MuscleMeat

Beste eiwitdeals op dit moment

"No offence", "gezien je fysiek". Ja man.

Kerel, ik ben 95% van m'n leven dikker geweest dan nu en ben vanaf m'n 21e emotioneel niet zo stabiel geweest als nu. Ik ben waar ik wil zijn op dit moment.

Ik heb me nog niet eens echt bezig gehouden met cutten omdat ik me goed voel bij m'n shape nu. En niets wat jullie zeggen, verandert daaraan.

Wanneer ik iets wil, gebeurt het. Op MIJN tempo. End of story.
Dan is whey toch ook niet nodig?

"No offence", "gezien je fysiek". Ja man.

Kerel, ik ben 95% van m'n leven dikker geweest dan nu en ben vanaf m'n 21e emotioneel niet zo stabiel geweest als nu. Ik ben waar ik wil zijn op dit moment.

Ik heb me nog niet eens echt bezig gehouden met cutten omdat ik me goed voel bij m'n shape nu. En niets wat jullie zeggen, verandert daaraan.

Wanneer ik iets wil, gebeurt het. Op MIJN tempo. End of story.
cutten gaat je fysiek goed doen

Idd. En ik vraag me af of voor ons amateurs het een ruk uitmaakt of we nu concentraat, isolaat of hydro pakken.
Jazeker. Als ik concentraat neem heb ik de hele dag een opgeblazen pens en buikpijn. Als ik alleen hydro zou nemen raakt de portemonnee zo snel leeg. Isolaat it is.

Nee zonder gekheid. Qua gains zal het niks uitmaken zolang je een whey kiest die je goed verteert. Voor mij is dat helaas geen enkele concentraat dus koop ik isolaat. En dat hebben best veel mensen.

Jazeker. Als ik concentraat neem heb ik de hele dag een opgeblazen pens en buikpijn. Als ik alleen hydro zou nemen raakt de portemonnee zo snel leeg. Isolaat it is.

Nee zonder gekheid. Qua gains zal het niks uitmaken zolang je een whey kiest die je goed verteert. Voor mij is dat helaas geen enkele concentraat dus koop ik isolaat. En dat hebben best veel mensen.
Ik wissel bij xxl af tussen perfect, delicious en isolaat. Geen last bij geen enkele. Kan dus duidelijk beter gewoon bij perfect blijven precies? 🤣

Ik ik ik, denk nou ook eens aan anderen man!!

Jullie besluiten mij ongevraagd te bekritiseren en advies te geven, dus het gaat hier om MIJ.

En IK cut wanneer IK wil. IK ben baas over MIJN lichaam.

IK, IK, IK, IK.

Gaan jullie je maar richten op jullie eigen fysiekjes en het hebben over eiwitten, waar dit topic voor bedoeld is.

I'm out, met MIJN plan voor MIJN fysiek. IK geef geen donder om jullie mening, dus praat vooral verder.

Jullie besluiten mij ongevraagd te bekritiseren en advies te geven, dus het gaat hier om MIJ.

En IK cut wanneer IK wil. IK ben baas over MIJN lichaam.

IK, IK, IK, IK.

Gaan jullie je maar richten op jullie eigen fysiekjes en het hebben over eiwitten, waar dit topic voor bedoeld is.

I'm out, met MIJN plan voor MIJN fysiek. IK geef geen donder om jullie mening, dus praat vooral verder.
s..s.sorry?

Dat snap ik, maar dat doe ik wanneer IK dat wil. En IK wil dat nog niet.
Niemand zegt dat je NU moet cutten. Zal verder niemand wat uitmaken of je wel of niet cut. Het is jouw leven.

Waarom moet je zo erg benadrukken dat je dingen doet wanneer JIJ dat wilt? Je laat het zo overkomen dat je wel degelijk geeft om de mening van een ander.

Zo lok je dingen alleen maar uit en geef je een bepaalde indruk aan de leden hier.

Niemand zegt dat je NU moet cutten. Zal verder niemand wat uitmaken of je wel of niet cut. Het is jouw leven.

Waarom moet je zo erg benadrukken dat je dingen doet wanneer JIJ dat wilt? Je laat het zo overkomen dat je wel degelijk geeft om de mening van een ander.

Zo lok je dingen alleen maar uit en geef je een bepaalde indruk aan de leden hier.

Bedankt voor je normale reactie.

Al mijn reacties zijn het gevolg van het "no offence" en "gezien je fysiek" verhaal, wat nergens op slaat. Alles is fout aan deze uitspraken. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer vetvrije spiermassa dan zijn hele gewicht.

Dus ben ik de discussie aangegaan. Heb er achteraf ook spijt van, want ik geef inderdaad de indruk dat ik er wel om geef.

Maar goed, zodoende.

Nu ga ik lekker een filmpje kijken met het vrouwtje, fijne avond allen.

Bevat geen essentiële aminozuren. Biologische waarde zoals gelatine, nihil. Het is van waarde voor je huid en haar, niet voor spieropbouw

2.5kg met Kortingcode ELLENA of BEAST -28% deze week
IMG_0539.jpeg

IMG_0538.jpeg

Waarom heeft MyProtein collageen eiwitten als dit helemaal geen meerwaarde voor spiermassa heeft?

Ik vraag dit omdat ik nu eigenlijk nog steeds niet weet of collageen eiwit wèl of niet handig voor spiermassa en whatever is..

Waarom heeft MyProtein collageen eiwitten als dit helemaal geen meerwaarde voor spiermassa heeft?
Waarom niet? Ze verkopen wel meer beauty producten. Het is een trend waar een leuke winstmarge op zit, zou gek zijn als ze het niet zouden verkopen.

Ik wacht op de biceps builder workout boostershake.

Terug
Naar boven