- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
had een oopsie...Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had een oopsie...Qua portemonnee wel idd. Alhoewel die Delicious wel echt goede smaken heeft en ik snap dat dat soms ook wenselijk is haha.Ik wissel bij xxl af tussen perfect, delicious en isolaat. Geen last bij geen enkele. Kan dus duidelijk beter gewoon bij perfect blijven precies? 🤣
Yup, heb al 9 kilo op ervan
Doe @Steks de groeten.Nu ga ik lekker een filmpje kijken met het vrouwtje, fijne avond allen.
Deel de ervaring
Je bent echt een vermoeiend mannetje geworden.
Geworden?
Had ik eerder al geschreven, maar smaak is prima en mixt goed. Heb 4.5kg aardbei en 4.5kg banaan dit jaar, maar heb het al vaker gekocht. Smaakt beter dan van Mypro, daar koop ik, liever smaakloos.
En in vergelijking met XXL?Had ik eerder al geschreven, maar smaak is prima en mixt goed. Heb 4.5kg aardbei en 4.5kg banaan dit jaar, maar heb het al vaker gekocht. Smaakt beter dan van Mypro, daar koop ik, liever smaakloos.
Lijkt wel hetzelfde
Het kan tenminste wenselijk zijn alternatieven te hebben voor wie geen whey kan verdragen. Ik zie er ook geen bindingsmiddel en dergelijke troep bij staan dat zou ook fijn zijn (voor mij tenminste).Waarom heeft MyProtein collageen eiwitten als dit helemaal geen meerwaarde voor spiermassa heeft?
Ik vraag dit omdat ik nu eigenlijk nog steeds niet weet of collageen eiwit wèl of niet handig voor spiermassa en whatever is..
Bedankt voor je normale reactie.
Al mijn reacties zijn het gevolg van het "no offence" en "gezien je fysiek" verhaal, wat nergens op slaat. Alles is fout aan deze uitspraken. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer vetvrije spiermassa dan zijn hele gewicht.
Dus ben ik de discussie aangegaan. Heb er achteraf ook spijt van, want ik geef inderdaad de indruk dat ik er wel om geef.
Maar goed, zodoende.
Was maar een tip 🫣😉Dat snap ik, maar dat doe ik wanneer IK dat wil. En IK wil dat nog niet.
www.life4protein.com
Gewoon proberenis dit wat?
![]()
Whey Proteine Concentrate | Life4Protein
Eiwitpoeder van de hoogste kwaliteit. Deze eiwit shake bevat een hoge hoeveelheid proteïnen per shake met weinig calorieën, perfect voor jouw spieropbouw. Goedkoopste op de markt met deze kwaliteit! 82% eiwit 6,5gr BCAA'S en 13gr EAA'S per portie Cross-Flow Microfiltration Smaakt geweldig en...www.life4protein.com
Ik heb op dit moment een andere.
Ik kan ook 70% korting geven, gaat er om wat de uiteindelijke koopprijs is. 2kg voor 42,50 is nog geen korting![]()
Whey Protein (2000g)
#1 Whey Protein Shake in Europa Wei-eiwit van topkwaliteit Ideaal voor krachtsporters, fitnessatleten en vele andere atleten Langdurig spieronderhoud en spieropbouw Hoogwaardig voedingsprofiel Perfect oplosbaar voor romige shakes Laag vet- en koolhydraatgehalte We houden onze belofte van...www.bodylab.nl
50% korting bij bodylab