XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Heeft ook geen nut een eiwitmix. Cas wordt langzaam afgegeven aan je lichaam, en het is een supplement, dus extra als voeding niet voldoet.
Met een mix wordt alles trager opgenomen dan normaal (alleen isolaat)

Dus jij zegt eigenlijk dat dit product niet doet wat het moet doen? Hoe kom je aan deze wijsheid, die XXL blijkbaar niet heeft?

Dus jij zegt eigenlijk dat dit product niet doet wat het moet doen? Hoe kom je aan deze wijsheid, die XXL blijkbaar niet heeft?

Het heeft geen nut is iets anders als dat het wel of niet iets doet.
Als het goed is haal je verschillende soorten aminozuurprofielen uit je uitgebalanceerde voedingsschema en is whey alleen een aanvulling daarop.

Laatst bewerkt:
Okidoki!

Laten we weer on-topic gaan, excuus voor de off-topic.

Alles is kei duur en eiwitten zijn geen uitzondering, dus dit lijkt me een heel interessant topic voor de mensen die niet aan 1 merk/product gebonden zijn.

confused-math.gif

Okidoki!

Laten we weer on-topic gaan, excuus voor de off-topic.

Alles is kei duur en eiwitten zijn geen uitzondering, dus dit lijkt me een heel interessant topic voor de mensen die niet aan 1 merk/product gebonden zijn.
Als je trouw wilt zijn aan XXL is dit voor jou waarschijnlijk de beste optie.

Alweer no offence maar ik zou me drukker maken over je voedingsschema gezien je fysiek dan om majoring the minors wat betreft eiwitten.
Ik hoor je nooit over je voeding ansich. Wel over Whey hier, suppje daar.

Alweer no offence maar ik zou me drukker maken over je voedingsschema gezien je fysiek dan om majoring the minors wat betreft eiwitten.
Dat ook, maar veel goedkoper dan met basis whey kom je niet aan je eiwitten.

Dat ook, maar veel goedkoper dan met basis whey kom je niet aan je eiwitten.
Jup, indien je concentraat kunt handelen denk ik dat dat momenteel, zelfs met de huidige prijzen, de goedkoopste realistische bron van eiwit is.

Grofweg 2/3e van m'n protein intake komt uit isolaat. Van 17nutrition om het on topic te houden.

"No offence", "gezien je fysiek". Ja man.

Kerel, ik ben 95% van m'n leven dikker geweest dan nu en ben vanaf m'n 21e emotioneel niet zo stabiel geweest als nu. Ik ben waar ik wil zijn op dit moment.

Ik heb me nog niet eens echt bezig gehouden met cutten omdat ik me goed voel bij m'n shape nu. En niets wat jullie zeggen, verandert daaraan.

Wanneer ik iets wil, gebeurt het. Op MIJN tempo. End of story.

Terug
Naar boven