Fitness Seller

Beste eiwitdeals op dit moment

Moet zeggen dat deze ook interessant is…geen toevoegingen, gaat bij mij dan gewoon in de blender met stukje fruit of wat flavor drops

IMG_8487.png

Dit is ook een zeer goede deal (wel vegan)

Code MERIJN geeft 42% korting bij my proteine

Moet weer halen zijn er nog goede deals?
Mijn dank is groot.

Thanks guys!
Ik heb zojuist het onderstaande besteld en ga de komende maanden rustig uitproberen welke whey mij het beste bevalt

XXL Nutrition Whey Delicious Banaan Eiwitshake 1000g -> 30 euro(kruidvat)
XXL Nutrition Whey Delicious Banaan Eiwitshake 450g -> 5.20 euro(50% kruidvat)
Impact Whey Protein - 500g - Zoute Karamel -> 11.35 euro(myprotein)
Impact Whey Protein - 500g - Vanille -> 11.37 euro(myprotein)

4 kg voor 75.

Had net 60g met water en smaakt redelijk naar chocomelk uit een pak.
Dan waag ik een gokje, chocolade is ook meest betrouwbare eerste keus voor mij als maf smaakt kan er altijd gewoon cacao door

heb je toevallig ervaring met de aardbei en koffie?:p

Dan waag ik een gokje, chocolade is ook meest betrouwbare eerste keus voor mij als maf smaakt kan er altijd gewoon cacao door

heb je toevallig ervaring met de aardbei en koffie?:p
Nee heb eigenlijk standaard chocolade altijd ben huiverig voor andere smaken. Heb wel eens 5 kilo weg geflikkert namelijk.

Nee heb eigenlijk standaard chocolade altijd ben huiverig voor andere smaken. Heb wel eens 5 kilo weg geflikkert namelijk.
Ja dat dus. Daarom heb ik altijd van basicwhey neutrale (is €68/4kg emmer) en doe ik dan smaak druppels bij voor smaak dat kan prima maar moet wel klare poeder hebben voor to go

Chocolade vind ik echt de enige whey smaak waar ik letterlijk nog nooit een lekkere van heb gehad lol 😅 Brownie batter van per4m is dan nog het lekkerst

Terug
Naar boven