AndroidHealthClinic

Beste eiwitdeals op dit moment

Ik wissel bij xxl af tussen perfect, delicious en isolaat. Geen last bij geen enkele. Kan dus duidelijk beter gewoon bij perfect blijven precies? 🤣
Qua portemonnee wel idd. Alhoewel die Delicious wel echt goede smaken heeft en ik snap dat dat soms ook wenselijk is haha.

• Like
Waarderingen: horn
De iso is beter post doordat er minder vetten in zitten, delicious is lekkerder.

#OPtim@@l aldus de theorie.

• Like
Waarderingen: horn
Waarom heeft MyProtein collageen eiwitten als dit helemaal geen meerwaarde voor spiermassa heeft?

Ik vraag dit omdat ik nu eigenlijk nog steeds niet weet of collageen eiwit wèl of niet handig voor spiermassa en whatever is..
Het kan tenminste wenselijk zijn alternatieven te hebben voor wie geen whey kan verdragen. Ik zie er ook geen bindingsmiddel en dergelijke troep bij staan dat zou ook fijn zijn (voor mij tenminste).

Ik weet het allemaal even niet meer of collageen nou nuttig is voor spiermassa.

Nja erg duur alsnog, als het niet voor een paar gram collageen suppletie is voor huid en gewrichten enzo. Er staat echter weer geen type bij

Bedankt voor je normale reactie.

Al mijn reacties zijn het gevolg van het "no offence" en "gezien je fysiek" verhaal, wat nergens op slaat. Alles is fout aan deze uitspraken. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer vetvrije spiermassa dan zijn hele gewicht.

Dus ben ik de discussie aangegaan. Heb er achteraf ook spijt van, want ik geef inderdaad de indruk dat ik er wel om geef.

Maar goed, zodoende.

Jij houdt er een heel andere verhaal op na als wat ik bedoelde man. Jezus. Maar dat zal aan je autisme liggen mss. Ik geef echt geen f**k om je fysiek maar dacht dat er met andere dingen nog veel te halen viel voor je. Sorry dat ik je gekwetst heb, kusje erop, zand erover😘

is dit wat?

50% korting bij bodylab

50% korting bij bodylab
Ik kan ook 70% korting geven, gaat er om wat de uiteindelijke koopprijs is. 2kg voor 42,50 is nog geen korting :lol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven