- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scherpe deal! Ook verkrijgbaar in de smaak Vanilla, waar ook nog eens meer eiwit in zit (80 g voor Vanilla, 75 g voor Chocolate, per 100 g)Body & Fit, 2 kg voor €23,99:
Ik wil deze week ook whey gaan bestellen maar heb tot nu alleen bij de Kruidvat een deal gezien
Ik wil deze week ook whey gaan bestellen maar heb tot nu alleen bij de Kruidvat een deal gezien
Wilde ze al proberen dus nu juiste moment 👍Kosso Nutrition heeft nu 29% sale:
![]()
EIWITTEN MAXIMAAL | Nu ook in 2.5KG zakken
Eiwitten Maximaal Whey Protein van Kosso Nutrition ondersteunt spiergroei en herstel. Hoog in BCAA's, glutamine en verkrijgbaar in heerlijke smaken!kossonutrition.nl
Ken deze nog niet, smaakt dit? Ben geen fan van als heel zoet4 kg voor 75.
![]()
100% Whey Concentraat 1kg
Koop 100% Whey Concentraat van Zumub tegen de laagste prijs bij Zumub. Gratis verzending en volgende dag aflevering voor alle Eiwitten producten.www.zumub.com
Had net 60g met water en smaakt redelijk naar chocomelk uit een pak.Ken deze nog niet, smaakt dit? Ben geen fan van als heel zoet
Dan waag ik een gokje, chocolade is ook meest betrouwbare eerste keus voor mij als maf smaakt kan er altijd gewoon cacao doorHad net 60g met water en smaakt redelijk naar chocomelk uit een pak.

Nee heb eigenlijk standaard chocolade altijd ben huiverig voor andere smaken. Heb wel eens 5 kilo weg geflikkert namelijk.Dan waag ik een gokje, chocolade is ook meest betrouwbare eerste keus voor mij als maf smaakt kan er altijd gewoon cacao door
heb je toevallig ervaring met de aardbei en koffie?![]()
Ja dat dus. Daarom heb ik altijd van basicwhey neutrale (is €68/4kg emmer) en doe ik dan smaak druppels bij voor smaak dat kan prima maar moet wel klare poeder hebben voor to goNee heb eigenlijk standaard chocolade altijd ben huiverig voor andere smaken. Heb wel eens 5 kilo weg geflikkert namelijk.