleggen.

Omdat je een blanke Nederlander bent idioot.

Voor de rest wil ik niet ingaan op de belachelijke uitspraken die je doet. Er valt geen touw aan vast te knopen. En daar waar wel een touw aan vast te knopen valt is zo stompzinnig dat het niet de moeite waard is om inhoudelijk op in te gaan.

Godwin's Law treedt onvermijdelijk weer in werking...

:roflol::roflol::roflol::roflol:

So true. Dat daar een speciale law voor is joh, opzich wel goed gevonden. Daarnaast was dit niet zozeer een vergelijking. Ik wilde gewoon een punt maken, ik had ook mussolini kunnen gebruiken. Of de anti-zionisten in Israël bijvoorbeeld.

Maar ok, ik geef me verloren. De discussie ging toch al nergens over.

Voor de rest wil ik niet ingaan op de belachelijke uitspraken die je doet. Er valt geen touw aan vast te knopen. En daar waar wel een touw aan vast te knopen valt is zo stompzinnig dat het niet de moeite waard is om inhoudelijk op in te gaan.

damn, reageer dan niet ???

hoe kortzichtig kun je zijn...:o

het feit dat mijn post tich keer worden geqoutes bewijst dat ik het bij het rechte eind heb, in een kamer discussie zijn er mensen die denken dat als je hard schreeuwt gelijk hebt (jan marijnissen) terwijl bij de verkiezingen pim fortuyn had gewonnen helaas werd hij laf vermoord anders was dit nl een stuk veiliger rechtvaardiger en een stuk beter, wat ik hier mee wil zeggen dat het populair is om met de massa mee tegaan eric r builder b begginner b alleen al jullie namen hebben iets van elkaar. Mijn vraag lopen jullie altijd elkaars kontje te likken of heb je nog een eigen mening zoals ik? Ik heb het heus niet altijd bij het juiste eind, daarom adviseer ik om een tekst van pamela hemelrijk service flat nederland te lezen dan snap je waar het met dit land naartoe gaat zeker als dit slechte linkse kabinet aan de macht blijft. Maarja boe roepers die dit stuk toch niet gaan lezen en zeggen dat ik er niks van snap en geen argumenten heb of dat mijn stuk losbandig is waar blijven julie argumenten dan als je het zo goed weet??!!

Kom met 1 echt argument, Turo en misschien vermoei ik mezelf er nog wel mee om een reactie te geven. Tot die tijd ben je het reageren niet waard, zeker niet als je achterlijke opmerkingen blijft maken zoals 'elkaars kontje likken'. Het is zo te zien teveel gevraagd om op een fatsoenlijke wijze een discussie te voeren, dat geeft al aan hoeveel klasse je hebt. Of beter gezegd hoe weinig. Inhoudsloos en kansloos.

Het blijft hoe dan ook een misselijke actie.:mad:

Kom met 1 echt argument, Turo en misschien vermoei ik mezelf er nog wel mee om een reactie te geven. Tot die tijd ben je het reageren niet waard, zeker niet als je achterlijke opmerkingen blijft maken zoals 'elkaars kontje likken'. Het is zo te zien teveel gevraagd om op een fatsoenlijke wijze een discussie te voeren, dat geeft al aan hoeveel klasse je hebt. Of beter gezegd hoe weinig. Inhoudsloos en kansloos.

goh dat kan ik dus ook zeggen tegen jouw dus eigenlijk hou je nu een spiegel voor maar dat zou je wel niet door hebben.

goh dat kan ik dus ook zeggen tegen jouw dus eigenlijk hou je nu een spiegel voor maar dat zou je wel niet door hebben.

Ok, Turo. Als jij daardoor blij wordt, je hebt volkomen gelijk. Echt een genie ben je en wat een argumenten draag je toch aan. Als ik jou was zou ik me aanmelden bij Mensa, misschien hebben ze nog een primaat nodig.

Terug
Naar boven