Fitness Seller

Beste eiwitdeals op dit moment

IAE0BB20(verloopt om 00:00u)
Code voor Bulk.
oa 5kg isolaat komt op ~98,-

Ok mensen luister even;

Ik heb 5 jaar bij Bolletje gewerkt, ook op de "pepernoten" afdeling.

Bij Bolletje werd toen al aangegeven dat de term "PEPERNOOT" een misvatting is. Er gaat totaal geen peper in die noten.
Wel kruiden zoals anijs en dergelijke. Door die kruiden is men er ooit in de geschiedenis "pepernoot" van gaan maken.

De enige juiste benaming voor deze heerlijke nootjes, is KRUIDNOOT.

Nou, eet smakelijk en hou je noten bij elkaar!
Ahhhhh vandaar. Vond het die ene keer dat ik ze zelf ging bakken en met de pepermolen boven de beslag kom stond al raar smaken.

Maar je gaat me nu toch niet vertellen dat er ook helemaal geen noten in horen?

Ahhhhh vandaar. Vond het die ene keer dat ik ze zelf ging bakken en met de pepermolen boven de beslag kom stond al raar smaken.

Maar je gaat me nu toch niet vertellen dat er ook helemaal geen noten in horen?
Geen noten???

Shiiiiiittt helemaal niet aan gedacht man.

Was het "noot"zakelijk dat je dit vroeg?

zo kan ik ook 'goedkoop' zijn.
75% eiwit
Voedingsstoffen / SamenstellingPer 100g
Energie1826 kJ / 436 kcal
Vet7,9 g
waarvan verzadigde vetzuren5,4 g
Koolhydraten5,9 g
waarvan suiker5,9 g
Vezels0 g
Eiwit75 g
Zout0,65 g

zo kan ik ook 'goedkoop' zijn.
75% eiwit
Voedingsstoffen / SamenstellingPer 100g
Energie1826 kJ / 436 kcal
Vet7,9 g
waarvan verzadigde vetzuren5,4 g
Koolhydraten5,9 g
waarvan suiker5,9 g
Vezels0 g
Eiwit75 g
Zout0,65 g
8 gram vet is ook best pittig voor een Whey, zeker omdat je wilt dat het snel word opgenomen. Vetten vertragen dit proces toch wel.
Vandaar dat ik post training altijd een isolaat met minder dan 1 gram vet neem

Ben die van ESN eens gaan vergelijken, maar als ik kijk naar de concentraat proteines van XXL en MyProtein dan is 8 gram, een kleine 2 gram meer per 100gram, 0,4gr vet meer per shake van 30gram.

MyProtein: 75% eiwit op de concentraat "Whey protein Impact" en iets meer dan 6gram vet per 100gr:
1730717035403.png

Perfect Whey van XXL ook 6,7gr vetten:

1730717098408.png

Whey Delicious van XXL:

1730717181612.png

XXL naturel is 78.2%

Perfect%20Whey%20Protein%20-%20Pure%20-%202000%20grams

Dit maakt in de praktijk toch geen reet uit? Wellicht als je de Mr. Olympia draait en elke 0,1% wil meepakken.

Dit maakt in de praktijk toch geen reet uit? Wellicht als je de Mr. Olympia draait en elke 0,1% wil meepakken.
al draai ik geen Olympia ik wil wel elke 0,1% de goede kant op benutten want wil het maximale eruit halen wat er in zit ;)
hoef je geen MR Olympia voor te zijn. Maar gewoon het maximale willen bereiken, halen, uitvoeren, en benutten

Laatst bewerkt:
al draai ik geen Olympia ik wil wel elke 0,1% de goede kant op benutten want wil het maximale eruit halen war er in zit ;)
hoef je geen MR Olympia voor te zijn. Maar gewoon het maximale willen bereiken, halen, uitvoeren, en benutten
Snap ik als je shows draait, maar voor Jan en Piet zal dit in de praktijk 0% uitmaken toch?

al draai ik geen Olympia ik wil wel elke 0,1% de goede kant op benutten want wil het maximale eruit halen wat er in zit ;)
Maar zal het significant verschil opleveren en is het dan ook het verschil in prijs waard?

Basic Whey en upfront Whey Milkshake (79%) vind ik allebei top.

zeker de Whey Milkshake is ook echt lekker!

De whey Pro heeft maar 71% eiwit, niet bijzonder.

Snap ik als je shows draait, maar voor Jan en Piet zal dit in de praktijk 0% uitmaken toch?
Dat lijkt mij ook. Ga je er de volle 100% voor en volg je je voedingsschema ook 100% lijkt het me een meerwaade die 0,5% aan eiwit of vet. Maar voor de gemiddelde krachtsporter/Bodybuilder lijkt het me zeer weinig uit te maken. Concentraat vs isolaat lijkt me dan meer uit te maken, maar ook dan, vraag ik me af of het voor de gemiddelde sporter veel verschil zal maken als je je eiwitten doel haalt per dag

Ook voor Derek en Samson maakt een enkele gram vet niet uit.
je wilt post training gewoon zo min mogelijk vetten benutten, helemaal als je ook nog eens met insuline werkt enzo. dus als er dan 8 gram vet in je whey zit ipv minder dan 1 gram, maakt het wel uit ja denk ik ivm opname van de carbs die je erbij eet

Terug
Naar boven