Fitness Seller

Beste eiwitdeals op dit moment

ik vind cappucino vaak ook wel erg goed maar da's idd persoonlijk.
Vanille met een schep oploskoffie doet t ook wel goed.

Vanille kan je met veel combineren. behalve koffie ook cacao, kaneel, koek kruiden of combinaties ervan.

Ook allemaal lekker met havermout of kwark/yoghurt of andere (plantaardige) melk/yoghurt vervangers.

Vinden jullie dat niet saai zoveel whey van dezelfde smaak? Ik raak het snel zat, vaak bestel ik verschillende smaken van 1kg. Is niet echt voordelig natuurlijk..
Doe ik alleen als het een smaak is die ik eerder heb gehad en weet dat ik die goed te pruimen vind. Een keer de fout gemaakt met white chocolate van my proteine en zo een paar kilo weg geflikkert. Man wat was die goor.

Deze deal helaas net gemist en ik kan wel weer wat gebruiken.
Op MyProtein kom ik op 5kg whey uit op 83eu.
17Nutrition is laatst omhoog gegaan met de prijzen en zit er iets boven.

Iemand nog andere tips voordat ik op MP bestel?
Thanks!
Met de code: KAI
Krijg je 10% korting bij my protein.

Vanille met een schep oploskoffie doet t ook wel goed.

Vanille kan je met veel combineren. behalve koffie ook cacao, kaneel, koek kruiden of combinaties ervan.

Ook allemaal lekker met havermout of kwark/yoghurt of andere (plantaardige) melk/yoghurt vervangers.
Klopt helemaal.

Oploskoffie met aardbei whey zal waarschijnlijk beetje "apart" smaken, denk je niet? Heb namelijk vanavond net een nieuwe pot aangebroken.

Klopt helemaal.

Oploskoffie met aardbei whey zal waarschijnlijk beetje "apart" smaken, denk je niet? Heb namelijk vanavond net een nieuwe pot aangebroken.
Doe eens gek en probeer t eens.
Met cacao of koekkruiden smaakt aardbei best aardig. Ooit een sample aardbei gehad. Vond t zo vies en met koffie en cacao ging t nog 🤣

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: K82
GSG36 is al paar dagen niet meer geldig bij MP

Hoe is de smaak/structuur van de Upfront Whey?

Pepernoten smaak spreekt me wel aan.

top ik ben benieuwd, kruidnoten zal gewoon een beetje zoals speculaas zijn namelijk pepernoten is wel echt een smaak op zichzelf.
so let me know please
IMG_7717.jpeg

Ik denk dat @XXL Nutrition met een speciale pepernoten smaak moet komen, voor Sinterklaas.

hahaha pepernoten noemen maar het naar kruidnoten laten smaken, zulke mensen moeten echt een nekschot krijgen...

thnx voor het nagaan.
Ik wist dat er pepernoot nazi s bestonden :D
Ik lust ze allebeide en discrimineer niet op pepper of kruid noten.

Ok mensen luister even;

Ik heb 5 jaar bij Bolletje gewerkt, ook op de "pepernoten" afdeling.

Bij Bolletje werd toen al aangegeven dat de term "PEPERNOOT" een misvatting is. Er gaat totaal geen peper in die noten.
Wel kruiden zoals anijs en dergelijke. Door die kruiden is men er ooit in de geschiedenis "pepernoot" van gaan maken.

De enige juiste benaming voor deze heerlijke nootjes, is KRUIDNOOT.

Nou, eet smakelijk en hou je noten bij elkaar!

Ok mensen luister even;

Ik heb 5 jaar bij Bolletje gewerkt, ook op de "pepernoten" afdeling.

Bij Bolletje werd toen al aangegeven dat de term "PEPERNOOT" een misvatting is. Er gaat totaal geen peper in die noten.
Wel kruiden zoals anijs en dergelijke. Door die kruiden is men er ooit in de geschiedenis "pepernoot" van gaan maken.

De enige juiste benaming voor deze heerlijke nootjes, is KRUIDNOOT.

Nou, eet smakelijk en hou je noten bij elkaar!
Mooi

Terug
Naar boven