Fitness Seller

Bestaat er volgens jullie een wezen/Energie die bepaalt wat er in de natuur gebeurd?

Dit gevoel heeft iedereen, iedereen weet diep in zijn achterhoofd dat er iets bestaat wat alles bestuurd. Wie dit is geven mensen hun eigen invulling aan, denk aan christenen, moslims etc. Maar dat er iets is wat alles bestuurd is een gegeven;) Ik ben zelf christelijk dus ik geloof dat God alles bestuurd en dus bepaald wanneer er een aardbeving voorkomt of een storm etc. Ik ben hiervan overtuigd maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit is en kiest voor wat anders.

Je bent er van overtuigd, maar tegelijkertijd kan je je voorstellen dat niet iedereen dat is?

klinkt mij in de oren als dat je selectief bent in wat je gelooft en wat niet.

Ik twijfel. Daarom ben ik A-gnost. Ik weet het niet. Wie weet het wel? Wel vind ik de natuur geniaal in elkaar zitten. Ook al benadeeld het mij vaak als onderdeel van de natuur. Ik kan niet wachten totdat wij de natuur hebben overwonnen, en onze eigen wetten kunnen bepalen. In mijn LSD trips vlieg ik weleens over oceanen en door diverse universums. Alleen dat moet werkelijkheid worden. Waar ik wel haast van overtuigd ben, is dat er geen bewust-zijn meer is na de dood. Einde werking hersens = einde bewust-zijn. Onze hersens functioneren niet als een frequentie ontvanger. Misschien wel, maar ik denk van niet. En als er een God bestaat, is hij heel anders dan wij het ons hadden voorgesteld. Dat kan niet missen. Al weet ik dat ook weer niet zeker...

Waarom schrijf je bepaalt wel met een T maar gebeurt niet ? 50% kans als je gokt ?

hmmm, dit topic heeft een hoog G.G.Z gehalte

Terug
Naar boven