XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Aangezien de Kruidvat Pure Whey nog steeds in de aanbieding is, hier een review van de smaak Vanilla. Ik heb het bereid zoals op de pot staat: 30 gram poeder aangevuld met 250 ml koud water. Na intensief shaken mengt het goed en blijven er geen klonters over. De smaak is licht en vlak. Je proeft de vanillesmaak en daar houdt het mee op. Niet zoet en ook beslist niet chemisch.

Dus:
Oplosbaarheid: goed
Smaak: vrij vlak, niet zoet, niet chemisch. Cijfer: 6½

Voor die belachelijk lage prijs vind ik het prima zo, maar ik heb wel eens lekkerder shakes gedronken. Moet wel zeggen dat ik jarenlang geen shakes meer heb gedronken, dus ik heb niet echt een goede referentie. Misschien dat ik er de volgende keer wat Slimpie aan toevoeg, want er zit zoals ik al zei weinig smaak aan.

p.s
De aanbieding is alleen online, dus niet in de winkel!

Laatst bewerkt:
Kosso whey nu ook sale, is @AK fan van

Aangezien de Kruidvat Pure Whey nog steeds in de aanbieding is, hier een review van de smaak Vanilla. Ik heb het bereid zoals op de pot staat: 30 gram poeder aangevuld met 250 ml koud water. Na intensief shaken mengt het goed en blijven er geen klonters over. De smaak is licht en vlak. Je proeft de vanillesmaak en daar houdt het mee op. Niet zoet en ook beslist niet chemisch.

Dus:

Voor die belachelijk lage prijs vind ik het prima zo, maar ik heb wel eens lekkerder shakes gedronken. Moet wel zeggen dat ik jarenlang geen shakes meer heb gedronken, dus ik heb niet echt een goede referentie. Misschien dat ik er de volgende keer wat Slimpie aan toevoeg, want er zit zoals ik al zei weinig smaak aan.

p.s
Goede review! Voor die prijs kan je het niet laten liggen. Ik heb ook 10 kg besteld en meng eiwit poeder heel vaak met magere kwark ipv drinken. Heel goed te doen.

Dus:

p.s
Ben je zonder labtest niet bezorgd om de kwaliteit van het % proteine?

Ik ga me daar echt niet meer druk om maken. Maak jij je daar wel druk om dan? Schaf jij alleen whey aan van geteste batches?
Ik maak mij overal druk om. Dus ik neem wel met tenminste een labtest. Per batch is nog een ding, zou inderdaad moeten, maar ik weet niet of ze dat hebben.

Ik maak mij overal druk om. Dus ik neem wel met tenminste een labtest. Per batch is nog een ding, zou inderdaad moeten, maar ik weet niet of ze dat hebben.
Je vraag liet me toch niet los, dus ik heb het aminozuurprofiel voorgelegd aan Perplexity en dit was zijn conclusie:
Conclusie

Dit aminozuurprofiel wijkt niet af van wat je mag verwachten van een zuiver whey-eiwitpoeder. De waarden van glycine, alanine en andere goedkope aminozuren zijn niet kunstmatig verhoogd. De verhouding tussen essentiële en niet-essentiële aminozuren is in lijn met een natuurlijk whey-profiel.
Er zijn geen aanwijzingen voor amino-spiking in dit product.

De volledige discussie: https://www.perplexity.ai/search/waar-haalt-drogisterijketen-kr-F.6SNoQoT3CZToCYi7u4gA

Er vanuit gaande dat het aminozuurprofiel dat Kruidvat opgeeft, ook daadwerkelijk klopt.

Laatst bewerkt:
Er vanuit gaande dat het aminozuurprofiel dat Kruidvat opgeeft, ook daadwerkelijk klopt.
Dat geldt voor alle whey en andere supplementen en voedingsmiddelen.
Daarom is het wettelijk verplicht om 1 keer per x jaar metingen te laten doen of voedingswaarde nog kloppen.

Soms zie je op producten staan "vernieuwd" en enige wat gewijzigd is is vaak de voedingswaarde... grammetje meer of minder kh. Maar vooral met eiwitproducten zetten ze er tegenwoordig op "nu nog meer eiwitten". 🤣 omdat er opnieuw getest is. Blijkt t minder te zijn dan zetten ze er niets op.🙄

@BigGuy84 thanks! Is al €77 zonder ELLEN, kon ik ook niet combineren met de huidige korting maar was mn eerste bestelling via app dus toch nog 5% eraf dus totaal ca €73😁

Tis wel een eenmalige korting op 1 zak helaas.....

@BigGuy84 thanks! Is al €77 zonder ELLEN, kon ik ook niet combineren met de huidige korting maar was mn eerste bestelling via app dus toch nog 5% eraf dus totaal ca €73😁

Tis wel een eenmalige korting op 1 zak helaas.....
Er is hier in dit topic een rijtje codes die je kunt proberen. Antonie is bijvoorbeeld ook zo'n code, en gsg36. Er zit eigenijk altijd wel iets tussen wat een redelijke korting oplevert

@BigGuy84 thanks! Mn moeke en vriendin ook elk een zak laten bestellen, dus eerst wel tevreden😁
15kg €219.45
€0.58 per portie van 40g🙂

Iemand nog een tip waar je tegenwoordig nog eiwit kan kopen voor een redelijke prijs? Zelfs myprotein is gestopt met hun kortingen.

Terug
Naar boven