- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Idd, je kunt erbij doen wat je wilt. Ranja zero of wat jij zegt, plus je krijgt de beste zonder smaak en toevoegingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, je kunt erbij doen wat je wilt. Ranja zero of wat jij zegt, plus je krijgt de beste zonder smaak en toevoegingen.
I know, maar meer dat als je in de app besteld ipv via de website je wellicht nog meer korting krijgt 👌🏼iso of concentraat ?
@Paljas heeft het over Isolaat
Ahhhhh vandaar. Vond het die ene keer dat ik ze zelf ging bakken en met de pepermolen boven de beslag kom stond al raar smaken.Ok mensen luister even;
Ik heb 5 jaar bij Bolletje gewerkt, ook op de "pepernoten" afdeling.
Bij Bolletje werd toen al aangegeven dat de term "PEPERNOOT" een misvatting is. Er gaat totaal geen peper in die noten.
Wel kruiden zoals anijs en dergelijke. Door die kruiden is men er ooit in de geschiedenis "pepernoot" van gaan maken.
De enige juiste benaming voor deze heerlijke nootjes, is KRUIDNOOT.
Nou, eet smakelijk en hou je noten bij elkaar!
Geen notenAhhhhh vandaar. Vond het die ene keer dat ik ze zelf ging bakken en met de pepermolen boven de beslag kom stond al raar smaken.
Maar je gaat me nu toch niet vertellen dat er ook helemaal geen noten in horen?
nl.esn.com
| Voedingsstoffen / Samenstelling | Per 100g |
|---|---|
| Energie | 1826 kJ / 436 kcal |
| Vet | 7,9 g |
| waarvan verzadigde vetzuren | 5,4 g |
| Koolhydraten | 5,9 g |
| waarvan suiker | 5,9 g |
| Vezels | 0 g |
| Eiwit | 75 g |
| Zout | 0,65 g |
8 gram vet is ook best pittig voor een Whey, zeker omdat je wilt dat het snel word opgenomen. Vetten vertragen dit proces toch wel.zo kan ik ook 'goedkoop' zijn.
75% eiwit
![]()
Whey-concentraat | Basic Whey-eiwitpoeder voordelig kopen
Voordelig Whey-concentraat van ESN ► Tot wel 22g eiwit & volledig aminozuurprofiel ✓ Zonder toegevoegde suiker ✓ Koop nu online!nl.esn.com
Voedingsstoffen / Samenstelling Per 100g Energie 1826 kJ / 436 kcal Vet 7,9 g waarvan verzadigde vetzuren 5,4 g Koolhydraten 5,9 g waarvan suiker 5,9 g Vezels 0 g Eiwit 75 g Zout 0,65 g
De ESN gaat meer de richting op van Whey van Action8 gram vet is ook best pittig voor een Whey, zeker omdat je wilt dat het snel word opgenomen. Vetten vertragen dit proces toch wel.
Vandaar dat ik post training altijd een isolaat met minder dan 1 gram vet neem

al draai ik geen Olympia ik wil wel elke 0,1% de goede kant op benutten want wil het maximale eruit halen wat er in zitDit maakt in de praktijk toch geen reet uit? Wellicht als je de Mr. Olympia draait en elke 0,1% wil meepakken.

Snap ik als je shows draait, maar voor Jan en Piet zal dit in de praktijk 0% uitmaken toch?al draai ik geen Olympia ik wil wel elke 0,1% de goede kant op benutten want wil het maximale eruit halen war er in zit
hoef je geen MR Olympia voor te zijn. Maar gewoon het maximale willen bereiken, halen, uitvoeren, en benutten
Gaat er ook om dat in 5kg dan minder eiwit zit. aangezien je toch kiest voor prijs/kwaliteit ?Dit maakt in de praktijk toch geen reet uit? Wellicht als je de Mr. Olympia draait en elke 0,1% wil meepakken.
Maar zal het significant verschil opleveren en is het dan ook het verschil in prijs waard?al draai ik geen Olympia ik wil wel elke 0,1% de goede kant op benutten want wil het maximale eruit halen wat er in zit
hoef je geen MR Olympia voor te zijn. Maar gewoon het maximale willen bereiken, halen, uitvoeren, en benutten
nah maar je wilt wel kwaliteitSnap ik als je shows draait, maar voor Jan en Piet zal dit in de praktijk 0% uitmaken toch?
Ook voor Derek en Samson maakt een enkele gram vet niet uit.Snap ik als je shows draait, maar voor Jan en Piet zal dit in de praktijk 0% uitmaken toch?
Dat lijkt mij ook. Ga je er de volle 100% voor en volg je je voedingsschema ook 100% lijkt het me een meerwaade die 0,5% aan eiwit of vet. Maar voor de gemiddelde krachtsporter/Bodybuilder lijkt het me zeer weinig uit te maken. Concentraat vs isolaat lijkt me dan meer uit te maken, maar ook dan, vraag ik me af of het voor de gemiddelde sporter veel verschil zal maken als je je eiwitten doel haalt per dagSnap ik als je shows draait, maar voor Jan en Piet zal dit in de praktijk 0% uitmaken toch?
je wilt post training gewoon zo min mogelijk vetten benutten, helemaal als je ook nog eens met insuline werkt enzo. dus als er dan 8 gram vet in je whey zit ipv minder dan 1 gram, maakt het wel uit ja denk ik ivm opname van de carbs die je erbij eetOok voor Derek en Samson maakt een enkele gram vet niet uit.