AndroidHealthClinic

beste biceps oefening?

Oke bedankt. Maar met barbell curls groeit mijn rechter arm veel sneller als links. En ik voel het ook veel beter in mijn rechter arm. Is hier iets tegen te doen??

Ja geduld hebben en gewoon doorgaan met curls en andere biceps-oefeningen, het zal uiteindelijk wel gelijk gaan lopen.

small optrekken

21s met ez bar is ook lekker!!

concentration curl
hammer curl

db curls on the rack

persoonlijk vind ik op dit moment een oefening fijn die ik met een beetje pionieren heb uitgevonden voor mezelf.
je hebt van die pilaren met 4 kanten met kabels die je boven en van onder kan gebruiken (weet de naam niet van die dingen, multiestation misschien?).
en dan een 2 kanten tegenover elkaar ieder een handvat bevestigen voor 1 hand. en dan met je rug naar de kant van dat apparaat en dan bicep curls doen met die kabels die van recht achter je op de grond komen.

Roeien

ik doe amper een Biceps oefening en ze groeien nog steeds als kool. :)

persoonlijk vind ik op dit moment een oefening fijn die ik met een beetje pionieren heb uitgevonden voor mezelf.
je hebt van die pilaren met 4 kanten met kabels die je boven en van onder kan gebruiken (weet de naam niet van die dingen, multiestation misschien?).
en dan een 2 kanten tegenover elkaar ieder een handvat bevestigen voor 1 hand. en dan met je rug naar de kant van dat apparaat en dan bicep curls doen met die kabels die van recht achter je op de grond komen.

kinesis wand

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kinesis wand

[Link niet meer beschikbaar]

nee absoluut niet..
gwoon kabels vanaf beneden waar je een handvatje op zet.. en dat voor links en rechts.
maar maar niet zo'n ding waar je cable flyes mee doet.
meer zo'n paal waar iedereen biceps en triceps op doet.

ow zo

like this?

image44234.jpg

onderbouw je antwoordt eens ff lekker dan?

Zottman curl's
overhead cable curl's
standing inner bicep curl's

-Ez-curlz;
-Hammer curlz;
-Concentration curlz.

Terug
Naar boven